eetzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef crv het volgende:
Zit nog steeds huistiepjes te kijken
Deze vind ik ook wel wat hebbenTe wit, wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
of je kabeltje is verrot/niet goed aangeslotenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
hmh, of 1 box is aan het overlijden of mijn speakerset. Geluid schiet soms naar mono
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
hmh, of 1 box is aan het overlijden of mijn speakerset. Geluid schiet soms naar mono
Of je download is corruptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef crv het volgende:
[..]
of je kabeltje is verrot/niet goed aangesloten
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.quote:
te klein. blikopener nodig danquote:
Hoezo? vrouwlief niet zo blij mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.
Ik wil voor oranje gaan. maar daar moet nog over onderhandeld worden denk ik
Even set gereset, kabels eruit en erin en het werkt nu weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef crv het volgende:
[..]
of je kabeltje is verrot/niet goed aangesloten
Johan Vlemminx-fan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.
Ik wil voor oranje gaan. maar daar moet nog over onderhandeld worden denk ik
aan de ene kant wel, maar een compleet huis, dat weet ik niet.quote:
Nee, werkte tijd geleden nog goed.quote:
quote:
Ietsje beter, hij haalt nu even al het gemiste kattekwaad inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
St hoe is het met sipziekige Thijs?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Even set gereset, kabels eruit en erin en het werkt nu weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |