2007 op de maandagquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Welke jaren ben jij allemaal geweest danen in die 2 jaren dat je 1 dag ging, welke dag was dat dan
?

2004 zondagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
2007 op de maandag
2009 op de maandag
2010 Weekend
2011 weekend
Und du?

Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
2007 op de maandag
2009 op de maandag
2010 Weekend
2011 weekend
Und du?

Ben superblij! Ga voor de 6de keer, van 2006 t/m 2010 alle jaren het hele weekend geweest
  Ben superblij! Ga voor de 6de keer, van 2006 t/m 2010 alle jaren het hele weekend geweest   Nu wachten tot kaartjes binnenkomen. Woehoe, naar pinkpop en rock werchter
  Nu wachten tot kaartjes binnenkomen. Woehoe, naar pinkpop en rock werchter  

Ik kreeg nog speciaal een mailtje van Ticketservice dat het vanwege grote drukte wat langer duurt dan normaal en dat het best een week kan duren. Best attent van ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef mr-green het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag kaarten besteld via ticketservice. Alleen zijn ze nog steeds niet binnen... Wat zijn normale levertijden?

Mja, Metallica heb ik 't niet zo opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.
 Maar toen had ik een of andere toetsweek oid.
 Maar toen had ik een of andere toetsweek oid.  

Dat was idd een heul leuk jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Foei foei, ik mis het geniale jaar 2008 met Metallica.

Cornelius
  Cornelius  

Bron?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:
Kloppen de geruchten die ik hoor over een dubstep tent op een van de campings?

Ik zag het op een vriend z'n hyves staan en een andere vriend zei het me ook al, geen idee wat hun bronnen zijn.quote:

dat was vorig jaar maar dit jaar geloof ik niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:

Zou vet zijn als dat zo wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Gezicht het volgende:

dan moet je toch nog bijna 3 maandjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:39 schreef AppleBite het volgende:
Kaartje gister binnen gekregen
Ik kan echt niet wachten tot het begint

Waar stond die dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat was vorig jaar maar dit jaar geloof ik niet meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |