Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja verdorie, niet dat er stelletjes op de werkvloer gaan vormen. Niks verpest de werksfeer zoveel als een stelletje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Liever niet een willekeurige collega
Hoezo dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Knalseks
Hmm
Dan moet ik meteen aan Ireen Wüst denken
En ik lees gewoon wurst hequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Knalseks
Hmm
Dan moet ik meteen aan Ireen Wüst denken
Gewoon meer het feit dat ik het niet met een mannelijke collega wil doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie, niet dat er stelletjes op de werkvloer gaan vormen. Niks verpest de werksfeer zoveel als een stelletje.
Muck, de beste anti-conceptie ooitquote:
je zei toch "casual"quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie, niet dat er stelletjes op de werkvloer gaan vormen. Niks verpest de werksfeer zoveel als een stelletje.
Tsss! Wat ben je toch weer ouderwets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon meer het feit dat ik het niet met een mannelijke collega wil doen
weet jij waar mijn autosleutels liggen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk hoorde dat ik een concubine ben, dus hoi
Ja maar als mensen elkaar elke keer uitkiezen word het alles behalve "casual".quote:
Haiquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk hoorde dat ik een concubine ben, dus hoi
Niet dusquote:
Linker broekzakquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet jij waar mijn autosleutels liggen?
Vroeger was er een palindroom topicquote:
EN die begint zo heel langzamerhand echt een mooie meid te wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft het altijd over knallen
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar als mensen elkaar elke keer uitkiezen word het alles behalve "casual".
Klopt, maar Twarres had ik al in het vorige topic gepost en aangezien de Kast ook uit Friesland komt heb ik die link gelegd zeg maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Muck, de beste anti-conceptie ooit
En Stu, dat was de Kast, niet Twarres
Wat maken die 2 jaar -2 dagen toch veel uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tsss! Wat ben je toch weer ouderwets.
Ik heb bepaalde collega's waarmee ik niet het zomaar niet mee zou doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar Twarres had ik al in het vorige topic gepost en aangezien de Kast ook uit Friesland komt heb ik die link gelegd zeg maar
Overigens vind ik het wel je plicht. Anders zijn alle collega's chill en gelukkig en blijft het mannetje van de ICT gefrustreerd achter met zijn pc. Gaan we weer al die klachten in de KLB lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..
Ik ookquote:
De buurman?quote:
Gelderland. Als je de deegroller verstopt.quote:
Ik woon helaas nog bij mijn huidige werkgeefster. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt om me te registreren bij Tinies voor live-out jobs. Die betalen meer en dan kan ik dus een flatje huren. Klein hoor, waarschijnlijk 1 kamer of 3 kamers maar dan delen met iemand andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar Gentle, hoe woon jij eigenlijk? Flat, huis, Samen, alleen, in de stad, platteland, vlak buiten, bos, wijkje, luxe, normaal, ik vraag het me al een tijdje af maar vergeet het de hele tijd om te vragen
Ze zei NUquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat zaterdag avond al wat heb
Sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ooken van woorden zonder woorden ook trouwens..
slaap lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Toekito het volgende:
Nieuw programma bij de KRO: Toek zoekt bed! Presentatie Muck!
Eerste aflevering is nu
Dat snapt die ferrari nietquote:
Ehh, tja, dat ligt nogal gevoelig qua leeftijdsverschil hier...quote:
Trusten Toekquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Toekito het volgende:
Nieuw programma bij de KRO: Toek zoekt bed! Presentatie Muck!
Eerste aflevering is nu
Nopequote:
Trekt iemand aan de noodrem?quote:
daar voel je niks vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, tja, dat ligt nogal gevoelig qua leeftijdsverschil hier...
Dat heet een blauwtje lopenquote:
Hoe lang woon je daar al? En heb je dan een kamertje voor jezelf, of deel je het hele huis met z'n allen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon helaas nog bij mijn huidige werkgeefster. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt om me te registreren bij Tinies voor live-out jobs. Die betalen meer en dan kan ik dus een flatje huren. Klein hoor, waarschijnlijk 1 kamer of 3 kamers maar dan delen met iemand anders
Nu dus in een groot huis net buiten het centrum (zone 2) in London. Luxe ja, maar niets van mezelf dus weinig privacy eigenlijk
Dat ligt er maar aan hoorquote:
Waren we daar nog niet over uitgepraat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, tja, dat ligt nogal gevoelig qua leeftijdsverschil hier...
Gaat iemand even flink schakelen denk ik.quote:
Friemelquote:
Bij TFM welquote:
Geen last van. Gewoon in 1x raak, dat noemt men mazzelquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heet een blauwtje lopen
Heb je daar gereedschap voor nodig Whisk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gaat iemand even flink schakelen denk ik.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
[..]
Bij TFM welDat is namelijk een beetje ehm gek
Dan moet je nu racen!quote:
Ach, als ze over datum is kun je altijd nog ruilenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen last van. Gewoon in 1x raak, dat noemt men mazzel
Nee, schijnbaar niet, als puntje bij holletje komtquote:
Ik heb wel een kamer en badkamer voor mezelf maar de rest is gedeeld al kom ik daar nooit als ik niet werk. Ik moet zeggen dat ik momenteel buitengewoon unhappy ben met zowel mijn werk als mijn woonsituatie. Ik denk niet dat ik dit werk nog als live-in kan blijven doen en gewoon echt naar live-out moet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe lang woon je daar al? En heb je dan een kamertje voor jezelf, of deel je het hele huis met z'n allen...
Necrofilie gaat me inderdaad wat ver.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach, als ze over datum is kun je altijd nog ruilen
Oh okeequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar laat maar, ik sta voor schut
ST?quote:
Je moet gewoon op tijd in de gaten hebben wanneer ze een beetje zuur begint te worden, dan ben je vroeg genoegquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Necrofilie gaat me inderdaad wat ver.
Damn, dat is wel prijzig. Zit je dan in het 'goede district'? Want anders zou ik het er nooit voor betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer en badkamer voor mezelf maar de rest is gedeeld al kom ik daar nooit als ik niet werk. Ik moet zeggen dat ik momenteel buitengewoon unhappy ben met zowel mijn werk als mijn woonsituatie. Ik denk niet dat ik dit werk nog als live-in kan blijven doen en gewoon echt naar live-out moet.
Huren is helaas heel duur. Je betaald zomaar £250 per WEEK dus dat zou dan mijn halve salaris zijn en dan moet je ook nog eten, internetten, verzekeringen en alles betalen. Dus dan is met iemand delen het meest logische vaak![]()
Dank uquote:
wanneer knapperig -> dumpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je moet gewoon op tijd in de gaten hebben wanneer ze een beetje zuur begint te worden, dan ben je vroeg genoeg
ja hebt alle seksuele interactie gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef friemelaar het volgende:
Groeterts
Ik kom weer net te laat binnen zie ik wel
Nou, voor £250 per week zit je niet in Chelsea of Kensington hoor, tenzij je daar een hokje van 8m2 weet te vinden misschien. Je zit dan in zone 2 en voor dat geld heb je dan een 2 kamer flat (dus 2 slaapkamers en 1 woonkamer die je dan deelt met je huisgenoot/huisgenote)quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Damn, dat is wel prijzig. Zit je dan in het 'goede district'? Want anders zou ik het er nooit voor betalen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hebt alle seksuele interactie gemist
Ik had niet minder van je verwachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dank uHet is een jongen geworden, wel een flinke
Sjezusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je moet gewoon op tijd in de gaten hebben wanneer ze een beetje zuur begint te worden, dan ben je vroeg genoeg
Hoiquote:
En één slaapkamer voor jezelf en één voor je huisgenoot? Vind ik nog wel prijzig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, voor £250 per week zit je niet in Chelsea of Kensington hoor, tenzij je daar een hokje van 8m2 weet te vinden misschien. Je zit dan in zone 2 en voor dat geld heb je dan een 2 kamer flat (dus 2 slaapkamers en 1 woonkamer die je dan deelt met je huisgenoot/huisgenote)
Klinkt acceptabel, ik zou echt krankzinnig worden als ik alleen zou wonen, ik zou echt nooit thuis zijn en zoveel mogelijk bij vrienden slapen denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer en badkamer voor mezelf maar de rest is gedeeld al kom ik daar nooit als ik niet werk. Ik moet zeggen dat ik momenteel buitengewoon unhappy ben met zowel mijn werk als mijn woonsituatie. Ik denk niet dat ik dit werk nog als live-in kan blijven doen en gewoon echt naar live-out moet.
Huren is helaas heel duur. Je betaald zomaar £250 per WEEK dus dat zou dan mijn halve salaris zijn en dan moet je ook nog eten, internetten, verzekeringen en alles betalen. Dus dan is met iemand delen het meest logische vaak![]()
Scheelt al weer in de kostenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoef voorlopig geen chips meer
Ik ben n00b, dus dat gaat niet lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah das snelquote:
Ja, dat is ook prijzig ja. Dan betaal je dus £125 per persoon zonder bijkomende kosten. Dus echt luxe leef je dan nog niet en je moet wel een huisgenoot hebben waar je goed mee kunt opschieten zeg maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En één slaapkamer voor jezelf en één voor je huisgenoot? Vind ik nog wel prijzig.
Het viel mij heel erg meequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klinkt acceptabel, ik zou echt krankzinnig worden als ik alleen zou wonen, ik zou echt nooit thuis zijn en zoveel mogelijk bij vrienden slapen denk ik
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoef voorlopig geen chips meer
Ik ben op werkdagen eigenlijk best wel graag alleen eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klinkt acceptabel, ik zou echt krankzinnig worden als ik alleen zou wonen, ik zou echt nooit thuis zijn en zoveel mogelijk bij vrienden slapen denk ik
Als het de eerste keer te laat is kun je altijd nog een tweede poging wagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben n00b, dus dat gaat niet lukken
ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben op werkdagen eigenlijk best wel graag alleen eigenlijk
Zeg dat wel. Ik heb even in mijn hoofd voor de grap omgerekend (250 pond), hier (Enschede) is dat praktisch een klein penthouse appartement als je goed aanpakt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook prijzig ja. Dan betaal je dus £125 per persoon zonder bijkomende kosten. Dus echt luxe leef je dan nog niet en je moet wel een huisgenoot hebben waar je goed mee kunt opschieten zeg maar
Een echte man schijnt meerdere vrouwen te hebben gehad ja. Ik ben vrouw.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het de eerste keer te laat is kun je altijd nog een tweede poging wagenIs man eigen
ja....alleeeenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen te zijn
Ja, als ik werk van 7am tot 7pm dan vind ik het heerlijk om een paar uurtjes voor mezelf te hebben. Klinkt wellicht vreselijk egoistisch maar zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen te zijn
Maar goed, je verdiend hier dan ook meer dan in Enschede als het goed is. Hier krijg je 500-600 pond netto per week voor het werk dat ik doe als je live-out bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb even in mijn hoofd voor de grap omgerekend (250 pond), hier (Enschede) is dat praktisch een klein penthouse appartement als je goed aanpakt.
Welterusten Trevquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Nee joh. Dat is hardstikke normaal. Als je de hele dag bezig bent geweest wil je gewoon even zelf bepalen wat je doet, wat je hoort en wat je ziet. Daarom ben ik ook een appartement gaan huren in plaats van op kamers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als ik werk van 7am tot 7pm dan vind ik het heerlijk om een paar uurtjes voor mezelf te hebben. Klinkt wellicht vreselijk egoistisch maar zo bedoel ik het niet
Truste Trevquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik heb behoefte aan gezelligheid en vrienden om me heen, je zit niet met een paar miljard mensen op deze aardkloot om je tijd een beetje sippig alleen door te brengen, daar zijn [sommige] mensen veel te leuk voor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben op werkdagen eigenlijk best wel graag alleen eigenlijk
Slaap lekker kerel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Neuken?quote:
oooh, heeeeeeeeeeeeerlijk!quote:
Nee, dat zie je verkeerd. Het is niet alleen van toepassing op de verleden tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een echte man schijnt meerdere vrouwen te hebben gehad ja. Ik ben vrouw.
16 Druiloorquote:
Welterusten Phenoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen weer een dag vol overdracht en geneuzel. En daarna een solli waar ik even _A_ naar moet brengen.
Daar zijn de vrije dagen voor of de dagen waarop je bijna niks hoeft te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan gezelligheid en vrienden om me heen, je zit niet met een paar miljard mensen op deze aardkloot om je tijd een beetje sippig alleen door te brengen, daar zijn [sommige] mensen veel te leuk voor!
Ligt natuurlijk een beetje aan wat voor werk je doet. Maar het gemiddelde ligt in Londen ongetwijfeld hoger.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed, je verdiend hier dan ook meer dan in Enschede als het goed is. Hier krijg je 500-600 pond netto per week voor het werk dat ik doe als je live-out bent
scheerapparaat maar niet meenemen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken?Heb het nog nooit met iemand met baard gedaan
Ja, als die mogelijkheid er is doe ik dat ook het liefstquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is hardstikke normaal. Als je de hele dag bezig bent geweest wil je gewoon even zelf bepalen wat je doet, wat je hoort en wat je ziet. Daarom ben ik ook een appartement gaan huren in plaats van op kamers.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan gezelligheid en vrienden om me heen, je zit niet met een paar miljard mensen op deze aardkloot om je tijd een beetje sippig alleen door te brengen, daar zijn [sommige] mensen veel te leuk voor!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het is niet alleen van toepassing op de verleden tijd
[..]
16 Druiloor
Preciesquote:
Ik vond het nietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TJ is al naar bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, heeeeeeeeeeeeerlijk!
ik niet
Precies.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als die mogelijkheid er is doe ik dat ook het liefst
Zou ik niet kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het is niet alleen van toepassing op de verleden tijd
Ja, ok, als ik hier alleen ben vind ik het ook niet erg, ik heb hier bijna nooit rust, altijd kibbelende kakelkippen van m'n moeder, prekende vader en gamende broer, ik moet 's zomers in de tuin viool spelen omdat ik er binnen niet bovenuit komquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is hardstikke normaal. Als je de hele dag bezig bent geweest wil je gewoon even zelf bepalen wat je doet, wat je hoort en wat je ziet. Daarom ben ik ook een appartement gaan huren in plaats van op kamers.
Gewoon je eigen vrienden met de Sims maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
VriendenOh ja, daar hoor ik wel eens wat over. geen tijd voor. geen zin in verplichtingen want anders gejank dat je geen tijd aan ze besteedt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
scheerapparaat maar niet meenemen dan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nou graag hoor, dat laat ik me geen 2x zeggen
als je je adem lang genoeg inhoudt welquote:
Dat dus, ik heb het alleen wonen 4 weken volgehouden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, gewoon alleenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
En niet dat ik dan iets bijzonders ga doen ofzo, maar gewoon...
Ja precies. Maar goed, de lasten zijn hier dus ook veel hoger dan in Nederland. Hoewel, een leraar verdiend hier eigenlijk niet meer dan een live-out nannyquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk een beetje aan wat voor werk je doet. Maar het gemiddelde ligt in Londen ongetwijfeld hoger.
Alleen als je je adem lang genoeg inhoudt.quote:
Da's nou ook toevallig, ik ook niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
uiteindelijk welquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wordt ie dan ook zo lekker zacht?
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je je adem lang genoeg inhoudt.
quote:
Dat siert je denk ik wel.. kan het me alleen niet voorstellenquote:
Note!quote:
Ik ook al niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's nou ook toevallig, ik ook niet!
En dat ga je terugkrijgen op je werk; alleen moet je je moeder voor de secretaresse veranderen, je vader voor de baas en je broer voor de man van de ICT-afdeling.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, ok, als ik hier alleen ben vind ik het ook niet erg, ik heb hier bijna nooit rust, altijd kibbelende kakelkippen van m'n moeder, prekende vader en gamende broer, ik moet 's zomers in de tuin viool spelen omdat ik er binnen niet bovenuit kom
Maar laat je dan wel mijn brilletje heel als ik je kusquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wordt ie dan ook zo lekker zacht?
[..]![]()
Nee en al helemaal niet als hij of zij dan ook nog vrienden meeneemtquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies.Ik moet er nu ook niet aan denken dat ik een vriendin of huismaat constant hier over de vloer heb.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar laat je dan wel mijn brilletje heel als ik je kus
Ik zet de mijne wel afquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik wel. Het is tot op heden de werkelijkheidquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat siert je denk ik wel.. kan het me alleen niet voorstellen
Mijn bier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Serieus? Apart. Je zou zeggen dat ze in Engeland (nu met alle jeugdproblemen) ook wel meer waarde zou gaan hechten aan onderwijs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, de lasten zijn hier dus ook veel hoger dan in Nederland. Hoewel, een leraar verdiend hier eigenlijk niet meer dan een live-out nanny
Ik 20 jaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het alleen wonen 4 weken volgehouden.
Enkel als ik ze uitnodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee en al helemaal niet als hij of zij dan ook nog vrienden meeneemt
je hebt mijn gedichtje gemist denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zet de mijne wel afEn uiteraard
Nou, ik weet dat als je leraar basisonderwijs bent je ook geen mega salaris mee naar huis neemt. Dat was voor mij de reden om te stoppen met de Pabo. Ik vind de salarissen voor leraren/verpleegsters etc. veel te laag. Het zijn HBO opleidingen maar het betaald daar niet naarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus? Apart. Je zou zeggen dat ze in Engeland (nu met alle jeugdproblemen) ook wel meer waarde zou gaan hechten aan onderwijs.
Ik werk bij hogeschool als onderwijs-assistent en was aangenaam verrast over het salaris.
Nee, ik voegde al iets toequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mijn gedichtje gemist denk ik
Ik vind alleen wonen helemaal niet vervelend hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 20 jaar![]()
En nu is het wel leuk geweest
Houd dat nu eens goed vast gek!quote:
Denk ik ook, gelukkig lees ik meestal wel ff terug.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mijn gedichtje gemist denk ik
Mijn vader is leraar basissonderwijs. Het is geen slecht startsalaris van wat ik hoor, maar je gaat bijna niet op vooruit in de jaren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat als je leraar basisonderwijs bent je ook geen mega salaris mee naar huis neemt. Dat was voor mij de reden om te stoppen met de Pabo. Ik vind de salarissen voor leraren/verpleegsters etc. veel te laag. Het zijn HBO opleidingen maar het betaald daar niet naar
Koenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en spullen pakken en gelijk 1 topic verders![]()
![]()
dat ging anders nog aardig geleidelijk hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en spullen pakken en gelijk 1 topic verders![]()
![]()
Maar verdiend de 'iets ouders generatie' sowieso niet aanzienlijk meer dan de nieuwe generatie? Volgens mij verdiend een leraar basisonderwijs van een jaar of 30 misschien 3000-3500 euro BRUTO per maandquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn vader is leraar basissonderwijs. Het is geen slecht startsalaris van wat ik hoor, maar je gaat bijna niet op vooruit in de jaren.Hij is nu ook intern begeleider en daardoor verdiend hij iets meer.
Komt goedquote:
Ik houd me vast aan de randquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet door het putje spoelen Muckie
Met een PAPJEquote:
weerwolfquote:
Nee joh! Je haalt dat alleen als je non-stop in het onderwijs hebt gewerkt en daarnaast allerlei functies bij doet (bijv. directeur van een regio-basisschool).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar verdiend de 'iets ouders generatie' sowieso niet aanzienlijk meer dan de nieuwe generatie? Volgens mij verdiend een leraar basisonderwijs van een jaar of 30 misschien 3000-3500 euro BRUTO per maand
het muntje moest ff vallenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ging anders nog aardig geleidelijk hoor
Dus het salaris is nog lagerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Je haalt dat alleen als je non-stop in het onderwijs hebt gewerkt en daarnaast allerlei functies bij doet (bijv. directeur van een regio-basisschool).
Tegendraadsheid? Tentoonstellingshal? Teringtyfushoerenmug (met je gefuckte beet) ?quote:
Tot later Phenoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
Nou veel plezier bij de meets en cya all
Wel veilig seksen!
Laters Phenoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
Wel veilig seksen!
secksenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
Wel veilig seksen!
quote:
Toch jammer want daardoor gaan de mensen die goed zijn iets anders doen denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je begint met een bovengemiddeld startsalaris, maar klimt bijna niet.
Tetten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tegendraadsheid? Tentoonstellingshal? Teringtyfushoerenmug (met je gefuckte beet) ?
Woon jij al 20 jaar alleen??quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind alleen wonen helemaal niet vervelend hoorIk houd wel van een beetje eigen tijd
![]()
Zeker. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat het salaris een reden voor mij is om door te studeren en ander werk te doen (maatschappelijk werk / psychologie, hierna een management of onderzoeksmaster).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer want daardoor gaan de mensen die goed zijn iets anders doen denk ik
Hahaha, hoe oud denk je dat Marijke isquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Woon jij al 20 jaar alleen??
Verder vind ik het ook niet erg, doe lekker wat ik wil wanneer ik het wil
ik zou er wat voor geven eens een jaartje alleen te wonenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tietjes, jetsers, jolige jetten, vleeslapjes, tepeltentjes...quote:
Toch jammer omdat dit misschien wel veel leuker is dan wat dan ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat het salaris een reden voor mij is om door te studeren en ander werk te doen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tietjes, jetsers, jolige jetten, vleeslapjes, tepeltentjes...
is lekker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou er wat voor geven eens een jaartje alleen te wonen
Maar ik moet niet zeuren
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tietjes, jetsers, jolige jetten, vleeslapjes, tepeltentjes...
jah, maar ik vermoed dat ik na een jaar geen herstart meer krijg.....quote:
Ik heb precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou er wat voor geven eens een jaartje alleen te wonen
Maar ik moet niet zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat begrijp ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar ik vermoed dat ik na een jaar geen herstart meer krijg.....
Ik denk dat het helpen en begeleiden van mensen een stuk leuker is dan een managementfunctie. Maar het betaald echt gruwelijk weinig en om heel eerlijk te zijn wil ik ook wel leuke dingen in mijn vrije tijd kunnen doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer omdat dit misschien wel veel leuker is dan wat dan ook
Na mijn studentenhuis heb ik in principe alleen gewoond, dus dat is nu een jaar of 9. Ik ben ook iets jonger dan jij he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo veel stripverhaaltjes kijken jijquote:
Helaas denk ik er zo ook over in het leven. Maar het is wel jammer want plezier in je werk hebben is toch wel heel erg belangrijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het helpen en begeleiden van mensen een stuk leuker is dan een managementfunctie. Maar het betaald echt gruwelijk weinig en om heel eerlijk te zijn wil ik ook wel leuke dingen in mijn vrije tijd kunnen doen.
oh, maar dan ben je er al aan gewendquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar ik vermoed dat ik na een jaar geen herstart meer krijg.....
Ik wou voor eeuwig 6 of 16 blijven. Beiden hele mooie jaren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas denk ik er zo ook over in het leven. Maar het is wel jammer want plezier in je werk hebben is toch wel heel erg belangrijk
Imaginationquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo veel stripverhaaltjes kijken jij
breng me niet op ideeenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, maar dan ben je er al aan gewend
Ik ga voor 12 denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wou voor eeuwig 6 of 16 blijven. Beiden hele mooie jaren.
Ik heb soms het idee dat katten veeleisender zijn qua roomies dan mensen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na mijn studentenhuis heb ik in principe alleen gewoond, dus dat is nu een jaar of 9. Ik ben ook iets jonger dan jij he?Maar ik vind alleen wonen niet vervelend hoor... Ik houd gewoon van mijn eigen ruimte
Maar dat is voor iedereen anders
Wat was het leven toch lekker simpel toen.quote:
Precies en de basisschool vond ik sowieso leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat was het leven toch lekker simpel toen.
Ruilen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
ik zou best wel een jaar of 10 25 willen zijn
Ze kunnen wel harder stinkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat katten veeleisender zijn qua roomies dan mensen.
Paste en zet html-rechten aan bij zichzelfquote:
wat was dat voor sourcecode net?quote:
maar jouw poezels zijn dan ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze kunnen wel harder stinkenEn qua gedrag zijn het net kinderen
Ze doen vanalles wat niet mag, maar dat maakt het juist leuk vind ik
Nee, ik kan me geen huis zonder poezels meer voorstellen
Ik heb geen hele panty meer overquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
het is zo fijn om een tiener te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
ik zou best wel een jaar of 10 25 willen zijn
Panty'squote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen hele panty meer over
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We hebben een flatkat, prachtbeest is dat. Brutaal als de neten en weet ook precies wie waar woont. Als je zomers op de overloop zit weet je geheid dat als je wegloopt de kat alles probeert te jatten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat was dat voor sourcecode net?
Maar inderdaad, ik begon
Stiekem zijn het ook leggings, maarquote:
En je hebt geen kinderen meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
wat een ruil, ik ben nu bijna 20 en vrijgezel weer![]()
was Fok storing I guess... Stonden 100 regels code onder je post een tijdjequote:
dat is het enige dat me zou tegenhoudenquote:
QFTquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is het enige dat me zou tegenhouden
Die gasten kan ik niet missen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was Fok storing I guess... Stonden 100 regels code onder je post een tijdje
Heb je toch nergens voor nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem zijn het ook leggings, maar![]()
spelen met de knopjes van ST?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ST speelde met de verkeerde knopjes en postte de broncode
ja, dat zag ik tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was Fok storing I guess... Stonden 100 regels code onder je post een tijdje
zon, bloot velquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je toch nergens voor nodigZon gaat weer schijnen, benen mogen gezien worden
nou ik moest laatst iemand uitleggen dat je met die knopjes geen radiozender op kan zoekenquote:
Ehm. Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je toch nergens voor nodigZon gaat weer schijnen, benen mogen gezien worden
Dat bepaal ik wel jaquote:
kwakkwakquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mooie jurken en rokken. Kniehoogte, zongebruinde benen erbij. Dat is iets wat deze eend wel bevalt.
Weer een nieuwe bijnaamquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik moest laatst iemand uitleggen dat je met die knopjes geen radiozender op kan zoeken
Huhu, ik ga niet kwakken in het openbaar gek.quote:
Jongeman, dan moet je ze eerst bloot hebben gezien hequote:
dat roep je nou wel, maar je hebt een gezinsauto...quote:
ik heb ook een gezinsauto en ik ben er gek opquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat roep je nou wel, maar je hebt een gezinsauto...
dat doet me het ergste vrezen
zal ik je nog een geheimpje verklappen: die andere is om de kraan aan te zetten (maar niet verder vertellen)quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
daar stel je de watertemperatuur mee in, en dan voel je vervolgens onder of je de temperatuur goed heb gezet
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, dan moet je ze eerst bloot hebben gezien he
quote:
ik ook en waarom hebben wij een gezinsauto?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook een gezinsauto en ik ben er gek op
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik je nog een geheimpje verklappen: die andere is om de kraan aan te zetten (maar niet verder vertellen)
ik had loodgieter moeten wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Met wat behendigheid .............................
Nou, zo moet je ook maar gewoon denkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is het enige dat me zou tegenhouden
Die gasten kan ik niet missen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had loodgieter moeten worden
Hebben we het nu over porno? Ik dacht even dat we afweken, maar het is nog steeds porno of niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had loodgieter moeten worden
ga je weg?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
ik ga jullie missen in het weekend
maar wel wat slaap inhalen daardoor
porno kan veelzijdig zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hebben we het nu over porno? Ik dacht even dat we afweken, maar het is nog steeds porno of niet?
pure pornoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hebben we het nu over porno? Ik dacht even dat we afweken, maar het is nog steeds porno of niet?
whahahaahaahquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga je weg?
dan ga ik het hele weekend vragen waar je bent
Porno - sex, zit verschil in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gewoon een dag thuisblijven mag best een keertje vind ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma's dilemma's dilemma's dilemma's, zal ik nu slapen of nog een half uurtje blijven?
Zal ik morgen naar school gaan of niet?
Zal ik naar frans gaan waar ik wss moet nablijven en dan kan ik m'nnog langer niet zien, of gewoon lekker skippen?
Dilemma's dilemma's dilemma's dilemma's...
Zal ik de 6e aspirine nemen?
Goddomme lamme zak dat je bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Dilemma's dilemma's dilemma's dilemma's, zal ik nu slapen of nog een half uurtje blijven?
Zal ik morgen naar school gaan of niet?
Zal ik naar frans gaan waar ik wss moet nablijven en dan kan ik m'nnog langer niet zien, of gewoon lekker skippen?
Dilemma's dilemma's dilemma's dilemma's...
Zal ik de 6e aspirine nemen?
En nu denkt half Nederland weer aan tatjanaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
pure porno
Ow loodgieter wat doet u nu?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Porno - sex, zit een verschil in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |