Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Jum. Ik eet kabap of zoietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zo alles betaalt tot aan mijn rij-examen ...
En de oven staat aanAfbakbroodjes vanavond
wij doen een bammetje metquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
crv..quote:quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou als jij op hebt, kan je wel even een weekendje vooruit
ohja eitje kokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
wij doen een bammetje met [ afbeelding ]
Lekker makkelijk dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Jummiequote:
niet bestaandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Socios het volgende:
Wat zijn de laatste ontwikkelingen omtrent de treinmeet?
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dus
[..]
Jummie, hier is het nog was macaroni die over is en pannekoeken
vanmiddag op de terugweg van de stort dönnertellers meegenomenquote:
oeh klinkt ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
Vanavond aan de gebakken aardappels met sla en speklappen.
bakkenquote:
jammer van de speklappenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
nietus een spiegelei kook je nietquote:
Ja hoor, als je de kabab mee neemtquote:
Klinkt ook heel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
macaroni met pannekoeken wat een combiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dus
[..]
Jummie, hier is het nog was macaroni die over is en pannekoeken
en wa is ditquote:
Ik eet vrijwel nooit eieren, zeker niet als ik gewoon thuis eet. Heb ze dus ook nooit in huis gehaald, sinds ik het huis uit ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
wij doen een bammetje met [ afbeelding ]
misschien is het wel lekker. pannekoek met macaroniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt omdat er niet zoveel macaroni meer is
quote:
quote:
quote:
Stond dus niet op de planning.quote:
Het is dus wel los van elkaar, niet samenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:05 schreef crv het volgende:
[..]
misschien is het wel lekker. pannekoek met macaroni
Hey DMquote:
wat zou je zonder ze moeten hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een ei hoort erbijje bracht me op een idee (dat ik nog eieren in huis had en ik wel een gekookt eitje kon maken)
Mannen![]()
Je arm trainen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Stond dus niet op de planning.
Ik vanavond na het eten wat sporten
Nee, ik had geen zin meer, dus ben weer naar huis gegaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dus wel los van elkaar, niet samen
[..]
Hey DM
Niet te lang
Hey PGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Thuiissssss![]()
Weekend kan nu beginnen *schenkt een aperitiefje uit*
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Thuiissssss![]()
Hey Priemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Thuiissssss![]()
Beidenquote:
arme jijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn huishouden bestaat alleen maar uit mannen
Eierenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een ei hoort erbijje bracht me op een idee (dat ik nog eieren in huis had en ik wel een gekookt eitje kon maken)
Mannen![]()
de deur uitzettenquote:
eetzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef crv het volgende:
Zit nog steeds huistiepjes te kijken
Deze vind ik ook wel wat hebbenTe wit, wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
of je kabeltje is verrot/niet goed aangeslotenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
hmh, of 1 box is aan het overlijden of mijn speakerset. Geluid schiet soms naar mono
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
hmh, of 1 box is aan het overlijden of mijn speakerset. Geluid schiet soms naar mono
Of je download is corruptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef crv het volgende:
[..]
of je kabeltje is verrot/niet goed aangesloten
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.quote:
te klein. blikopener nodig danquote:
Hoezo? vrouwlief niet zo blij mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.
Ik wil voor oranje gaan. maar daar moet nog over onderhandeld worden denk ik
Even set gereset, kabels eruit en erin en het werkt nu weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef crv het volgende:
[..]
of je kabeltje is verrot/niet goed aangesloten
Johan Vlemminx-fan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.
Ik wil voor oranje gaan. maar daar moet nog over onderhandeld worden denk ik
aan de ene kant wel, maar een compleet huis, dat weet ik niet.quote:
Nee, werkte tijd geleden nog goed.quote:
quote:
Ietsje beter, hij haalt nu even al het gemiste kattekwaad inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
St hoe is het met sipziekige Thijs?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Even set gereset, kabels eruit en erin en het werkt nu weer.
Had toch gekund. Die is ook zo oranje-freakerig. En die woont hier in Eindhovenquote:
Zit je plug er wel goed in?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
je mag hem houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had toch gekund. Die is ook zo oranje-freakerig. En die woont hier in Eindhoven
fles is er weer en het gaat gelijk over sexquote:
Ja, plugs zaten er goed in, al maanden niet aan gezeten.quote:
Ik heb het ook al wel eens in Italië gezien en zo en het is op zich ook niet zo heel lelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:16 schreef crv het volgende:
[..]
aan de ene kant wel, maar een compleet huis, dat weet ik niet.
Ik vind het wel gaaf staan. zoals ik al zei. bij mij in het dorp staat een oranje huis en het heeft wel wat
quote:
hier zie je veel huizen in verschillende kleuren. vindt niet elke kleur mooi maar het maakt het allemaal wel een stuk vrolijkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het ook al wel eens in Italië gezien en zo en het is op zich ook niet zo heel lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hallo laptopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
En voor het eerst in tijden hallo vanaf de laptop...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
Je zit op je laptop?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan staat te koken
* Barretje80 wordt wel een beetje verwend![]()
nu nog even mijn "prinsessen schoentjes" ( zoals BarMan dat zegt) aan doen en inlopenwhat's kooking ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hoi crvquote:
dat gaat nooit lang goedquote:
Pasta!quote:
hoe zwaar ben je ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi crv.
Eens kijken hoe lang die laptop het volhoudt... wel lekker om weer eens vanaf de bank te kunnen internetten.
quote:
Dat zeker, hier is het eigenlijk maar saaiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:23 schreef crv het volgende:
[..]
hier zie je veel huizen in verschillende kleuren. vindt niet elke kleur mooi maar het maakt het allemaal wel een stuk vrolijker
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan staat te koken
* Barretje80 wordt wel een beetje verwend![]()
nu nog even mijn "prinsessen schoentjes" ( zoals BarMan dat zegt) aan doen en inlopenHij wil zeker niet de afwas doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En als ik zeg dat ik het over een 3,5 mm plug had wordt het verhaal zeker niet acceptabeler hmm?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:19 schreef crv het volgende:
[..]
fles is er weer en het gaat gelijk over sex![]()
![]()
Heee hallo fles
we hebben een machienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, hier is het eigenlijk maar saai
[..]
Hij wil zeker niet de afwas doen![]()
Ja, maar de laptop vergeet steeds dat de taakbalk moet blijven staan waar hij staat, en verbergt hem dan... dus iets gaat nog niet helemaal goed... maar goed, internetten lukt weer in ieder gevalquote:
klein pleziertje dan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik het over een 3,5 mm plug had wordt het verhaal zeker niet acceptabeler hmm?![]()
crv![]()
hoe ging het?![]()
machien heeft geen naam hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan dus zorgen dat Annie straks aan het werk kan
ok hopen dat het niet zo'n ouderwets model is danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop zit op mij hoor, niet andersom.
bekendquote:
hier:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ken ik, alleen weet ik niet bij jou waarbij
dequote:
Ja dat zal nog wel even zo blijven denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
klein pleziertje dan he
Het ging gister "goed"
eenvoudige dienst maar zo wildde hij het. met veel jazz muziek. Daar was die fan van.
kregen leuke reacties van alle buren hier.
Maar het is erg zwaar voor mijn schoonmoe
Lekker. Zo af en toe verwend worden, of kookt je vriendje altijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendje gaat zo koken*zakt nog wat verder weg in de stoel*
hier per minuutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, hier wisselt deen de
nog wel eens een paar keer per dag
Dat had ik een tijd terug heel erg. Maar nu lijkt het allemaal de goede kant op te gaan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier per minuut
maar daar ben ik een vrouw voor
Nee vriendje kookt niet vaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker. Zo af en toe verwend worden, of kookt je vriendje altijd?
OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee vriendje kookt niet vaakDus is leuk meegenomen als ie het wel doet
(Als vriendje zegt dat ie 'kookt'; gaat ie meestal friet halen)
Hey Mquote:
Maar knuffs zijn meestal wel welkomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor de mensjes die het nodig hebben...
Ben, volgens mij, iets te 'nieuw' om te weten wat er allemaal is gebeurd
Wat het je het toch weer makkelijk, blond + vrouwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier per minuut
maar daar ben ik een vrouw voor
Komt allemaal vanzelf als je wwat langer meedoet idd. En anders gewoon vragenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Knuf voor de mensjes die het nodig hebben...
Ben, volgens mij, iets te 'nieuw' om te weten wat er allemaal is gebeurd
Whehe, lekker toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
FRIET!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha ja dat welquote:
Was me nog niet eens opgevallen. Ben ze gewend dat het gewoon friet isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FRIET!!
Horen jullie dat?? Luister naar die meid
Trevlandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey M
[..]
Maar knuffs zijn meestal wel welkom
[..]
Wat het je het toch weer makkelijk, blond + vrouw
Ik vind koken gewoon best wel leuk. Doe het wel niet iedere dag. Gewoon omdat het meestal goedkoper is om spullen voor twee dagen te kopen. Ja, ik kan het natuurlijk wel opdelen en de volgende dag weer opnieuw maken. Maar ik kook dus meestal voor 2 dagen zodat ik het de volgende dag in de magnetron opwarm.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha ja dat wel
Trouwens.... Ik ga er eigenlijk van uit dat ie nu echt gaat koken; maar hij zei daarnet 'ik kijk zo wel om te koken'... Kan nog vanalles zijn
ja welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen. Ben ze gewend dat het gewoon friet is
Heel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ow crap; volgens mij heb ik weer een discussie aangewakkerd. Ik bedoelde natuurlijk: friet
Ja manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FRIET!!
Horen jullie dat?? Luister naar die meid
Die kamer staat vol met bier he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
een donkere kamer zonder ramen en zonder deur, hoe kun je daaruit ontsnappen?
Kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja welMaar het is hier altijd gezeik daarover
Dus we zijn blij dat het nu voor eens en voor altijd uit de wereld is
Door het gat waar anders de ramen of deur zou zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Door de deuropening, waar geen deur inzit?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Door de schuilkelderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Er is nooit een gat voor een raam of deur gemaakt. en het huis staat leeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Door het gat waar anders de ramen of deur zou zitten
Hoe de F kom je dan binnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er is nooit een gat voor een raam of deur gemaakt. en het huis staat leeg.
vie de kelderquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vie de kelderen het luik in de vloer
Ik zou gewoon door de muur gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vroeg me al af wie het eerste was met de oplossing![]()
had al eerder geroepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vroeg me al af wie het eerste was met de oplossing![]()
quote:
ja moet je die eerst slopen! dat wil praktisch niet! die muur is dikker dan je dachtquote:
Ik kreeg hem als ingeving door de term "huis zonder ramen"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Die is wel leuk ja, dat raadsel. Heb vandaag een boekje gekregen waar ook dat soort raadsels e.d. instaan
Ik ken er wel meer van zulke, ik vind zulke wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Die is wel leuk ja, dat raadsel. Heb vandaag een boekje gekregen waar ook dat soort raadsels e.d. instaan
mja van mij was gewoon een wilde gok haha. eigenlijk meer als grapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Via optiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Fraulein het volgende:
ehm, effe iets wat nergens mee te maken heeft, maar hoe pas je je profiel aan? Ben een beetje nieuw hier.
Boven aan de pagina heb je een poppetje met een potloodje er bij daar kan hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Fraulein het volgende:
ehm, effe iets wat nergens mee te maken heeft, maar hoe pas je je profiel aan? Ben een beetje nieuw hier.
Rockerquote:
Niks. Mijn stofzuiger blijf je afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
Wie gaat er mee oorlog voeren tegen de sok-opeet-monsters?
Ikke meldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
Afblijven van de wasmachien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
Nietesquote:
Ik zal zelf voor de 3de gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Een zware crimineel wordt veroordeeld tot de doodstraf. Hij heeft de keuze uit drie kamers:
- De eerste kamer staat constant in brand.
- De tweede kamer zit vol met zwaar bewapende sluipmoordenaars.
- De derde kamer zit barstensvol woeste roofdieren die al drie jaar niets hebben gegeten.
Welke kamer moet hij nu nemen?
2e of de 3e, want de eerste kun je niet nemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Een zware crimineel wordt veroordeeld tot de doodstraf. Hij heeft de keuze uit drie kamers:
- De derde kamer zit barstensvol woeste roofdieren die al drie jaar niets hebben gegeten.
3de want de dieren zijn al dood ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
2quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Oke, ik kom er aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Trev, Priem, kom!
* suikertaartje smeert vast wat schoensmeer op haar wang ter camouflage
Zullen die dieren onderhand al niet eens dood zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2
Wel even die sluipmoordenaars naar die roofdieren sturen. Na afloop groepsBBQ in zaal 1
* PriemGirl puts on her wizard hatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Trev, Priem, kom!
* suikertaartje smeert vast wat schoensmeer op haar wang ter camouflage
Kamer 3. want 3 jaar zonder eten overleven ze nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
O ja natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen die dieren onderhand al niet eens dood zijn?
Ik kende hem wel, maar vergeet hem altijd weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik kende die ook nog niet of zo
Er waren er eerst 2500 meer, maar die hebben ze al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh drie jaar begint wel een beetje vervelend te worden voor die beesten denk ik ja
En zal het ene stelletje het andere niet op eten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er waren er eerst 2500 meer, maar die hebben ze al op![]()
Nu zijn alleen de verliefde beestenstelletjes nog over
EN die zijn te druk met nueckenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er waren er eerst 2500 meer, maar die hebben ze al op![]()
Nu zijn alleen de verliefde beestenstelletjes nog over
De lucifer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
Je komt een donkere kamer binnen, je hebt een lucifers, een kaars en een open haard. Wat steek je als eerste aan?
De lucifersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
Je komt een donkere kamer binnen, je hebt een lucifers, een kaars en een open haard. Wat steek je als eerste aan?
quote:
De kaars want bij een lucifer heet het geen aansteken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
niks. je hebt niks om ze mee aan te steken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
De lamp aan het plafondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
weet niet of goed is hoorquote:
Vriend heeft waarschijnlijk allang besteldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl begint een beetje honger te krijgen
Vriend doet nog steeds aan bankhangen
ik ga lachen als ik gelijk heb. heb de volgende al klaar staan. en moest ik ook goed over nadenkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, respect voor de liefde manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zal het ene stelletje het andere niet op eten?
quote:
quote:
Hier wel en ik zou niet weten waarmee jij die kaars wil aanstekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De kaars want bij een lucifer heet het geen aansteken?
Dan klopt het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier wel en ik zou niet weten waarmee jij die kaars wil aansteken
Net zoals ik niet zou weten waarmee jij die lucifer wil aansteken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
Jeuj, de auto gaat gemaakt worden![]()
![]()
Verzekeringsgeld hebben we gestort gekregen
toch was die van mij ook logischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Je moet die 2 euro er niet bij optellen maar er af trekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Drie Fok!users gaan naar een hotel en nemen een kamer voor ¤ 30,-.
Ze betalen elk ¤ 10,- aan de hotelmanager en gaan naar hun kamer.
De hotelmanager beseft ineens dat het dinsdag is; dan geldt er een korting van ¤ 5,- dus kost een kamer maar ¤ 25,-.
Hij stuurt een kamermeisje naar boven om de ¤ 5,- aan de Fok!users terug te geven.
Zij heeft echter geen idee hoe dat in drie te delen dus steekt ze ¤ 2,- in haar zak en geeft de Fok!users elk ¤ 1,- terug.
Dit betekent dat de vrienden nu elk ¤ 9,- betaald hebben; een totaal van ¤ 27,-.
Het kamermeisje heeft ¤ 2,- in haar zak, samen is dit ¤ 29,-.
Waar is nu die ene Euro gebleven?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
OMG deze is flauw
Wat is het tegenovergestelde van een lucifer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest hem even 3 keer na rekenen voor ik ook tot het antwoord kwamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet die 2 euro er niet bij optellen maar er af trekken
Hotelmanagerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
De hotelmanager beseft ineens dat het dinsdag is; dan geldt er een korting van ¤ 5,- dus kost een kamer maar ¤ 25,-.
Hij stuurt een kamermeisje naar boven om de ¤ 5,- aan de Fok!users terug te geven.
Zij heeft echter geen idee hoe dat in drie te delen dus steekt ze ¤ 2,- in haar zak en geeft de Fok!users elk ¤ 1,- terug.
Dit betekent dat de vrienden nu elk ¤ 9,- betaald hebben; een totaal van ¤ 27,-.
Ik ben er niet hoor, ik ben op sokkenjachtquote:
sokkenjacht?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er niet hoor, ik ben op sokkenjacht![]()
Hoi liefje![]()
![]()
He? Je moet toch aftrekken (27- 2) en niet optellen of...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Je zei aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
He? Je moet toch aftrekken (27- 2) en niet optellen of...
Ja hoor, graag zelfsquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of ik kan ook lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet die 2 euro er niet bij optellen maar er af trekken
jah klopt ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die met die lucifer dus. Daar heb je ook nog een reepje fosfor voor nodig, dat was niet aangegeven in de vraagquote:
Handjes boven de dekens jijquote:
Schoenzoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met die lucifer dus. Daar heb je ook nog een reepje fosfor voor nodig, dat was niet aangegeven in de vraag
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?quote:
jahquote:
Ja. mag dat niet dan? Is goed voor het logisch denkvermogenquote:
Ja, want over IT mag er ook al niet gepraat wordenquote:
Die wist ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?
Je zei aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, wrm zeg je dan handjes boven de dekens?
Want ik lig ook niet op bed
Iets met adoptie kinderen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?
tuurlijk wel maar ik verwittig jullie eventjes dat ik niet zo snugger benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. mag dat niet dan? Is goed voor het logisch denkvermogen
.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die wist ik
moet weer ff denken maar was eigenlijk wel een hele logische
nee dat was hem niet dacht ik.quote:
Misschien steek je er wat van opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar ik verwittig jullie eventjes dat ik niet zo snugger ben
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe.. Vriendje "Zal ik........ frietjes gaan halen?"Had het kunnen weten.
Hem gewoon laten kokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Geef hem de volgende keer een schop onder de kont. Of haal het eten van te voren, zodat hij zelf moet kokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
moest ff diep graven haha, maar wist hem alsnog als eerstequote:
Anniequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten op, nu nog een vrijwilliger zoeken voor de afwas.
* RockNijntje is er nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
5 euro.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
Ja een drieling staat in dit boekje. Maar een 4-ling zou natuurlijk ook kunnen, maar die zijn volgens mij behoorlijk zeldzaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |