sokkenjacht?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er niet hoor, ik ben op sokkenjacht![]()
Hoi liefje![]()
![]()
He? Je moet toch aftrekken (27- 2) en niet optellen of...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Drie Fok!users gaan naar een hotel en nemen een kamer voor ¤ 30,-.
Ze betalen elk ¤ 10,- aan de hotelmanager en gaan naar hun kamer.
De hotelmanager beseft ineens dat het dinsdag is; dan geldt er een korting van ¤ 5,- dus kost een kamer maar ¤ 25,-.
Hij stuurt een kamermeisje naar boven om de ¤ 5,- aan de Fok!users terug te geven.
Zij heeft echter geen idee hoe dat in drie te delen dus steekt ze ¤ 2,- in haar zak en geeft de Fok!users elk ¤ 1,- terug.
Dit betekent dat de vrienden nu elk ¤ 9,- betaald hebben; een totaal van ¤ 27,-.
Het kamermeisje heeft ¤ 2,- in haar zak, samen is dit ¤ 29,-.
Waar is nu die ene Euro gebleven?
Je zei aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
He? Je moet toch aftrekken (27- 2) en niet optellen of...
Ja hoor, graag zelfsquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of ik kan ook lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet die 2 euro er niet bij optellen maar er af trekken
jah klopt ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die met die lucifer dus. Daar heb je ook nog een reepje fosfor voor nodig, dat was niet aangegeven in de vraagquote:
Handjes boven de dekens jijquote:
Schoenzoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met die lucifer dus. Daar heb je ook nog een reepje fosfor voor nodig, dat was niet aangegeven in de vraag
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?quote:
jahquote:
Ja. mag dat niet dan? Is goed voor het logisch denkvermogenquote:
Ja, want over IT mag er ook al niet gepraat wordenquote:
Die wist ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?
Je zei aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, wrm zeg je dan handjes boven de dekens?
Want ik lig ook niet op bed
Iets met adoptie kinderen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?
tuurlijk wel maar ik verwittig jullie eventjes dat ik niet zo snugger benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. mag dat niet dan? Is goed voor het logisch denkvermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |