Allereerst moet ik even kwijt dat ik niets heb tegen mannen met baarden. Mits verzorg
td. Sommigen zien er echt uit als een baas zelfs.
Dat gezegd hebbende: vragen jullie je ook altijd af wat voor een gezicht er schuilgaat achter deze (bij sommige mensen slechts in gedachten) weelderige haardos?
Een voorbeeldje: mijn vader heeft al zijn hele leven een baard. Hij vindt dat hij een puntkin heeft. Hij heeft een periode in zijn leven gehad dat het wat minder ging en waardoor hij allemaal kale plekken in zijn baard kreeg vanwege stress. Hij heeft toen zijn baard afgeschoren, waardoor hij direct 15 jaar jonger leek. De beruchte puntkin was overigens niet te vinden, helaas heeft hij nu weer een baard.
Ik vraag mij wel eens af: Wat voor oninteressante kutkop zou er achter zo'n baard zitten? Beseffen sommige mensen wel dat ze er zonder baard honderd keer beter uitzien?
Nog even een oude goude om het topic te besluiten:
Iedereen kent ze wel, die studentjes die denken een weelderige haarbos op hun kaken te creëren in een poging er volwassen uit te zien.
Mooi altijd om deze figuren te vragen of ze vis gegeten hebben.
'Nee, hoezo?'
- 'De graten groeien uit je strot.'
En nog een plaatje van sinterbaas en natuurlijk Chuck.
![300px-Sinterklaas.jpg]()
![ChuckNorris.jpg]()
En een niet zo bekende wet onder de baarddragers die we nieuw leven in gaan blazen:
[ Bericht 0% gewijzigd door BrammetjeBraam op 18-03-2011 19:27:15 ]