in tilburg?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:37 schreef theKiD het volgende:
Vanmorgen bij FRS mijn kaartje gehaald.
[..]
![]()
Steun dit arme meisje. Stuur geld naar <girorekening van gewoonfaye>!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
62 euro, zie hier het leven van een arme scholier
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef 92Merel het volgende:
Wil ook naar Pinkpop dit jaar, denk alleen dat het een probleem wordt om mensen mee te krijgen en alleen 3 dagen op een festival zitten vind ik niks..
Lijkt mij ook vrij moeilijk jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets werkt echt nooit op een festival
Het was ook niet echt heel serieus bedoeltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets werkt echt nooit op een festival
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef rouwe111 het volgende:
Vanmorgen bij ticketservice 2 weekendkaarten kunnen bemachtigen. De site lag bijna plat, maar het is uiteindelijk gelukt.
Weet iemand trouwens of er vanaf camping c / d ook een pendelbus rijd ? Vorig jaar stonden we op B, maar ik heb daar nooit echt op gelet.
http://www.pinkpop.nl/2011/info/vervoer/quote:Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.
Wat voor soort namen zou je nog op kunnen rekenen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Ziewoarut het volgende:
Als er dit jaar qua line up niet meer voor moois bijkomt en het nog even duurt voordat het uitverkoopt laat ik van het weer afhangen of ik een kaartje ga halen
Uitprinten op kwaliteitspapier en je kunt zo naar binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Veadige het volgende:
Oja, kaartje vanmorgen gehaald!
Proof:
[ afbeelding ]
Go your gang hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Uitprinten op kwaliteitspapier en je kunt zo naar binnen
Hoeft voor mij niet joh, heb datzelfde bedrag vanochtend ook uitgegevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:28 schreef Veadige het volgende:
[..]
Go your gang haha
Heb je wel een kaartje zonder achterkant... bummer.
Mijn ervaring is dat ze snel verzenden, binnen enkele werkdagen, althans zo ging dat bij mijn Roger Waters kaartje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Pizzabodem het volgende:
Vanochtend om precies 10 uur 4 weekendkaarten aangeschaft en uiteindelijk toch maar gekozen voor aangetekende verzending. Verstuurt Ticketservice direct/snel de kaarten, of ontvang je die pas vlak voor Pinkpop?
En hoe zit dat eigenlijk als ik niet thuis ben als de postbode komt; wordt er dan een briefje in de brievenbus gestopt dat ik ze kan afhalen bij een tnt servicepunt ofzo?
En we gaan waarschijnlijk voor Camping B omdat we er vanwege het openbaar vervoer niet al om 05:00 kunnen zijn....We kunnen natuurlijk ook vrijdag avond laat de trein nemen (en ook nog eens gratis reizen met studenten ov) maar dan zitten we daar de hele nacht. Ook niet echt ideaal. Zijn hier mensen die 's nachts al gaan wachten voor een camping?
Hmm, lijkt mij niet helemaal de bedoeling van een aangetekende verzending. Ach, we zien het allemaal wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef Veadige het volgende:
Volgens mij geven ze het niet aan de buren, maar gooien ze het "gewoon" in de brievenbus...
Oké, aangetekend is dan misschien een ander verhaal, maar je krijgt de kaartjes echt niet vlak voor Pinkpop.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Hmm, lijkt mij niet helemaal de bedoeling van een aangetekende verzending. Ach, we zien het allemaal wel.
Een vriend van mij heeft besteld, en snel alles doorgeklikt. We waren blij dat de website nog werkte; dus hebben niet echt alles gelezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oké, aangetekend is dan misschien een ander verhaal, maar je krijgt de kaartjes echt niet vlak voor Pinkpop.
Stond bij het verzenden geen levertijd?
Meestal krijg je concertkaartjes binnen een paar werkdagen.
Ik vind dat bier drinken op Pinkpop altijd zo zondequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Veadige het volgende:
De enige reden waarom wij voor A gaan is omdat dat het dichtste bij het festivalterrein is en dat mijn vriendin mij dan niet zover hoeft te ondersteunen met lopen, want ik heb op Pinkpop de neiging om, na een hele dag bier drinken, tijdens de laatste act nóg meer bier te drinken.
Zelf halen, krijgen van anderen etc. etc. je weet wel hoe dat gaat...
een biertje is duur maar nog lang geen 3/4 euro hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik vind dat bier drinken op Pinkpop altijd zo zonde. Kost klauwen met geld (3/4 euro per biertje), je bent minstens een halfuur per biertje bezig (om te halen) en dronkenschap heeft ook niet echt een meerwaarde voor de muziek ofzo. Dus ik begin doorgaans pas 's avonds in de tent
Eén bon was 2 euro waard, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een biertje is duur maar nog lang geen 3/4 euro hoor
Ja, bier is wel even duur op de camping, maar dan drink ik in totaal maar een paar biertjes per avondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Veadige het volgende:
Vorig jaar inderdaad 2,50 en de prijs is volgens Smeets niet veranderd, dus dit jaar óók 2,50.
En dat lang halen valt wel mee; we staan/zitten/liggen vrij kort bij een biertent.
Ik vind sowieso dat je niet té gierig moet zijn op een festival, je weet immers dat het daar duurder is dan normaal.
Daarom heb ik ook een potje waar ik wekelijks een bedrag instop en met PP gebruik ik dat geld dan.
Zo'n potje maak ik overigens ook voor andere dingen dan PP, werkt bij mij perfect!
@TjilpTjilp, maar het bier op de camping kost toch hetzelfde als op het festivalterrein?
Of bedoel je dat je op de camping eigen bier drinkt?
Ik zou dat ook wel willen, maar weet niet hoe ik dat 3 dagen fatsoenlijk koud houd?
Neuh, 's avonds pas gaan drinken is geen optie.
's Morgens al beginnen!
Tentje opzetten en gelijk hijsen!
ps: en dan geniet ik nog altijd van de muziek.
moet er wel bij zeggen dat er vroeger ook jaren waren dat er veeel minder werd gedronken en we vaak de hele dag bij het hoofdpodium in het voorvak waren
Dat is inderdaad wel een van de charmes van een festival. 's Morgens tussen de tsjirpende vogeltjes en slaapdronken mede-campinggasten je eerste biertje van de dag openmaken. En dan onderuitgezakt op je gammele campingstoel in een opkomend lentezonnetje wat om je heen gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Veadige het volgende:
Vorig jaar inderdaad 2,50 en de prijs is volgens Smeets niet veranderd, dus dit jaar óók 2,50.
En dat lang halen valt wel mee; we staan/zitten/liggen vrij kort bij een biertent.
Ik vind sowieso dat je niet té gierig moet zijn op een festival, je weet immers dat het daar duurder is dan normaal.
Daarom heb ik ook een potje waar ik wekelijks een bedrag instop en met PP gebruik ik dat geld dan.
Zo'n potje maak ik overigens ook voor andere dingen dan PP, werkt bij mij perfect!
@TjilpTjilp, maar het bier op de camping kost toch hetzelfde als op het festivalterrein?
Of bedoel je dat je op de camping eigen bier drinkt?
Ik zou dat ook wel willen, maar weet niet hoe ik dat 3 dagen fatsoenlijk koud houd?
Neuh, 's avonds pas gaan drinken is geen optie.
's Morgens al beginnen!
Tentje opzetten en gelijk hijsen!
ps: en dan geniet ik nog altijd van de muziek.
moet er wel bij zeggen dat er vroeger ook jaren waren dat er veeel minder werd gedronken en we vaak de hele dag bij het hoofdpodium in het voorvak waren
Jaah!!! Vooral dat om je heen kijken is heerlijk hahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een van de charmes van een festival. 's Morgens tussen de tsjirpende vogeltjes en slaapdronken mede-campinggasten je eerste biertje van de dag openmaken. En dan onderuitgezakt op je gammele campingstoel in een opkomend lentezonnetje wat om je heen gaan kijken
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nogquote:Op zondag 20 maart 2011 12:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die "nog onbekende" namen nog grote namen bevatten? Ik hoop namelijk nog op Beady Eye
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nog
'quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |