Die met die lucifer dus. Daar heb je ook nog een reepje fosfor voor nodig, dat was niet aangegeven in de vraagquote:
Handjes boven de dekens jijquote:
Schoenzoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met die lucifer dus. Daar heb je ook nog een reepje fosfor voor nodig, dat was niet aangegeven in de vraag
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?quote:
jahquote:
Ja. mag dat niet dan? Is goed voor het logisch denkvermogenquote:
Ja, want over IT mag er ook al niet gepraat wordenquote:
Die wist ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?
Je zei aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, wrm zeg je dan handjes boven de dekens?
Want ik lig ook niet op bed
Iets met adoptie kinderen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thomas en Eefje worden op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren.en hebben dezelfde ouders. Toch zijn het geen tweelingen. Hoe kan dit?
tuurlijk wel maar ik verwittig jullie eventjes dat ik niet zo snugger benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. mag dat niet dan? Is goed voor het logisch denkvermogen
.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die wist ik
moet weer ff denken maar was eigenlijk wel een hele logische
nee dat was hem niet dacht ik.quote:
Misschien steek je er wat van opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar ik verwittig jullie eventjes dat ik niet zo snugger ben
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe.. Vriendje "Zal ik........ frietjes gaan halen?"Had het kunnen weten.
Hem gewoon laten kokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Geef hem de volgende keer een schop onder de kont. Of haal het eten van te voren, zodat hij zelf moet kokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
moest ff diep graven haha, maar wist hem alsnog als eerstequote:
Anniequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten op, nu nog een vrijwilliger zoeken voor de afwas.
* RockNijntje is er nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
5 euro.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
Ja een drieling staat in dit boekje. Maar een 4-ling zou natuurlijk ook kunnen, maar die zijn volgens mij behoorlijk zeldzaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |