Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Mja iedere keer als het zo erg is, of is geweest bel ik de HA wel gewoon om er een 'melding' van te maken. Zodat ze het wel bijhouden wanneer hij zo aan het hoesten is geweest, want veelal vergeet je gewoon wanneer de laatste keer is geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
[..]
Thijs hoest soms ook ineens heel veel, met slapeloze nachten enzo, dan helpt flixotide echt wel goed (of dat andere wat we hebben om de boel wat open te zetten)

Ik ben groot, dus die leeuw kan ik wel aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan nietMaar dan ook niet klagen als er een leeuw achter je aanzit en jij te langzaam bent!
 .
.

*nog 2 uur*
 *nog 2 uur*

quote:

Het kan natuurlijk nooit kwaad om de dokter nog een extra keer te laten luisteren. Van wat ik me herinner, duurde het bij mij ook een tijdje voor de dokter aan astma ging denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja iedere keer als het zo erg is, of is geweest bel ik de HA wel gewoon om er een 'melding' van te maken. Zodat ze het wel bijhouden wanneer hij zo aan het hoesten is geweest, want veelal vergeet je gewoon wanneer de laatste keer is geweest.
Dus als het erg zorgwekkend zou zijn dan zouden ze dat toch wel ook bespreken?

succes met aftellen...quote:

Natuurlijk, maar zorgwekkend is 1 ding, ze zouden ook iets kunnen voorschrijven om het minder vervelend te maken voor Koen zelf..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja iedere keer als het zo erg is, of is geweest bel ik de HA wel gewoon om er een 'melding' van te maken. Zodat ze het wel bijhouden wanneer hij zo aan het hoesten is geweest, want veelal vergeet je gewoon wanneer de laatste keer is geweest.

dat had ik vroegah ook altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ventolin? Dat gooit de longen echt wijd open.

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]

Nja, een broertje daarvan, van Ventolin ging Thijs nogal stuiterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ventolin? Dat gooit de longen echt wijd open.

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, een broertje daarvan, van Ventolin ging Thijs nogal stuiteren

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nooit kwaam om de dokter nog een extra keer te laten luisteren. Van wat ik me herinner, duurde het bij mij ook een tijdje voor de dokter aan astma ging denken.
Ik kan het wel weer eens aankaarten maar blijkbaar vinden ze de ernst van de zaak niet zodanig dat ze iets voorschrijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zorgwekkend is 1 ding, ze zouden ook iets kunnen voorschrijven om het minder vervelend te maken voor Koen zelf..
Thijs hoestte eerst heel erg veel, nu gebruiken we de flixotide hooguit twee keer per maand

Ik had vroeger Ventolin, Becotide en Lomudal. En al die pufjes tweemaal daags. Daarna kreeg ik een tijdje flixotide en nu al jaren Symbicort.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat had ik vroegah ook altijd
een schijthekel had ik aan dat ding!

Wat had je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had vroeger Ventolin, Becotice en Lomudal. En al die pufjes tweemaal daags. Daarna kreeg ik een tijdje flixotide en nu al jaren Symbicort.

Das Rotquote:
Hallowquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo hier nog even gadag zeggen, ben er nog heel even

Alvast een fijn weekend, Symquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo hier nog even gadag zeggen, ben er nog heel even
 .
.

wel bij blijven he ouwequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
ik dacht al, wat is het rustig.
weer een nieuw topic....

ik heb er een paar gemist zie ik en dat gaat de komende dagen vaker gebeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
ik dacht al, wat is het rustig.
weer een nieuw topic....

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ze hebben er zeker niet met open raam mee over de snelweg gereden dan?.
 ze weten van het rubber, maar dat is geen apk-punt
  ze weten van het rubber, maar dat is geen apk-punt   

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
De auto is door de apk
Symph, ik ga het niet redden vandaag

quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
De auto is door de apk

* wel.o.k gaat zonder jas op de tocht staanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even met mijn sippe ziekerdje onder de douche, meneer wordt net wakker

Een 5,7 voor economie. Vorige keer had ik een 2 (zelfde toets) en stond het gemiddelde van de klas op een 3
 Een 5,7 voor economie. Vorige keer had ik een 2 (zelfde toets) en stond het gemiddelde van de klas op een 3  . Toen met hele klas over gedaan en nu HEB IK EEN VOLDOENDE
 . Toen met hele klas over gedaan en nu HEB IK EEN VOLDOENDE  

Jammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
De auto is door de apk

PWquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor.
Veel weekend allemaal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |