Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nogquote:Op zondag 20 maart 2011 12:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die "nog onbekende" namen nog grote namen bevatten? Ik hoop namelijk nog op Beady Eye
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nog
'quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Metallica, U2, Iron Maiden, Bon Jovi en Linkin Park komen nog
Zijn die trouwens ooit op PP geweest?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij zal Queen eerst bevestigd willen zien denk
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is Pinkpop qua mensen en qua oppervlakte groter dan Lowlands, Werchter en Rock am Park?
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is Pinkpop qua mensen en qua oppervlakte groter dan Lowlands, Werchter en Rock am Park?
JUISTquote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij zal Queen eerst bevestigd willen zien denk
Inderdaad, geld is een beetje een probleemquote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
JUISTdan ga ik zeker
Ik wacht een beetje op mijn loon. Kaarten gaan snel maar over 2 weken is het echt niet uitverkocht
Dat zou ik niet te snel zeggen, meer dan de helft van de combikaarten was in 1 dag al weg he.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
JUISTdan ga ik zeker
Ik wacht een beetje op mijn loon. Kaarten gaan snel maar over 2 weken is het echt niet uitverkocht
Hey jij ook naar Pinkpopquote:Op zondag 20 maart 2011 17:31 schreef Apotheose het volgende:
ook hier kaartjes! Alleen voor de zaterdag. Kom voor de eerste keer daaro.Hopen dat ook wij een mooi plekje vooraan kunnen bemachtigen tijdens coldplay
Alleen als je 3 dagen gaatquote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Apotheose het volgende:
ik kom er eigenlijk vooral om Coldplay. De rest is leuk meegenomen![]()
zag dat je ook een armbandje om krijgt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |