Ik kende hem wel, maar vergeet hem altijd weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik kende die ook nog niet of zo
Er waren er eerst 2500 meer, maar die hebben ze al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh drie jaar begint wel een beetje vervelend te worden voor die beesten denk ik ja
En zal het ene stelletje het andere niet op eten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er waren er eerst 2500 meer, maar die hebben ze al op![]()
Nu zijn alleen de verliefde beestenstelletjes nog over
EN die zijn te druk met nueckenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er waren er eerst 2500 meer, maar die hebben ze al op![]()
Nu zijn alleen de verliefde beestenstelletjes nog over
De lucifer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
Je komt een donkere kamer binnen, je hebt een lucifers, een kaars en een open haard. Wat steek je als eerste aan?
De lucifersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
Je komt een donkere kamer binnen, je hebt een lucifers, een kaars en een open haard. Wat steek je als eerste aan?
quote:
De kaars want bij een lucifer heet het geen aansteken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
niks. je hebt niks om ze mee aan te steken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
De lamp aan het plafondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
Eentje van mij:
weet niet of goed is hoorquote:
Vriend heeft waarschijnlijk allang besteldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl begint een beetje honger te krijgen
Vriend doet nog steeds aan bankhangen
ik ga lachen als ik gelijk heb. heb de volgende al klaar staan. en moest ik ook goed over nadenkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, respect voor de liefde manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zal het ene stelletje het andere niet op eten?
quote:
quote:
Hier wel en ik zou niet weten waarmee jij die kaars wil aanstekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De kaars want bij een lucifer heet het geen aansteken?
Dan klopt het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier wel en ik zou niet weten waarmee jij die kaars wil aansteken
Net zoals ik niet zou weten waarmee jij die lucifer wil aansteken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
Jeuj, de auto gaat gemaakt worden![]()
![]()
Verzekeringsgeld hebben we gestort gekregen
toch was die van mij ook logischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Je moet die 2 euro er niet bij optellen maar er af trekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Drie Fok!users gaan naar een hotel en nemen een kamer voor ¤ 30,-.
Ze betalen elk ¤ 10,- aan de hotelmanager en gaan naar hun kamer.
De hotelmanager beseft ineens dat het dinsdag is; dan geldt er een korting van ¤ 5,- dus kost een kamer maar ¤ 25,-.
Hij stuurt een kamermeisje naar boven om de ¤ 5,- aan de Fok!users terug te geven.
Zij heeft echter geen idee hoe dat in drie te delen dus steekt ze ¤ 2,- in haar zak en geeft de Fok!users elk ¤ 1,- terug.
Dit betekent dat de vrienden nu elk ¤ 9,- betaald hebben; een totaal van ¤ 27,-.
Het kamermeisje heeft ¤ 2,- in haar zak, samen is dit ¤ 29,-.
Waar is nu die ene Euro gebleven?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
OMG deze is flauw
Wat is het tegenovergestelde van een lucifer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest hem even 3 keer na rekenen voor ik ook tot het antwoord kwamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet die 2 euro er niet bij optellen maar er af trekken
Hotelmanagerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
De hotelmanager beseft ineens dat het dinsdag is; dan geldt er een korting van ¤ 5,- dus kost een kamer maar ¤ 25,-.
Hij stuurt een kamermeisje naar boven om de ¤ 5,- aan de Fok!users terug te geven.
Zij heeft echter geen idee hoe dat in drie te delen dus steekt ze ¤ 2,- in haar zak en geeft de Fok!users elk ¤ 1,- terug.
Dit betekent dat de vrienden nu elk ¤ 9,- betaald hebben; een totaal van ¤ 27,-.
Ik ben er niet hoor, ik ben op sokkenjachtquote:
sokkenjacht?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er niet hoor, ik ben op sokkenjacht![]()
Hoi liefje![]()
![]()
He? Je moet toch aftrekken (27- 2) en niet optellen of...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Je zei aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
He? Je moet toch aftrekken (27- 2) en niet optellen of...
Ja hoor, graag zelfsquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of ik kan ook lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet die 2 euro er niet bij optellen maar er af trekken
jah klopt ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |