Dat zeker, hier is het eigenlijk maar saaiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:23 schreef crv het volgende:
[..]
hier zie je veel huizen in verschillende kleuren. vindt niet elke kleur mooi maar het maakt het allemaal wel een stuk vrolijker
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
BarMan staat te koken
* Barretje80 wordt wel een beetje verwend![]()
nu nog even mijn "prinsessen schoentjes" ( zoals BarMan dat zegt) aan doen en inlopenHij wil zeker niet de afwas doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En als ik zeg dat ik het over een 3,5 mm plug had wordt het verhaal zeker niet acceptabeler hmm?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:19 schreef crv het volgende:
[..]
fles is er weer en het gaat gelijk over sex![]()
![]()
Heee hallo fles
we hebben een machienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, hier is het eigenlijk maar saai
[..]
Hij wil zeker niet de afwas doen![]()
Ja, maar de laptop vergeet steeds dat de taakbalk moet blijven staan waar hij staat, en verbergt hem dan... dus iets gaat nog niet helemaal goed... maar goed, internetten lukt weer in ieder gevalquote:
klein pleziertje dan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik het over een 3,5 mm plug had wordt het verhaal zeker niet acceptabeler hmm?![]()
crv![]()
hoe ging het?![]()
machien heeft geen naam hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan dus zorgen dat Annie straks aan het werk kan
ok hopen dat het niet zo'n ouderwets model is danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laptop zit op mij hoor, niet andersom.
bekendquote:
hier:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ken ik, alleen weet ik niet bij jou waarbij
dequote:
Ja dat zal nog wel even zo blijven denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
klein pleziertje dan he
Het ging gister "goed"
eenvoudige dienst maar zo wildde hij het. met veel jazz muziek. Daar was die fan van.
kregen leuke reacties van alle buren hier.
Maar het is erg zwaar voor mijn schoonmoe
Lekker. Zo af en toe verwend worden, of kookt je vriendje altijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendje gaat zo koken*zakt nog wat verder weg in de stoel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |