Nee, ik voegde al iets toequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mijn gedichtje gemist denk ik
Ik vind alleen wonen helemaal niet vervelend hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 20 jaar![]()
En nu is het wel leuk geweest
Houd dat nu eens goed vast gek!quote:
Denk ik ook, gelukkig lees ik meestal wel ff terug.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mijn gedichtje gemist denk ik
Mijn vader is leraar basissonderwijs. Het is geen slecht startsalaris van wat ik hoor, maar je gaat bijna niet op vooruit in de jaren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat als je leraar basisonderwijs bent je ook geen mega salaris mee naar huis neemt. Dat was voor mij de reden om te stoppen met de Pabo. Ik vind de salarissen voor leraren/verpleegsters etc. veel te laag. Het zijn HBO opleidingen maar het betaald daar niet naar
Koenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en spullen pakken en gelijk 1 topic verders![]()
![]()
dat ging anders nog aardig geleidelijk hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
ff scheren en spullen pakken en gelijk 1 topic verders![]()
![]()
Maar verdiend de 'iets ouders generatie' sowieso niet aanzienlijk meer dan de nieuwe generatie? Volgens mij verdiend een leraar basisonderwijs van een jaar of 30 misschien 3000-3500 euro BRUTO per maandquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn vader is leraar basissonderwijs. Het is geen slecht startsalaris van wat ik hoor, maar je gaat bijna niet op vooruit in de jaren.Hij is nu ook intern begeleider en daardoor verdiend hij iets meer.
Komt goedquote:
Ik houd me vast aan de randquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet door het putje spoelen Muckie
Met een PAPJEquote:
weerwolfquote:
Nee joh! Je haalt dat alleen als je non-stop in het onderwijs hebt gewerkt en daarnaast allerlei functies bij doet (bijv. directeur van een regio-basisschool).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar verdiend de 'iets ouders generatie' sowieso niet aanzienlijk meer dan de nieuwe generatie? Volgens mij verdiend een leraar basisonderwijs van een jaar of 30 misschien 3000-3500 euro BRUTO per maand
het muntje moest ff vallenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ging anders nog aardig geleidelijk hoor
Dus het salaris is nog lagerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Je haalt dat alleen als je non-stop in het onderwijs hebt gewerkt en daarnaast allerlei functies bij doet (bijv. directeur van een regio-basisschool).
Tegendraadsheid? Tentoonstellingshal? Teringtyfushoerenmug (met je gefuckte beet) ?quote:
Tot later Phenoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
Nou veel plezier bij de meets en cya all
Wel veilig seksen!
Laters Phenoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
Wel veilig seksen!
secksenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
Wel veilig seksen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |