in tilburg?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:37 schreef theKiD het volgende:
Vanmorgen bij FRS mijn kaartje gehaald.
[..]
![]()
Steun dit arme meisje. Stuur geld naar <girorekening van gewoonfaye>!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
62 euro, zie hier het leven van een arme scholier
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef 92Merel het volgende:
Wil ook naar Pinkpop dit jaar, denk alleen dat het een probleem wordt om mensen mee te krijgen en alleen 3 dagen op een festival zitten vind ik niks..
Lijkt mij ook vrij moeilijk jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets werkt echt nooit op een festival
Het was ook niet echt heel serieus bedoeltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets werkt echt nooit op een festival
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef rouwe111 het volgende:
Vanmorgen bij ticketservice 2 weekendkaarten kunnen bemachtigen. De site lag bijna plat, maar het is uiteindelijk gelukt.
Weet iemand trouwens of er vanaf camping c / d ook een pendelbus rijd ? Vorig jaar stonden we op B, maar ik heb daar nooit echt op gelet.
http://www.pinkpop.nl/2011/info/vervoer/quote:Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.
Wat voor soort namen zou je nog op kunnen rekenen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Ziewoarut het volgende:
Als er dit jaar qua line up niet meer voor moois bijkomt en het nog even duurt voordat het uitverkoopt laat ik van het weer afhangen of ik een kaartje ga halen
Uitprinten op kwaliteitspapier en je kunt zo naar binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef Veadige het volgende:
Oja, kaartje vanmorgen gehaald!
Proof:
[ afbeelding ]
Go your gang hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Uitprinten op kwaliteitspapier en je kunt zo naar binnen
Hoeft voor mij niet joh, heb datzelfde bedrag vanochtend ook uitgegevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:28 schreef Veadige het volgende:
[..]
Go your gang haha
Heb je wel een kaartje zonder achterkant... bummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |