als je je adem lang genoeg inhoudt welquote:
Dat dus, ik heb het alleen wonen 4 weken volgehouden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan gezelligheid en vrienden om me heen, je zit niet met een paar miljard mensen op deze aardkloot om je tijd een beetje sippig alleen door te brengen, daar zijn [sommige] mensen veel te leuk voor!
ja, gewoon alleenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
En niet dat ik dan iets bijzonders ga doen ofzo, maar gewoon...
Ja precies. Maar goed, de lasten zijn hier dus ook veel hoger dan in Nederland. Hoewel, een leraar verdiend hier eigenlijk niet meer dan een live-out nannyquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk een beetje aan wat voor werk je doet. Maar het gemiddelde ligt in Londen ongetwijfeld hoger.
Alleen als je je adem lang genoeg inhoudt.quote:
Da's nou ook toevallig, ik ook niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken?Heb het nog nooit met iemand met baard gedaan
uiteindelijk welquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wordt ie dan ook zo lekker zacht?
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je je adem lang genoeg inhoudt.
quote:
Dat siert je denk ik wel.. kan het me alleen niet voorstellenquote:
Note!quote:
Ik ook al niet!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's nou ook toevallig, ik ook niet!
En dat ga je terugkrijgen op je werk; alleen moet je je moeder voor de secretaresse veranderen, je vader voor de baas en je broer voor de man van de ICT-afdeling.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, ok, als ik hier alleen ben vind ik het ook niet erg, ik heb hier bijna nooit rust, altijd kibbelende kakelkippen van m'n moeder, prekende vader en gamende broer, ik moet 's zomers in de tuin viool spelen omdat ik er binnen niet bovenuit kom
Maar laat je dan wel mijn brilletje heel als ik je kusquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wordt ie dan ook zo lekker zacht?
[..]![]()
Nee en al helemaal niet als hij of zij dan ook nog vrienden meeneemtquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies.Ik moet er nu ook niet aan denken dat ik een vriendin of huismaat constant hier over de vloer heb.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar laat je dan wel mijn brilletje heel als ik je kus
Ik zet de mijne wel afquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik wel. Het is tot op heden de werkelijkheidquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat siert je denk ik wel.. kan het me alleen niet voorstellen
Mijn bier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Serieus? Apart. Je zou zeggen dat ze in Engeland (nu met alle jeugdproblemen) ook wel meer waarde zou gaan hechten aan onderwijs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, de lasten zijn hier dus ook veel hoger dan in Nederland. Hoewel, een leraar verdiend hier eigenlijk niet meer dan een live-out nanny
Ik 20 jaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het alleen wonen 4 weken volgehouden.
Enkel als ik ze uitnodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee en al helemaal niet als hij of zij dan ook nog vrienden meeneemt
je hebt mijn gedichtje gemist denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zet de mijne wel afEn uiteraard
Nou, ik weet dat als je leraar basisonderwijs bent je ook geen mega salaris mee naar huis neemt. Dat was voor mij de reden om te stoppen met de Pabo. Ik vind de salarissen voor leraren/verpleegsters etc. veel te laag. Het zijn HBO opleidingen maar het betaald daar niet naarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus? Apart. Je zou zeggen dat ze in Engeland (nu met alle jeugdproblemen) ook wel meer waarde zou gaan hechten aan onderwijs.
Ik werk bij hogeschool als onderwijs-assistent en was aangenaam verrast over het salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |