quote:
Toch jammer want daardoor gaan de mensen die goed zijn iets anders doen denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je begint met een bovengemiddeld startsalaris, maar klimt bijna niet.
Tetten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tegendraadsheid? Tentoonstellingshal? Teringtyfushoerenmug (met je gefuckte beet) ?
Woon jij al 20 jaar alleen??quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind alleen wonen helemaal niet vervelend hoorIk houd wel van een beetje eigen tijd
![]()
Zeker. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat het salaris een reden voor mij is om door te studeren en ander werk te doen (maatschappelijk werk / psychologie, hierna een management of onderzoeksmaster).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer want daardoor gaan de mensen die goed zijn iets anders doen denk ik
Hahaha, hoe oud denk je dat Marijke isquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Woon jij al 20 jaar alleen??
Verder vind ik het ook niet erg, doe lekker wat ik wil wanneer ik het wil
ik zou er wat voor geven eens een jaartje alleen te wonenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tietjes, jetsers, jolige jetten, vleeslapjes, tepeltentjes...quote:
Toch jammer omdat dit misschien wel veel leuker is dan wat dan ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat het salaris een reden voor mij is om door te studeren en ander werk te doen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tietjes, jetsers, jolige jetten, vleeslapjes, tepeltentjes...
is lekker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou er wat voor geven eens een jaartje alleen te wonen
Maar ik moet niet zeuren
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tietjes, jetsers, jolige jetten, vleeslapjes, tepeltentjes...
jah, maar ik vermoed dat ik na een jaar geen herstart meer krijg.....quote:
Ik heb precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou er wat voor geven eens een jaartje alleen te wonen
Maar ik moet niet zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat begrijp ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar ik vermoed dat ik na een jaar geen herstart meer krijg.....
Ik denk dat het helpen en begeleiden van mensen een stuk leuker is dan een managementfunctie. Maar het betaald echt gruwelijk weinig en om heel eerlijk te zijn wil ik ook wel leuke dingen in mijn vrije tijd kunnen doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer omdat dit misschien wel veel leuker is dan wat dan ook
Na mijn studentenhuis heb ik in principe alleen gewoond, dus dat is nu een jaar of 9. Ik ben ook iets jonger dan jij he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo veel stripverhaaltjes kijken jijquote:
Helaas denk ik er zo ook over in het leven. Maar het is wel jammer want plezier in je werk hebben is toch wel heel erg belangrijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het helpen en begeleiden van mensen een stuk leuker is dan een managementfunctie. Maar het betaald echt gruwelijk weinig en om heel eerlijk te zijn wil ik ook wel leuke dingen in mijn vrije tijd kunnen doen.
oh, maar dan ben je er al aan gewendquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar ik vermoed dat ik na een jaar geen herstart meer krijg.....
Ik wou voor eeuwig 6 of 16 blijven. Beiden hele mooie jaren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas denk ik er zo ook over in het leven. Maar het is wel jammer want plezier in je werk hebben is toch wel heel erg belangrijk
Imaginationquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo veel stripverhaaltjes kijken jij
breng me niet op ideeenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, maar dan ben je er al aan gewend
Ik ga voor 12 denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wou voor eeuwig 6 of 16 blijven. Beiden hele mooie jaren.
Ik heb soms het idee dat katten veeleisender zijn qua roomies dan mensen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na mijn studentenhuis heb ik in principe alleen gewoond, dus dat is nu een jaar of 9. Ik ben ook iets jonger dan jij he?Maar ik vind alleen wonen niet vervelend hoor... Ik houd gewoon van mijn eigen ruimte
Maar dat is voor iedereen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |