Om even terug te komen op mijn eigen post: De kaartjes zijn vanochtend bezorgd door de postbode. Dus redelijk snelle levering.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Pizzabodem het volgende:
Vanochtend om precies 10 uur 4 weekendkaarten aangeschaft en uiteindelijk toch maar gekozen voor aangetekende verzending. Verstuurt Ticketservice direct/snel de kaarten, of ontvang je die pas vlak voor Pinkpop?
Mainstage acts spelen altijd alleen, dwz er speelt dan niemand op de andere podia.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Deadmau5 en Foo Fighters tegelijk zijn.
Is dat om de grote artiesten grootheidswaanzin te geven? Iedereen (iig heel veel mensen) trekt dan naar de mainstage en lijkt het publiek voor de mainstage (lees: grote) artiesten enorm!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef .aeon het volgende:
[..]
Mainstage acts spelen altijd alleen, dwz er speelt dan niemand op de andere podia.
Zo had ik het niet bekekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef .aeon het volgende:
Nee andersom juist. Als je als kleinere band tegelijk met bv. de Foo Fighters of Coldplay moet optreden dan trek je weinig publiek.
Pinkpop, Lowlands, Rock im Park zijn ongeveer even groot. Werchter is groter.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga de vraag van een paar pagina's terug nog eens stellen, wederom zonder schaamte
Is Pinkpop groter of kleiner dan Werchter, Lowlands of Rock im Park?
Ik neem aan dat het op zijn minst vergelijkbare festivals zijn.
Kijk aan, zoiets moest ik wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Pinkpop, Lowlands, Rock im Park zijn ongeveer even groot. Werchter is groter.
Tenminste als je kijkt naar aantal bezoekers per dag.
Werchter is groter qua lengte, duurt 4 dagen ipv 3. Qua unieke bezoekers is Pinkpop weer groter dan Lowlands omdat Lowlands geen dagkaarten kent. En als je kijkt naar Line-up (headliners etc) dan zijn Werchter en RiP het grootst, dan Pinkpop en daarna Lowlands.
Pukkelpop is een soort Lowlands maar dan iets groter en met grotere namen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk aan, zoiets moest ik wetenThanks
EN Pukkelpop? Is dat noemenswaardig in dit rijtje festivals?
Same herequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
4e keer voor mij. 2e keer heel weekend
Welke jaren ben jij allemaal geweest danquote:
Vanwege een paar simpele dingen:quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Operc het volgende:
Trouwens, Neo, zie in je Fobo dat je fan bent van Coldplay en Linkin Park. Waarom dan Pinkpop en geen Werchter?
2007 op de maandagquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Welke jaren ben jij allemaal geweest danen in die 2 jaren dat je 1 dag ging, welke dag was dat dan
?
2004 zondagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
2007 op de maandag
2009 op de maandag
2010 Weekend
2011 weekend
Und du?
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
2007 op de maandag
2009 op de maandag
2010 Weekend
2011 weekend
Und du?
Ik kreeg nog speciaal een mailtje van Ticketservice dat het vanwege grote drukte wat langer duurt dan normaal en dat het best een week kan duren. Best attent van ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef mr-green het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag kaarten besteld via ticketservice. Alleen zijn ze nog steeds niet binnen... Wat zijn normale levertijden?
Mja, Metallica heb ik 't niet zo opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.
Dat was idd een heul leuk jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.
Bron?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Kloppen de geruchten die ik hoor over een dubstep tent op een van de campings?
Ik zag het op een vriend z'n hyves staan en een andere vriend zei het me ook al, geen idee wat hun bronnen zijn.quote:
dat was vorig jaar maar dit jaar geloof ik niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Zou vet zijn als dat zo wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:
dan moet je toch nog bijna 3 maandjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:39 schreef AppleBite het volgende:
Kaartje gister binnen gekregen![]()
Ik kan echt niet wachten tot het begint
Waar stond die dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat was vorig jaar maar dit jaar geloof ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |