Er is nooit een gat voor een raam of deur gemaakt. en het huis staat leeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Door het gat waar anders de ramen of deur zou zitten
Hoe de F kom je dan binnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er is nooit een gat voor een raam of deur gemaakt. en het huis staat leeg.
vie de kelderquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vie de kelderen het luik in de vloer
Ik zou gewoon door de muur gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vroeg me al af wie het eerste was met de oplossing![]()
had al eerder geroepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vroeg me al af wie het eerste was met de oplossing![]()
quote:
ja moet je die eerst slopen! dat wil praktisch niet! die muur is dikker dan je dachtquote:
Ik kreeg hem als ingeving door de term "huis zonder ramen"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Die is wel leuk ja, dat raadsel. Heb vandaag een boekje gekregen waar ook dat soort raadsels e.d. instaan
Ik ken er wel meer van zulke, ik vind zulke wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Die is wel leuk ja, dat raadsel. Heb vandaag een boekje gekregen waar ook dat soort raadsels e.d. instaan
mja van mij was gewoon een wilde gok haha. eigenlijk meer als grapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Via optiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Fraulein het volgende:
ehm, effe iets wat nergens mee te maken heeft, maar hoe pas je je profiel aan? Ben een beetje nieuw hier.
Boven aan de pagina heb je een poppetje met een potloodje er bij daar kan hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Fraulein het volgende:
ehm, effe iets wat nergens mee te maken heeft, maar hoe pas je je profiel aan? Ben een beetje nieuw hier.
Rockerquote:
Niks. Mijn stofzuiger blijf je afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
Wie gaat er mee oorlog voeren tegen de sok-opeet-monsters?
Ikke meldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
Afblijven van de wasmachien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
Nietesquote:
Ik zal zelf voor de 3de gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Een zware crimineel wordt veroordeeld tot de doodstraf. Hij heeft de keuze uit drie kamers:
- De eerste kamer staat constant in brand.
- De tweede kamer zit vol met zwaar bewapende sluipmoordenaars.
- De derde kamer zit barstensvol woeste roofdieren die al drie jaar niets hebben gegeten.
Welke kamer moet hij nu nemen?
2e of de 3e, want de eerste kun je niet nemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Een zware crimineel wordt veroordeeld tot de doodstraf. Hij heeft de keuze uit drie kamers:
- De derde kamer zit barstensvol woeste roofdieren die al drie jaar niets hebben gegeten.
3de want de dieren zijn al dood ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
2quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Oke, ik kom er aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Trev, Priem, kom!
* suikertaartje smeert vast wat schoensmeer op haar wang ter camouflage
Zullen die dieren onderhand al niet eens dood zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2
Wel even die sluipmoordenaars naar die roofdieren sturen. Na afloop groepsBBQ in zaal 1
* PriemGirl puts on her wizard hatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Trev, Priem, kom!
* suikertaartje smeert vast wat schoensmeer op haar wang ter camouflage
Kamer 3. want 3 jaar zonder eten overleven ze nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef cablegunmaster het volgende:
O ja natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen die dieren onderhand al niet eens dood zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |