Nee, vriendelijk zeggen dat ze weg moeten gaan wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb regelmatig last van gezichten die uit de hoek van dekamer naar me staren
even knipperen werkt niet altijd
Gadverquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef sararaats het volgende:
het ruikt bij mij thuis verschrikkelijk naar rook.
het komt duidelijk van de onderbuur via de plee
mijn oma dacht dat er inbrekers in huis waren, maar het was de TV die keihard aanstond bij de half dove onderbuurvrouw, en die kwamen via het stopcontact naar bovenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef sararaats het volgende:
het ruikt bij mij thuis verschrikkelijk naar rook.
het komt duidelijk van de onderbuur via de plee
mijn vader kreeg van een vriend een paar flesjes met een hele sterke geur, volgens mij zat er gewoon hele whisky in oid, en hij moest twee maal daags aan een flesje ruiken, dan zou z'n hernia over gaan binnen een paar weken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vorige week op dat spiritueel centrum ook iets gekregen wat lekker zou moeten ruiken. Zit in een flesje en dat moet ik dan op een soort van steentje druppellen. Misschien dat ik dat vanavond even ga doen..
goffur vergeten opium wierrook te halen verdommequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef sararaats het volgende:
straks ruikt m'n huisje heerlijk naar vanille. heb geurstokjes gehaald.
Hij rook gewoon te vaak aan het flesje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn vader kreeg van een vriend een paar flesjes met een hele sterke geur, volgens mij zat er gewoon hele whisky in oid, en hij moest twee maal daags aan een flesje ruiken, dan zou z'n hernia over gaan binnen een paar weken.
werd uiteindelijk een half jaar
ik kijk ook naar de brandveiligheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
goffur vergeten opium wierrook te halen verdomme
ik kijk gewoon uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kijk ook naar de brandveiligheid.
Joepiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo lekker weekend
Oké ik was om half 3 al klaar maar nog even naar een verjaardag geweest
Leuke dag dus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo lekker weekend
Oké ik was om half 3 al klaar maar nog even naar een verjaardag geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |