Nee joh. Dat is hardstikke normaal. Als je de hele dag bezig bent geweest wil je gewoon even zelf bepalen wat je doet, wat je hoort en wat je ziet. Daarom ben ik ook een appartement gaan huren in plaats van op kamers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als ik werk van 7am tot 7pm dan vind ik het heerlijk om een paar uurtjes voor mezelf te hebben. Klinkt wellicht vreselijk egoistisch maar zo bedoel ik het niet
Truste Trevquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik heb behoefte aan gezelligheid en vrienden om me heen, je zit niet met een paar miljard mensen op deze aardkloot om je tijd een beetje sippig alleen door te brengen, daar zijn [sommige] mensen veel te leuk voor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben op werkdagen eigenlijk best wel graag alleen eigenlijk
Slaap lekker kerel!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Neuken?quote:
oooh, heeeeeeeeeeeeerlijk!quote:
Nee, dat zie je verkeerd. Het is niet alleen van toepassing op de verleden tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een echte man schijnt meerdere vrouwen te hebben gehad ja. Ik ben vrouw.
16 Druiloorquote:
Welterusten Phenoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen weer een dag vol overdracht en geneuzel. En daarna een solli waar ik even _A_ naar moet brengen.
Daar zijn de vrije dagen voor of de dagen waarop je bijna niks hoeft te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan gezelligheid en vrienden om me heen, je zit niet met een paar miljard mensen op deze aardkloot om je tijd een beetje sippig alleen door te brengen, daar zijn [sommige] mensen veel te leuk voor!
Ligt natuurlijk een beetje aan wat voor werk je doet. Maar het gemiddelde ligt in Londen ongetwijfeld hoger.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed, je verdiend hier dan ook meer dan in Enschede als het goed is. Hier krijg je 500-600 pond netto per week voor het werk dat ik doe als je live-out bent
scheerapparaat maar niet meenemen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken?Heb het nog nooit met iemand met baard gedaan
Ja, als die mogelijkheid er is doe ik dat ook het liefstquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is hardstikke normaal. Als je de hele dag bezig bent geweest wil je gewoon even zelf bepalen wat je doet, wat je hoort en wat je ziet. Daarom ben ik ook een appartement gaan huren in plaats van op kamers.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan gezelligheid en vrienden om me heen, je zit niet met een paar miljard mensen op deze aardkloot om je tijd een beetje sippig alleen door te brengen, daar zijn [sommige] mensen veel te leuk voor!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het is niet alleen van toepassing op de verleden tijd
[..]
16 Druiloor
Preciesquote:
Ik vond het nietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TJ is al naar bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, heeeeeeeeeeeeerlijk!
ik niet
Precies.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als die mogelijkheid er is doe ik dat ook het liefst
Zou ik niet kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het is niet alleen van toepassing op de verleden tijd
Ja, ok, als ik hier alleen ben vind ik het ook niet erg, ik heb hier bijna nooit rust, altijd kibbelende kakelkippen van m'n moeder, prekende vader en gamende broer, ik moet 's zomers in de tuin viool spelen omdat ik er binnen niet bovenuit komquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is hardstikke normaal. Als je de hele dag bezig bent geweest wil je gewoon even zelf bepalen wat je doet, wat je hoort en wat je ziet. Daarom ben ik ook een appartement gaan huren in plaats van op kamers.
Gewoon je eigen vrienden met de Sims maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
VriendenOh ja, daar hoor ik wel eens wat over. geen tijd voor. geen zin in verplichtingen want anders gejank dat je geen tijd aan ze besteedt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
scheerapparaat maar niet meenemen dan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nou graag hoor, dat laat ik me geen 2x zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |