Dat snapt die ferrari nietquote:
Ehh, tja, dat ligt nogal gevoelig qua leeftijdsverschil hier...quote:
Trusten Toekquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Toekito het volgende:
Nieuw programma bij de KRO: Toek zoekt bed! Presentatie Muck!
Eerste aflevering is nu
Nopequote:
Trekt iemand aan de noodrem?quote:
daar voel je niks vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, tja, dat ligt nogal gevoelig qua leeftijdsverschil hier...
Dat heet een blauwtje lopenquote:
Hoe lang woon je daar al? En heb je dan een kamertje voor jezelf, of deel je het hele huis met z'n allen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon helaas nog bij mijn huidige werkgeefster. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt om me te registreren bij Tinies voor live-out jobs. Die betalen meer en dan kan ik dus een flatje huren. Klein hoor, waarschijnlijk 1 kamer of 3 kamers maar dan delen met iemand anders
Nu dus in een groot huis net buiten het centrum (zone 2) in London. Luxe ja, maar niets van mezelf dus weinig privacy eigenlijk
Dat ligt er maar aan hoorquote:
Waren we daar nog niet over uitgepraat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, tja, dat ligt nogal gevoelig qua leeftijdsverschil hier...
Gaat iemand even flink schakelen denk ik.quote:
Friemelquote:
Bij TFM welquote:
Geen last van. Gewoon in 1x raak, dat noemt men mazzelquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heet een blauwtje lopen
Heb je daar gereedschap voor nodig Whisk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gaat iemand even flink schakelen denk ik.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
[..]
Bij TFM welDat is namelijk een beetje ehm gek
Dan moet je nu racen!quote:
Ach, als ze over datum is kun je altijd nog ruilenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen last van. Gewoon in 1x raak, dat noemt men mazzel
Nee, schijnbaar niet, als puntje bij holletje komtquote:
Ik heb wel een kamer en badkamer voor mezelf maar de rest is gedeeld al kom ik daar nooit als ik niet werk. Ik moet zeggen dat ik momenteel buitengewoon unhappy ben met zowel mijn werk als mijn woonsituatie. Ik denk niet dat ik dit werk nog als live-in kan blijven doen en gewoon echt naar live-out moet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe lang woon je daar al? En heb je dan een kamertje voor jezelf, of deel je het hele huis met z'n allen...
Necrofilie gaat me inderdaad wat ver.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach, als ze over datum is kun je altijd nog ruilen
Oh okeequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar laat maar, ik sta voor schut
ST?quote:
Je moet gewoon op tijd in de gaten hebben wanneer ze een beetje zuur begint te worden, dan ben je vroeg genoegquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Necrofilie gaat me inderdaad wat ver.
Damn, dat is wel prijzig. Zit je dan in het 'goede district'? Want anders zou ik het er nooit voor betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer en badkamer voor mezelf maar de rest is gedeeld al kom ik daar nooit als ik niet werk. Ik moet zeggen dat ik momenteel buitengewoon unhappy ben met zowel mijn werk als mijn woonsituatie. Ik denk niet dat ik dit werk nog als live-in kan blijven doen en gewoon echt naar live-out moet.
Huren is helaas heel duur. Je betaald zomaar £250 per WEEK dus dat zou dan mijn halve salaris zijn en dan moet je ook nog eten, internetten, verzekeringen en alles betalen. Dus dan is met iemand delen het meest logische vaak![]()
Dank uquote:
wanneer knapperig -> dumpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je moet gewoon op tijd in de gaten hebben wanneer ze een beetje zuur begint te worden, dan ben je vroeg genoeg
ja hebt alle seksuele interactie gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef friemelaar het volgende:
Groeterts
Ik kom weer net te laat binnen zie ik wel
Nou, voor £250 per week zit je niet in Chelsea of Kensington hoor, tenzij je daar een hokje van 8m2 weet te vinden misschien. Je zit dan in zone 2 en voor dat geld heb je dan een 2 kamer flat (dus 2 slaapkamers en 1 woonkamer die je dan deelt met je huisgenoot/huisgenote)quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Damn, dat is wel prijzig. Zit je dan in het 'goede district'? Want anders zou ik het er nooit voor betalen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hebt alle seksuele interactie gemist
Ik had niet minder van je verwachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dank uHet is een jongen geworden, wel een flinke
Sjezusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je moet gewoon op tijd in de gaten hebben wanneer ze een beetje zuur begint te worden, dan ben je vroeg genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |