Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mja iedere keer als het zo erg is, of is geweest bel ik de HA wel gewoon om er een 'melding' van te maken. Zodat ze het wel bijhouden wanneer hij zo aan het hoesten is geweest, want veelal vergeet je gewoon wanneer de laatste keer is geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Thijs hoest soms ook ineens heel veel, met slapeloze nachten enzo, dan helpt flixotide echt wel goed (of dat andere wat we hebben om de boel wat open te zetten)
Ik ben groot, dus die leeuw kan ik wel aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan nietMaar dan ook niet klagen als er een leeuw achter je aanzit en jij te langzaam bent!
quote:
Het kan natuurlijk nooit kwaad om de dokter nog een extra keer te laten luisteren. Van wat ik me herinner, duurde het bij mij ook een tijdje voor de dokter aan astma ging denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja iedere keer als het zo erg is, of is geweest bel ik de HA wel gewoon om er een 'melding' van te maken. Zodat ze het wel bijhouden wanneer hij zo aan het hoesten is geweest, want veelal vergeet je gewoon wanneer de laatste keer is geweest.
Dus als het erg zorgwekkend zou zijn dan zouden ze dat toch wel ook bespreken?
succes met aftellen...quote:
Natuurlijk, maar zorgwekkend is 1 ding, ze zouden ook iets kunnen voorschrijven om het minder vervelend te maken voor Koen zelf..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja iedere keer als het zo erg is, of is geweest bel ik de HA wel gewoon om er een 'melding' van te maken. Zodat ze het wel bijhouden wanneer hij zo aan het hoesten is geweest, want veelal vergeet je gewoon wanneer de laatste keer is geweest.
dat had ik vroegah ook altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ventolin? Dat gooit de longen echt wijd open.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nja, een broertje daarvan, van Ventolin ging Thijs nogal stuiterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ventolin? Dat gooit de longen echt wijd open.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, een broertje daarvan, van Ventolin ging Thijs nogal stuiteren
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nooit kwaam om de dokter nog een extra keer te laten luisteren. Van wat ik me herinner, duurde het bij mij ook een tijdje voor de dokter aan astma ging denken.
Ik kan het wel weer eens aankaarten maar blijkbaar vinden ze de ernst van de zaak niet zodanig dat ze iets voorschrijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zorgwekkend is 1 ding, ze zouden ook iets kunnen voorschrijven om het minder vervelend te maken voor Koen zelf..
Thijs hoestte eerst heel erg veel, nu gebruiken we de flixotide hooguit twee keer per maand
Ik had vroeger Ventolin, Becotide en Lomudal. En al die pufjes tweemaal daags. Daarna kreeg ik een tijdje flixotide en nu al jaren Symbicort.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat had ik vroegah ook altijd
een schijthekel had ik aan dat ding!
Wat had je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had vroeger Ventolin, Becotice en Lomudal. En al die pufjes tweemaal daags. Daarna kreeg ik een tijdje flixotide en nu al jaren Symbicort.
Das Rotquote:
Hallowquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo hier nog even gadag zeggen, ben er nog heel even
Alvast een fijn weekend, Symquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo hier nog even gadag zeggen, ben er nog heel even
wel bij blijven he ouwequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
ik dacht al, wat is het rustig.
weer een nieuw topic....
ik heb er een paar gemist zie ik en dat gaat de komende dagen vaker gebeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
ik dacht al, wat is het rustig.
weer een nieuw topic....
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ze hebben er zeker niet met open raam mee over de snelweg gereden dan?.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
De auto is door de apk![]()
Symph, ik ga het niet redden vandaag
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
* wel.o.k gaat zonder jas op de tocht staanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even met mijn sippe ziekerdje onder de douche, meneer wordt net wakker
Jammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
PWquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor.
Veel weekend allemaal![]()
Ja, ik zag ze gisteren vanaf het perron al een grote tent neerzetten langs het spoor richting Utrecht!quote:
Ik net ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze gisteren vanaf het perron al een grote tent neerzetten langs het spoor richting Utrecht!
Nou, hij moet morgen wel werken...quote:
Nog een kwartiertje... het einde is in zichtquote:
beetje 'beam me up, Scotty' achtig plaatje, maar fijn weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
met een mooi stofwolkje om het weekend in te luiden![]()
[ afbeelding ]
Zoquote:
Kon je verder ook geen oppas vinden? Dat is rot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo
ik heb mijn moeder gebeld..
Pinkpop voor de maandag is van de baan
Ze kan niet oppassenDus nu gaan we elders in het jaar een weekendje met zijn 2tjes weg
Jammer, maar een weekendje weg is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo
ik heb mijn moeder gebeld..
Pinkpop voor de maandag is van de baan
Ze kan niet oppassenDus nu gaan we elders in het jaar een weekendje met zijn 2tjes weg
We hebben wel een oppas maar die past meestal 'savonds op als we een avond je weg willen. En om haar nou een anderhalve dag op te laten passen vind ik not done..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kon je verder ook geen oppas vinden? Dat is rot.
Jammer, maar er komt vast wel weer zoiets voor dat het wel kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben wel een oppas maar die past meestal 'savonds op als we een avond je weg willen. En om haar nou een anderhalve dag op te laten passen vind ik not done..
Oh tuurlijk wel... maar we hebben besloten om samen een weekendje weg te gaan zonder kids...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jammer, maar er komt vast wel weer zoiets voor dat het wel kan
Fijn weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga weekend vieren
Fijn weekend allemaal!
Ik nog een uur langer...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn weekendIk moet nog 15 minuutjes
Jep, ik ga lekker fietsenquote:
Luxe paard he?quote:
Ik heb het best wel warmquote:
Dikke van Nederlands (lerares) viel van de trap.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
En: iemand nog iets leuks/bijzonders/spectaculairs meegemaakt vandaag?
Succesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn weekendIk moet nog 15 minuutjes
Oh bahquote:
Je bent ingepakt als een cadeautjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh bah
ik zit in de bus, maar ik heb juist zo'n leuk bloesje aan! Met knoopjes, mooie halslijn en een lintje
Ja mijn rijles ging weer kutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Jammer of leuk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dikke van Nederlands (lerares) viel van de trap.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent ingepakt als een cadeautje.
Nietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Ze flikkerde over haar karretje/trolleygevalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgende keer haar iets wat harder duwen als ze voor je de trap afgaat dus.
Mensen met trolleys naar het werkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze flikkerde over haar karretje/trolleygeval
Dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mensen met trolleys naar het werk
das makkelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
Zomervogeltje, als je me wilt overhalen om te gaan sporten, moet je even 3 cijfers noemen uit de reeks 1, 2, 3, 4, 5, 6.
En mijn "luxe" leventje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik moet mijn luxe leventje ergens van betalen, natuurlijk.
Niet sportenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En staan die cijfer voor wel of niet sporten?.
Ik gooide 1, dus...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En mijn "luxe" leventje.
[..]
Niet sportenOf wel sporten als je je daar goed van voelt
2, 4, 6quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
Zomervogeltje, als je me wilt overhalen om te gaan sporten, moet je even 3 cijfers noemen uit de reeks 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Even Googelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn collega hier heeft net Ten Rouwelaar geinterviewd![]()
Hij had als 1 van de vragen of hij zijn haar langer laat groeien![]()
Vanwege oranje haar
Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En staan die cijfers voor wel of niet sporten?.
wieso?quote:
Gegoogeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn collega hier heeft net Ten Rouwelaar geinterviewd![]()
Hij had als 1 van de vragen of hij zijn haar langer laat groeien![]()
Vanwege oranje haar
Je hebt muziek aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoorde net "jeej" hardop terwijl ik alleen thuis ben.
Gekkiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gegoogeld
Het haar zit goedMag niet langer
Nee, geen muziek, helemaal niks geen geluid aan.quote:
Dat kan, maar toch mag zijn haar niet langerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Hij is geselecteerd voor oranje![]()
Gewoon mensen buiten, is hier ook zo vaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, geen muziek, helemaal niks geen geluid aan.
Kon ook eeuj of heey geweest zijn.
Gebeurd hier wel vaker.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan, maar toch mag zijn haar niet langer![]()
nijntjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan, maar toch mag zijn haar niet langer![]()
Nee het was niet buiten. Het kwam van de hal af, daar ben ik van overtuigt. En het klonk weer net te zacht om van buiten af te komen. Maar wel hard genoeg dat het mij opviel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon mensen buiten, is hier ook zo vaak
Er viel een jas.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee het was niet buiten. Het kwam van de hal af, daar ben ik van overtuigt. En het klonk weer net te zacht om van buiten af te komen. Maar wel hard genoeg dat het mij opviel.
Klonkt meer als een harde zucht.
Nee, net even in de hal gekeken+ aangrenzende kamers, ligt niks op de grond en jassen hangen beneden.quote:
het was een entiteitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee het was niet buiten. Het kwam van de hal af, daar ben ik van overtuigt. En het klonk weer net te zacht om van buiten af te komen. Maar wel hard genoeg dat het mij opviel.
Klonkt meer als een harde zucht.
Skerrie zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, net even in de hal gekeken+ aangrenzende kamers, ligt niks op de grond en jassen hangen beneden.
Dat soort dingen gebeuren hier wel vaker.
Vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je raakt er aan gewend, heb wel engere dingen gezien
Als ik ga vertellen wat ik heb gezien nemen jullie mij nooit meer serieus. Het verhaal klinkt namelijk zo enorm ongeloofwaardig.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ik ga vertellen wat ik heb gezien nemen jullie mij nooit meer serieus. Het verhaal klinkt namelijk zo enorm ongeloofwaardig.
quote:
Liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari Nijntje warmknuffelt![]()
Ik dacht vroeger dat het 'witte wijven' wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Oo em gieee, het waren de witte wieven
[ afbeelding ]
Holadioquote:
Niet lachen dan.quote:
Wij hebben gehoi'tquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoi
Jij hoi't
Hij hoi't
Wij hoi'en
Jullie hoi'en
Zij hoi'en
Ik heb gehoi't![]()
Ieks bahquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet lachen dan.
Ik was een keer aan het zwemmen met wat vrienden bij bussloo.
Alles goed en wel, na een tijdje zaten we wat bij het riet te klooien, modder gooien ect.
Ineens zag ik een gezicht op mij afkomen. Het zag er echt heel eng uit en het kwam direct op mij af. Dat gezicht zweefde net iets boven het water en kwam met noodvaart naar mij toe. Ik had het eerst niet in de gaten, ik zag het eerst in mijn ooghoek en draaide mij om, ik schrikte mij helemaal dood. Ik helemaal in paniek, en ik dook onder water.
Onder water zie ik een paar handen langzaam onder de modder omhoog komen. Ik nog meer in paniek zwem naar het strand.
Vrienden hadden niks gezien.
Nee, geen drugs of alcohol gebruikt.
Sindsdien zie ik energieën. Sommige zijn behoorlijk spookey.
Niet lachen he. Het klinkt erg ongeloofwaardig maar is echt gebeurd.
Ik zelf geloof er niet in, maar ik geloof je wel als je zegt dat je het ervaren hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet lachen dan.
Alles goed en wel, na een tijdje zaten we wat bij het riet te klooien, modder gooien ect.
Ineens zag ik een gezicht op mij afkomen. Het zag er echt heel eng uit en het kwam direct op mij af. Dat gezicht zweefde net iets boven het water en kwam met noodvaart naar mij toe. Ik had het eerst niet in de gaten, ik zag het eerst in mijn ooghoek en draaide mij om, ik schrikte mij helemaal dood. Ik helemaal in paniek, en ik dook onder water.
Onder water zie ik een paar handen langzaam onder de modder omhoog komen. Ik nog meer in paniek zwem naar het strand.
In het begin snapte ik er helemaal niks van. Dacht dat ik helemaal gestoord aan het worden was. Echt, je schrikt je helemaal dood. Had het ook totaal niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zelf geloof er niet in, maar ik geloof je wel als je zegt dat je het ervaren hebt.
Lijkt me heel verontrustend
mmmmmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef sararaats het volgende:
straks ruikt m'n huisje heerlijk naar vanille. heb geurstokjes gehaald.
ik heb regelmatig last van gezichten die uit de hoek van dekamer naar me starenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet lachen dan.
vanillequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef sararaats het volgende:
Geurstokjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef sararaats het volgende:
Nee, vriendelijk zeggen dat ze weg moeten gaan wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb regelmatig last van gezichten die uit de hoek van dekamer naar me staren
even knipperen werkt niet altijd
Gadverquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef sararaats het volgende:
het ruikt bij mij thuis verschrikkelijk naar rook.
het komt duidelijk van de onderbuur via de plee
mijn oma dacht dat er inbrekers in huis waren, maar het was de TV die keihard aanstond bij de half dove onderbuurvrouw, en die kwamen via het stopcontact naar bovenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef sararaats het volgende:
het ruikt bij mij thuis verschrikkelijk naar rook.
het komt duidelijk van de onderbuur via de plee
mijn vader kreeg van een vriend een paar flesjes met een hele sterke geur, volgens mij zat er gewoon hele whisky in oid, en hij moest twee maal daags aan een flesje ruiken, dan zou z'n hernia over gaan binnen een paar weken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vorige week op dat spiritueel centrum ook iets gekregen wat lekker zou moeten ruiken. Zit in een flesje en dat moet ik dan op een soort van steentje druppellen. Misschien dat ik dat vanavond even ga doen..
goffur vergeten opium wierrook te halen verdommequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef sararaats het volgende:
Hij rook gewoon te vaak aan het flesje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn vader kreeg van een vriend een paar flesjes met een hele sterke geur, volgens mij zat er gewoon hele whisky in oid, en hij moest twee maal daags aan een flesje ruiken, dan zou z'n hernia over gaan binnen een paar weken.
werd uiteindelijk een half jaar
ik kijk ook naar de brandveiligheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
goffur vergeten opium wierrook te halen verdomme
ik kijk gewoon uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kijk ook naar de brandveiligheid.
Joepiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo lekker weekend
Oké ik was om half 3 al klaar maar nog even naar een verjaardag geweest
Leuke dag dus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo lekker weekend
trevquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo lekker weekend
Heerlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TFM
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Ja, op zich wel en nu lekker niks doen
ik heb die japanse van ami purquote:
Leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, eigenlijk het hele weekend lekker rustig, morgen avond naar Guido Weijers
Die is wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, eigenlijk het hele weekend lekker rustig, morgen avond naar Guido Weijers
Vetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
druk geweest maar: Muck heeft zich nu ingeschreven in 010.quote:
Ze zeggen, dat hij de hele zaal tegelijk aankijktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeggen, dat hij de hele zaal tegelijk aankijkt
Wat kan jou het schele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig ik weet echt niks:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
druk geweest maar: Muck heeft zich nu ingeschreven in 010.
quote:
Daarom ga ik er ook heenquote:
In winterswijk, weet zo niet hoe de voorstelling heetquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeggen, dat hij de hele zaal tegelijk aankijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij is goed dus
Is ze snel meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
druk geweest maar: Muck heeft zich nu ingeschreven in 010.![]()
Roffaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jemig ik weet echt niks:
Wat is 010?
nou, hij heeft oog voor het hele publiek, dus het oogt wel handigquote:
Rotjeknorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jemig ik weet echt niks:
Wat is 010?
Roffa > Rotterdam.quote:
slang?quote:
Dat is ook een slang, nee ik ben geen meid van deze tijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
slang?
Ben jij nou een meid van deze tijd?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is ook een slang, nee ik ben geen meid van deze tijd.
quote:
Ik heb een opiumkaarsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
goffur vergeten opium wierrook te halen verdomme
Wij hadden eerst zo'n gadverdammese vieze geurkaars, hij mocht niet weg, dus toen heb ik een keer een potje dat evengroot was als de kaars in dezelfde kleur geverfd en de kaars weggegooidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Ik word misselijk van de lucht van die dingen.
Slang > verkorte samenstelling van woorden in het engelsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
slang?
Ben jij nou een meid van deze tijd?
ben je thuis of thuis?quote:
Pffff inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gelukkig niet, als je kijkt hoe meiden uit deze tijd zich gedragen
Waarom vergeet je nu rotjeknor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef Toekito het volgende:
010 en Roffa zijn bijnamen voor Rotterdam!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef Toekito het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef Toekito het volgende:
De verkeerde thuis nogquote:
neem mee dan voor thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
De verkeerde thuis nog
Je vergist je.quote:
Nee die opiumkaars staat in weer een ander verkeerd huisquote:
ho of vl?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee die opiumkaars staat in weer een ander verkeerd huisNeem hem eind weekend wel mee.
Okee, medische redenen zijn wel geldigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, het slaat zo op je longen dat mijn astma dat niet leuk vindt.
vlquote:
Nog even doorzettenquote:
Ik krijg het er altijd benauwd van, dus ik blijf er liever bij uit de buurtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Okee, medische redenen zijn wel geldig
doeiselsquote:
huuu maar je gata morgen toch naar hoquote:
ik heb er al 42 uur op zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor morgen nog een dag werken.
Jep en dan 1 dag weekeindquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor morgen nog een dag werken.
deze weekquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik het doen?
Zal ik in [OUD] posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |