Als je 1 dag gaat hoef je je kaartje te laten zien en ben je binnen (en ga je er waarschijnlijk niet meer uit tot het einde van de dag).quote:
Vrienden van me hadden die vorig jaar mee, ik stond nog m'n tentje op te zetten en hun zaten al met 'n blik bier in hun hand onder de partytent mij uit te lachen... Dus ja, waarom geen floep-tent?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Nemen jullie gewoon zo'n soort Quechua-tent mee?
Als ik ga wordt het de eerste keer, dus heb verder geen idee..
Jup, hele fijne dingen. Als je eenmaal doorhebt hoe je 'm weer inklapt dan is 't heul makkelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Nemen jullie gewoon zo'n soort Quechua-tent mee?
Als ik ga wordt het de eerste keer, dus heb verder geen idee..
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het lopen is van de tent naar de mainstage? We willen namelijk best wel naar Deadmau5, maar willen liever niet helemaal achteraan staan bij Foo Fighters. Is het nog mogelijk om redelijk dichtbij te komen?
Bedankt, dat is lekker dichtbij, er zal vast wel een hek tussen zitten, zodat je niet gelijk vanuit de tent naar de mainstage kan of niet? En is de 3FM stage ver lopen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je ziet de mainstage, je ziet de tent
Dat dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Jup, hele fijne dingen. Als je eenmaal doorhebt hoe je 'm weer inklapt dan is 't heul makkelijk.
Ik zou wel sowieso (als je met z'n tweeën in een tent gaat) een 3-pers. tent kopen. Anders heb je helemaal geen ruimte voor spul.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat dus.
En als je niet weet hoe je hem in moet klappen ben je een minuutje of 20-30 goed entertainment voor de rest van de camping*ervaringsdeskundige*
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Bedankt, dat is lekker dichtbij, er zal vast wel een hek tussen zitten, zodat je niet gelijk vanuit de tent naar de mainstage kan of niet? En is de 3FM stage ver lopen?
Wel zo handig inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Moet ik dus maar even naar de Decathlon, ff zo;n ding scoren.
Als je vooraan wilt gaan staan bij de Foo Fighters kan je de act die daarvoor speelt wel vergeten. Maar redelijk vooraan moet met een beetje dringen wel lukken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het lopen is van de tent naar de mainstage? We willen namelijk best wel naar Deadmau5, maar willen liever niet helemaal achteraan staan bij Foo Fighters. Is het nog mogelijk om redelijk dichtbij te komen?
Reken er maar op dat als je een hele grote act (de afsluiters) helemaal vooraan wilt beleven, dat je toch wel 2 of 3 acts van tevoren moet missen. Er zijn teveel mensen die een plekje vooraan willenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef .aeon het volgende:
[..]
Als je vooraan wilt gaan staan bij de Foo Fighters kan je de act die daarvoor speelt wel vergeten. Maar redelijk vooraan moet met een beetje dringen wel lukken.
Tip: meisje voorop, dan laten ze je er makkelijker door.
het bandje werkt geloof ik vooral als toegangsbewijs voor camping..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je 1 dag gaat hoef je je kaartje te laten zien en ben je binnen (en ga je er waarschijnlijk niet meer uit tot het einde van de dag).
Wel vreemd dat als je 3 dagen gaat, dat je alsnog vaak je kaartje moet showen, ondanks dat je een polsbandje hebt gekregen.
vorig jaar bij greenday konden we vlak voordat editors begon in het voorvak waar we mooie plaatsen hadden bij greenday, bij rammstein was dit waarschijnlijk niet gelukt ivm kamperende festivalbezoekers vooraan (en met kamperen bedoel ik niet eens naar de wc gaan als je moet plassen)quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Reken er maar op dat als je een hele grote act (de afsluiters) helemaal vooraan wilt beleven, dat je toch wel 2 of 3 acts van tevoren moet missen. Er zijn teveel mensen die een plekje vooraan willen
Met Rammstein heb ik niet eens de moeite genomen om in het voorste vak te komen. Met Green Day wel omdat m'n ex hen zo geweldig vindt. Was nogal een karwei om in het voorste vak te komen, want security liet per keer maar een x-aantal mensen binnen. Iedereen duwde elkaar echt helemaal plat en ik was niet blij te zien dat zij toen ook geduwd werd enzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
het bandje werkt geloof ik vooral als toegangsbewijs voor camping..
[..]
vorig jaar bij greenday konden we vlak voordat editors begon in het voorvak waar we mooie plaatsen hadden bij greenday, bij rammstein was dit waarschijnlijk niet gelukt ivm kamperende festivalbezoekers vooraan (en met kamperen bedoel ik niet eens naar de wc gaan als je moet plassen)
Wij zijn net voor Rammstein nog vrij makkelijk het voorste vak in gekomen. Vorige keer met Foo Fighters was me dat ook gelukt, maar toen was het zó ontzettend druk dat ik dacht dat ik geplet werd. Ik hing toen tussen barriers en mensen in met de voeten van de grond... En nee, ik ben niet klein.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
het bandje werkt geloof ik vooral als toegangsbewijs voor camping..
[..]
vorig jaar bij greenday konden we vlak voordat editors begon in het voorvak waar we mooie plaatsen hadden bij greenday, bij rammstein was dit waarschijnlijk niet gelukt ivm kamperende festivalbezoekers vooraan (en met kamperen bedoel ik niet eens naar de wc gaan als je moet plassen)
leuk die kuddedieren...quote:Op maandag 21 maart 2011 07:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wij zijn net voor Rammstein nog vrij makkelijk het voorste vak in gekomen. Vorige keer met Foo Fighters was me dat ook gelukt, maar toen was het zó ontzettend druk dat ik dacht dat ik geplet werd. Ik hing toen tussen barriers en mensen in met de voeten van de grond... En nee, ik ben niet klein.
1 van de redenen waarom ik totaal niet te behoefte heb om vooraan te staanquote:Op maandag 21 maart 2011 07:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wij zijn net voor Rammstein nog vrij makkelijk het voorste vak in gekomen. Vorige keer met Foo Fighters was me dat ook gelukt, maar toen was het zó ontzettend druk dat ik dacht dat ik geplet werd. Ik hing toen tussen barriers en mensen in met de voeten van de grond... En nee, ik ben niet klein.
Maar eenmaal in het voorste vak heb je vaak meer plaats dan halverwege het veld...quote:Op maandag 21 maart 2011 08:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik totaal niet te behoefte heb om vooraan te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |