Als ik ga vertellen wat ik heb gezien nemen jullie mij nooit meer serieus. Het verhaal klinkt namelijk zo enorm ongeloofwaardig.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ik ga vertellen wat ik heb gezien nemen jullie mij nooit meer serieus. Het verhaal klinkt namelijk zo enorm ongeloofwaardig.
quote:
Liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari Nijntje warmknuffelt![]()
Ik dacht vroeger dat het 'witte wijven' wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Oo em gieee, het waren de witte wieven
[ afbeelding ]
Holadioquote:
Niet lachen dan.quote:
Wij hebben gehoi'tquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoi
Jij hoi't
Hij hoi't
Wij hoi'en
Jullie hoi'en
Zij hoi'en
Ik heb gehoi't![]()
Ieks bahquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet lachen dan.
Ik was een keer aan het zwemmen met wat vrienden bij bussloo.
Alles goed en wel, na een tijdje zaten we wat bij het riet te klooien, modder gooien ect.
Ineens zag ik een gezicht op mij afkomen. Het zag er echt heel eng uit en het kwam direct op mij af. Dat gezicht zweefde net iets boven het water en kwam met noodvaart naar mij toe. Ik had het eerst niet in de gaten, ik zag het eerst in mijn ooghoek en draaide mij om, ik schrikte mij helemaal dood. Ik helemaal in paniek, en ik dook onder water.
Onder water zie ik een paar handen langzaam onder de modder omhoog komen. Ik nog meer in paniek zwem naar het strand.
Vrienden hadden niks gezien.
Nee, geen drugs of alcohol gebruikt.
Sindsdien zie ik energieën. Sommige zijn behoorlijk spookey.
Niet lachen he. Het klinkt erg ongeloofwaardig maar is echt gebeurd.
Ik zelf geloof er niet in, maar ik geloof je wel als je zegt dat je het ervaren hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet lachen dan.
Ik was een keer aan het zwemmen met wat vrienden bij bussloo.
Alles goed en wel, na een tijdje zaten we wat bij het riet te klooien, modder gooien ect.
Ineens zag ik een gezicht op mij afkomen. Het zag er echt heel eng uit en het kwam direct op mij af. Dat gezicht zweefde net iets boven het water en kwam met noodvaart naar mij toe. Ik had het eerst niet in de gaten, ik zag het eerst in mijn ooghoek en draaide mij om, ik schrikte mij helemaal dood. Ik helemaal in paniek, en ik dook onder water.
Onder water zie ik een paar handen langzaam onder de modder omhoog komen. Ik nog meer in paniek zwem naar het strand.
Vrienden hadden niks gezien.
Nee, geen drugs of alcohol gebruikt.
Sindsdien zie ik energieën. Sommige zijn behoorlijk spookey.
Niet lachen he. Het klinkt erg ongeloofwaardig maar is echt gebeurd.
In het begin snapte ik er helemaal niks van. Dacht dat ik helemaal gestoord aan het worden was. Echt, je schrikt je helemaal dood. Had het ook totaal niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zelf geloof er niet in, maar ik geloof je wel als je zegt dat je het ervaren hebt.
Lijkt me heel verontrustend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |