was Fok storing I guess... Stonden 100 regels code onder je post een tijdjequote:
dat is het enige dat me zou tegenhoudenquote:
QFTquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is het enige dat me zou tegenhouden
Die gasten kan ik niet missen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was Fok storing I guess... Stonden 100 regels code onder je post een tijdje
Heb je toch nergens voor nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem zijn het ook leggings, maar![]()
spelen met de knopjes van ST?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ST speelde met de verkeerde knopjes en postte de broncode
ja, dat zag ik tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was Fok storing I guess... Stonden 100 regels code onder je post een tijdje
zon, bloot velquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je toch nergens voor nodigZon gaat weer schijnen, benen mogen gezien worden
nou ik moest laatst iemand uitleggen dat je met die knopjes geen radiozender op kan zoekenquote:
Ehm. Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je toch nergens voor nodigZon gaat weer schijnen, benen mogen gezien worden
Dat bepaal ik wel jaquote:
kwakkwakquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mooie jurken en rokken. Kniehoogte, zongebruinde benen erbij. Dat is iets wat deze eend wel bevalt.
Weer een nieuwe bijnaamquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik moest laatst iemand uitleggen dat je met die knopjes geen radiozender op kan zoeken
Huhu, ik ga niet kwakken in het openbaar gek.quote:
Jongeman, dan moet je ze eerst bloot hebben gezien hequote:
dat roep je nou wel, maar je hebt een gezinsauto...quote:
ik heb ook een gezinsauto en ik ben er gek opquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat roep je nou wel, maar je hebt een gezinsauto...
dat doet me het ergste vrezen
zal ik je nog een geheimpje verklappen: die andere is om de kraan aan te zetten (maar niet verder vertellen)quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
daar stel je de watertemperatuur mee in, en dan voel je vervolgens onder of je de temperatuur goed heb gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |