beetje 'beam me up, Scotty' achtig plaatje, maar fijn weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
met een mooi stofwolkje om het weekend in te luiden![]()
[ afbeelding ]
Zoquote:
Kon je verder ook geen oppas vinden? Dat is rot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo
ik heb mijn moeder gebeld..
Pinkpop voor de maandag is van de baan
Ze kan niet oppassenDus nu gaan we elders in het jaar een weekendje met zijn 2tjes weg
Jammer, maar een weekendje weg is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo
ik heb mijn moeder gebeld..
Pinkpop voor de maandag is van de baan
Ze kan niet oppassenDus nu gaan we elders in het jaar een weekendje met zijn 2tjes weg
We hebben wel een oppas maar die past meestal 'savonds op als we een avond je weg willen. En om haar nou een anderhalve dag op te laten passen vind ik not done..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kon je verder ook geen oppas vinden? Dat is rot.
Jammer, maar er komt vast wel weer zoiets voor dat het wel kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben wel een oppas maar die past meestal 'savonds op als we een avond je weg willen. En om haar nou een anderhalve dag op te laten passen vind ik not done..
Oh tuurlijk wel... maar we hebben besloten om samen een weekendje weg te gaan zonder kids...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jammer, maar er komt vast wel weer zoiets voor dat het wel kan
Fijn weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga weekend vieren
Fijn weekend allemaal!
Ik nog een uur langer...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn weekendIk moet nog 15 minuutjes
Jep, ik ga lekker fietsenquote:
Luxe paard he?quote:
Ik heb het best wel warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |