Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja verdorie, niet dat er stelletjes op de werkvloer gaan vormen. Niks verpest de werksfeer zoveel als een stelletje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Liever niet een willekeurige collega
Hoezo dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Knalseks
Hmm
Dan moet ik meteen aan Ireen Wüst denken
En ik lees gewoon wurst hequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Knalseks
Hmm
Dan moet ik meteen aan Ireen Wüst denken
Gewoon meer het feit dat ik het niet met een mannelijke collega wil doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie, niet dat er stelletjes op de werkvloer gaan vormen. Niks verpest de werksfeer zoveel als een stelletje.
Muck, de beste anti-conceptie ooitquote:
je zei toch "casual"quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie, niet dat er stelletjes op de werkvloer gaan vormen. Niks verpest de werksfeer zoveel als een stelletje.
Tsss! Wat ben je toch weer ouderwets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon meer het feit dat ik het niet met een mannelijke collega wil doen
weet jij waar mijn autosleutels liggen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk hoorde dat ik een concubine ben, dus hoi
Ja maar als mensen elkaar elke keer uitkiezen word het alles behalve "casual".quote:
Haiquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk hoorde dat ik een concubine ben, dus hoi
Niet dusquote:
Linker broekzakquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet jij waar mijn autosleutels liggen?
Vroeger was er een palindroom topicquote:
EN die begint zo heel langzamerhand echt een mooie meid te wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft het altijd over knallen
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar als mensen elkaar elke keer uitkiezen word het alles behalve "casual".
Klopt, maar Twarres had ik al in het vorige topic gepost en aangezien de Kast ook uit Friesland komt heb ik die link gelegd zeg maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Muck, de beste anti-conceptie ooit
En Stu, dat was de Kast, niet Twarres
Wat maken die 2 jaar -2 dagen toch veel uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tsss! Wat ben je toch weer ouderwets.
Ik heb bepaalde collega's waarmee ik niet het zomaar niet mee zou doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar Twarres had ik al in het vorige topic gepost en aangezien de Kast ook uit Friesland komt heb ik die link gelegd zeg maar
Overigens vind ik het wel je plicht. Anders zijn alle collega's chill en gelukkig en blijft het mannetje van de ICT gefrustreerd achter met zijn pc. Gaan we weer al die klachten in de KLB lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..
Ik ookquote:
De buurman?quote:
Gelderland. Als je de deegroller verstopt.quote:
Ik woon helaas nog bij mijn huidige werkgeefster. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt om me te registreren bij Tinies voor live-out jobs. Die betalen meer en dan kan ik dus een flatje huren. Klein hoor, waarschijnlijk 1 kamer of 3 kamers maar dan delen met iemand andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar Gentle, hoe woon jij eigenlijk? Flat, huis, Samen, alleen, in de stad, platteland, vlak buiten, bos, wijkje, luxe, normaal, ik vraag het me al een tijdje af maar vergeet het de hele tijd om te vragen
Ze zei NUquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat zaterdag avond al wat heb
Sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ooken van woorden zonder woorden ook trouwens..
slaap lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Toekito het volgende:
Nieuw programma bij de KRO: Toek zoekt bed! Presentatie Muck!
Eerste aflevering is nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |