Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik weet niet of je een doodswens hebt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik het doen?
Zal ik in [OUD] posten?
ik las 'm net jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wat een bazentopic![]()
Hoe sla ik iemand in elkaar die groter is dan mij?
quote:
Oh jij hebt hem ook al gevondenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wat een bazentopic![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wat een bazentopic![]()
Ehh, ik zou graag nog wel eens een concert van Nirvana willen bezoeken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een doodswens hebt?
Maar waarom wil je dan in oud posten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, ik zou graag nog wel eens een concert van Nirvana willen bezoeken...
Ga je dood aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan in oud posten?
fiets even langs mijn huis, ik zal; voor je zingen egitaar spelen, dat klinkt net zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, ik zou graag nog wel eens een concert van Nirvana willen bezoeken...
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan in oud posten?
Lijkt me beter om het maar niet te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee.
Wil kijken of het een lifechanging-experience is
Ik heb de eerste helemaal compleetquote:
Nee. Het was ik die in de war wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu maar je gata morgen toch naar ho![]()
of ben ik nu in de war
mot je een kee recht werken dan kan het bestquote:
quote:
Ik ook, in een speciale bewaardoos.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me beter om het maar niet te doen
[..]
Ik heb de eerste helemaal compleet
quote:
Dat jaquote:
ja hoef tniet speciaal hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee. Het was ik die in de war was
Maar ga er toch wel even langs dan dit weekend denk ik.
ik werk vandaag al 14 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
mot je een kee recht werken dan kan het best
Ik had eerst een aantal losse en later de complete box gekocht en nu is die gekaapt door mijn zusjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, in een speciale bewaardoos.
Dacht ik ook toen ik op invoeren kliktequote:
ja das geen 42 hehquote:
dat lukt me ook niet in 24 uurquote:
hondaquote:
Deze? Die heb ik namelijk:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had eerst een aantal losse en later de complete box gekocht en nu is die gekaapt door mijn zusje
* pgrferrari geeft een deken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat de verwarming opgevoerd moet worden...
Nope, deze:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Deze? Die heb ik namelijk: [ afbeelding ]
'Dick komt van Richard' Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
Wie noemt zijn kind nu Otis, elke keer als ik die naam hoor denk ik eerst hier aan:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
3quote:
Daarom dus niet in oudquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
Hey Marijkequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nu Otis, elke keer als ik die naam hoor denk ik eerst hier aan: [ afbeelding ]
Beter dan Lodewijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
O God
Kindernamen #90
Otis
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Ola, ben helamaal verrotquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ola, ben helamaal verrot
Ophalen danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
3met 2 uitbreidingen, de andere liggen bij de Muckouders.
Ja en, boeie, ik kan er ook wel +18 van makenquote:
Wie is Otis Redding?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Dan denk je aan Otis Redding toch, niet een animatie-Otis
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nu Otis, elke keer als ik die naam hoor denk ik eerst hier aan: [ afbeelding ]
Ik denk juist meteen aan een lift!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Balenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ola, ben helamaal verrot
Hey STquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
In GTST zit er een die Wiet heet. Welke aap heeft nu dat script gemaakt en dacht: mmmm, hoe noem ik deze? Wiet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ergste namen van mensen die ik ken, of die ik van gezicht ken:
Brenwin, Trienus, Tatjana, Beer, Lente, Bloem, Valentijn, Engel, Adelheid of Jordijntje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik fietste laatst met wat vrienden door het dorp en toen zagen we een huis met een bord in de tuin: 'Hoera, Tank is geboren'
Hmmmz
Geil. Maar ga hem toch wel halen een keer hoor, ben eraan gehechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoef tniet speciaal hoor![]()
anders kopen we er zo wel een of wierook als je hier bent
Zware bevalling wel, lijkt mequote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik fietste laatst met wat vrienden door het dorp en toen zagen we een huis met een bord in de tuin: 'Hoera, Tank is geboren'
Hmmmz
Die was een beetje kierewietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In GTST zit er een die Wiet heet. Welke aap heeft nu dat script gemaakt en dacht: mmmm, hoe noem ik deze? Wiet!
Als je vast zit, komt de Otis Redding vanzelf?quote:
Dan kruip je toch gelijk weer de baarmoeder in, als je hoort dat je zo heet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmmz
Geen idee hoe je het uitspreekt, maar het blijft een faalnaamquote:
Kan je net zo goed bazooka heten. Of sniper.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan kruip je toch gelijk weer de baarmoeder in, als je hoort dat je zo heet?
Wel zonder moedersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nederland komt dus toch nooit zonder tanks te zitten
Het bedrijf Otis zorgde in Haarlem voor het onderhoud en de wekelijkse reparaties aan onze liftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je vast zit, komt de Otis Redding vanzelf?
"I want baaaaaaaaaaaaaaaaackquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan kruip je toch gelijk weer de baarmoeder in, als je hoort dat je zo heet?
quote:
Ja, lijkt of alle vermoeidheid er ineens uitkomt. gister na de herdenkingsdienst noge even geborrelt thuis met wat buren hier, daarna wezen eten met de fam. en om 8 uur 's avonds lagen we allemaal op de bank/stoel te slapenquote:
O wacht, volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bedrijf Otis zorgde in Haarlem voor het onderhoud en de wekelijkse reparaties aan onze lift.
Komt meestal ook pas laterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ja, lijkt of alle vermoeidheid er ineens uitkomt. gister na de herdenkingsdienst noge even geborrelt thuis met wat buren hier, daarna wezen eten met de fam. en om 8 uur 's avonds lagen we allemaal op de bank/stoel te slapen
Er zijn wel raardere combinatiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder heet Atty Wiepkje, Atty als eerste naam en Wiepkje als tweede, allemaal familienamen... [ze komt uit Groningen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |