Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Jum. Ik eet kabap of zoietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zo alles betaalt tot aan mijn rij-examen ...
En de oven staat aanAfbakbroodjes vanavond
wij doen een bammetje metquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
crv..quote:quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:57 schreef crv het volgende:
[..]
nou als jij op hebt, kan je wel even een weekendje vooruit
ohja eitje kokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
wij doen een bammetje met [ afbeelding ]
Lekker makkelijk dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Jummiequote:
niet bestaandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Socios het volgende:
Wat zijn de laatste ontwikkelingen omtrent de treinmeet?
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dus
[..]
Jummie, hier is het nog was macaroni die over is en pannekoeken
vanmiddag op de terugweg van de stort dönnertellers meegenomenquote:
oeh klinkt ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
Vanavond aan de gebakken aardappels met sla en speklappen.
bakkenquote:
jammer van de speklappenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
nietus een spiegelei kook je nietquote:
Ja hoor, als je de kabab mee neemtquote:
Klinkt ook heel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef Solique het volgende:
macaroni met pannekoeken wat een combiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dus
[..]
Jummie, hier is het nog was macaroni die over is en pannekoeken
en wa is ditquote:
Ik eet vrijwel nooit eieren, zeker niet als ik gewoon thuis eet. Heb ze dus ook nooit in huis gehaald, sinds ik het huis uit ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
wij doen een bammetje met [ afbeelding ]
misschien is het wel lekker. pannekoek met macaroniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt omdat er niet zoveel macaroni meer is
quote:
quote:
quote:
Stond dus niet op de planning.quote:
Het is dus wel los van elkaar, niet samenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:05 schreef crv het volgende:
[..]
misschien is het wel lekker. pannekoek met macaroni
Hey DMquote:
wat zou je zonder ze moeten hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een ei hoort erbijje bracht me op een idee (dat ik nog eieren in huis had en ik wel een gekookt eitje kon maken)
Mannen![]()
Je arm trainen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Stond dus niet op de planning.
Ik vanavond na het eten wat sporten
Nee, ik had geen zin meer, dus ben weer naar huis gegaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dus wel los van elkaar, niet samen
[..]
Hey DM
Niet te lang
Hey PGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Thuiissssss![]()
Weekend kan nu beginnen *schenkt een aperitiefje uit*
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Thuiissssss![]()
Hey Priemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
Thuiissssss![]()
Beidenquote:
arme jijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn huishouden bestaat alleen maar uit mannen
Eierenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een ei hoort erbijje bracht me op een idee (dat ik nog eieren in huis had en ik wel een gekookt eitje kon maken)
Mannen![]()
de deur uitzettenquote:
eetzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef crv het volgende:
Zit nog steeds huistiepjes te kijken
Deze vind ik ook wel wat hebbenTe wit, wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
of je kabeltje is verrot/niet goed aangeslotenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
hmh, of 1 box is aan het overlijden of mijn speakerset. Geluid schiet soms naar mono
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
hmh, of 1 box is aan het overlijden of mijn speakerset. Geluid schiet soms naar mono
Of je download is corruptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef crv het volgende:
[..]
of je kabeltje is verrot/niet goed aangesloten
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.quote:
te klein. blikopener nodig danquote:
Hoezo? vrouwlief niet zo blij mee?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.
Ik wil voor oranje gaan. maar daar moet nog over onderhandeld worden denk ik
Even set gereset, kabels eruit en erin en het werkt nu weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef crv het volgende:
[..]
of je kabeltje is verrot/niet goed aangesloten
Johan Vlemminx-fan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan je verven. huizen hier kun je in alle kleuren krijgen die je wilt.
Ik wil voor oranje gaan. maar daar moet nog over onderhandeld worden denk ik
aan de ene kant wel, maar een compleet huis, dat weet ik niet.quote:
Nee, werkte tijd geleden nog goed.quote:
quote:
Ietsje beter, hij haalt nu even al het gemiste kattekwaad inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
St hoe is het met sipziekige Thijs?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Even set gereset, kabels eruit en erin en het werkt nu weer.
Had toch gekund. Die is ook zo oranje-freakerig. En die woont hier in Eindhovenquote:
Zit je plug er wel goed in?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef Solique het volgende:
je mag hem houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had toch gekund. Die is ook zo oranje-freakerig. En die woont hier in Eindhoven
fles is er weer en het gaat gelijk over sexquote:
Ja, plugs zaten er goed in, al maanden niet aan gezeten.quote:
Ik heb het ook al wel eens in Italië gezien en zo en het is op zich ook niet zo heel lelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:16 schreef crv het volgende:
[..]
aan de ene kant wel, maar een compleet huis, dat weet ik niet.
Ik vind het wel gaaf staan. zoals ik al zei. bij mij in het dorp staat een oranje huis en het heeft wel wat
quote:
hier zie je veel huizen in verschillende kleuren. vindt niet elke kleur mooi maar het maakt het allemaal wel een stuk vrolijkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het ook al wel eens in Italië gezien en zo en het is op zich ook niet zo heel lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hallo laptopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
En voor het eerst in tijden hallo vanaf de laptop...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
Je zit op je laptop?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan staat te koken
* Barretje80 wordt wel een beetje verwend![]()
nu nog even mijn "prinsessen schoentjes" ( zoals BarMan dat zegt) aan doen en inlopenwhat's kooking ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hoi crvquote:
dat gaat nooit lang goedquote:
Pasta!quote:
hoe zwaar ben je ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi crv.
Eens kijken hoe lang die laptop het volhoudt... wel lekker om weer eens vanaf de bank te kunnen internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |