Klopt, maar Twarres had ik al in het vorige topic gepost en aangezien de Kast ook uit Friesland komt heb ik die link gelegd zeg maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Muck, de beste anti-conceptie ooit
En Stu, dat was de Kast, niet Twarres
Wat maken die 2 jaar -2 dagen toch veel uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tsss! Wat ben je toch weer ouderwets.
Ik heb bepaalde collega's waarmee ik niet het zomaar niet mee zou doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar Twarres had ik al in het vorige topic gepost en aangezien de Kast ook uit Friesland komt heb ik die link gelegd zeg maar
Overigens vind ik het wel je plicht. Anders zijn alle collega's chill en gelukkig en blijft het mannetje van de ICT gefrustreerd achter met zijn pc. Gaan we weer al die klachten in de KLB lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Ja. Maar ik heb wel een paar collega's waar ik het niet zomaar mee zou doen hoor..
Ik ookquote:
De buurman?quote:
Gelderland. Als je de deegroller verstopt.quote:
Ik woon helaas nog bij mijn huidige werkgeefster. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt om me te registreren bij Tinies voor live-out jobs. Die betalen meer en dan kan ik dus een flatje huren. Klein hoor, waarschijnlijk 1 kamer of 3 kamers maar dan delen met iemand andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar Gentle, hoe woon jij eigenlijk? Flat, huis, Samen, alleen, in de stad, platteland, vlak buiten, bos, wijkje, luxe, normaal, ik vraag het me al een tijdje af maar vergeet het de hele tijd om te vragen
Ze zei NUquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat zaterdag avond al wat heb
Sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ooken van woorden zonder woorden ook trouwens..
slaap lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Toekito het volgende:
Nieuw programma bij de KRO: Toek zoekt bed! Presentatie Muck!
Eerste aflevering is nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |