2, 4, 6quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
Zomervogeltje, als je me wilt overhalen om te gaan sporten, moet je even 3 cijfers noemen uit de reeks 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Even Googelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn collega hier heeft net Ten Rouwelaar geinterviewd![]()
Hij had als 1 van de vragen of hij zijn haar langer laat groeien![]()
Vanwege oranje haar
Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En staan die cijfers voor wel of niet sporten?.
wieso?quote:
Gegoogeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn collega hier heeft net Ten Rouwelaar geinterviewd![]()
Hij had als 1 van de vragen of hij zijn haar langer laat groeien![]()
Vanwege oranje haar
Je hebt muziek aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoorde net "jeej" hardop terwijl ik alleen thuis ben.
Gekkiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gegoogeld
Het haar zit goedMag niet langer
Nee, geen muziek, helemaal niks geen geluid aan.quote:
Dat kan, maar toch mag zijn haar niet langerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Hij is geselecteerd voor oranje![]()
Gewoon mensen buiten, is hier ook zo vaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, geen muziek, helemaal niks geen geluid aan.
Kon ook eeuj of heey geweest zijn.
Gebeurd hier wel vaker.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan, maar toch mag zijn haar niet langer![]()
nijntjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan, maar toch mag zijn haar niet langer![]()
Nee het was niet buiten. Het kwam van de hal af, daar ben ik van overtuigt. En het klonk weer net te zacht om van buiten af te komen. Maar wel hard genoeg dat het mij opviel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon mensen buiten, is hier ook zo vaak
Er viel een jas.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee het was niet buiten. Het kwam van de hal af, daar ben ik van overtuigt. En het klonk weer net te zacht om van buiten af te komen. Maar wel hard genoeg dat het mij opviel.
Klonkt meer als een harde zucht.
Nee, net even in de hal gekeken+ aangrenzende kamers, ligt niks op de grond en jassen hangen beneden.quote:
het was een entiteitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee het was niet buiten. Het kwam van de hal af, daar ben ik van overtuigt. En het klonk weer net te zacht om van buiten af te komen. Maar wel hard genoeg dat het mij opviel.
Klonkt meer als een harde zucht.
Skerrie zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, net even in de hal gekeken+ aangrenzende kamers, ligt niks op de grond en jassen hangen beneden.
Dat soort dingen gebeuren hier wel vaker.
Vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je raakt er aan gewend, heb wel engere dingen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |