er zouden nog zo'n 7500 weekend kaarten zijn las ik ergensquote:
daar vind ik dus echt niks aanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef MB88 het volgende:
Ergens halverwege het veld, in het gras, in de buurt van de bar. Lekker.
Inderdaad, Plus je ziet de band ook ng in plaats van een paar stipjes in de verte.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar eenmaal in het voorste vak heb je vaak meer plaats dan halverwege het veld...
-8 die ik zojuist gehaald hebquote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
er zouden nog zo'n 7500 weekend kaarten zijn las ik ergens
Je hebt zeker inet gepraat met iemand die heel erg positief is over Pinkpop? "nog" wel te doen zijn..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef Jaytonism het volgende:
Ha! Ik voor 't eerst ook naar Piknpop dit jaar 3 dagen. Echt super nice. Ik hoor overal dat camping A & B nog wel te doen zijn. Nog andere tips?
Een eckte LL-ganger zou waarschijnlijk nog minder positief zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt zeker inet gepraat met iemand die heel erg positief is over Pinkpop? "nog" wel te doen zijn..Zeker een LL-ganger die dat geroepen heeft?
Goed bezig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Jaytonism het volgende:
Gelukkig ga ik dan ook naar Lowlands dit jaar.
"Nog wel te doen" Damn wat zijn we weer positief.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef Jaytonism het volgende:
Ha! Ik voor 't eerst ook naar Piknpop dit jaar 3 dagen. Echt super nice. Ik hoor overal dat camping A & B nog wel te doen zijn. Nog andere tips?
tsja, eerder bij zijn hequote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Exterminator het volgende:
Klasgenoot verteld zojuist dat bij "onze" lokale platenwinkel de laatste kaarten verkocht zijn toen hij er was.
Heerlijk toch, altijd genieten zo'n positieve insteek.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:40 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
"Nog wel te doen" Damn wat zijn we weer positief.
Opzich ook wel weer logisch. Maandag is DE dagjes dag historisch gezien en de Foo Fighters staan nergens anders in de buurt, terwijl Coldplay ook nog op Werchter staat (en daar al lang kaarten voor te koop zijn)quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
Toen ik ze kocht kreeg ik te horen dat er nog ruim 7000 weekendkaarten beschikbaar waren en dat qua dagkaarten de maandag het hardst ging.
ik zou het niet erg vinden als het wat rustiger zou zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer logisch. Maandag is DE dagjes dag historisch gezien en de Foo Fighters staan nergens anders in de buurt, terwijl Coldplay ook nog op Werchter staat (en daar al lang kaarten voor te koop zijn)
Wel fijn om te weten dat de verkoop zo goed gaat.
Heb je gelijk in, vooral voor dranktentjes etc is dat prettiger, maar ik heb op andere fora veel kritiek gelezen over het programma en gezeur om niets. Daarom toch blij dat de verkoop zo goed gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou het niet erg vinden als het wat rustiger zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |