Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mopje flauw mopje, sorry, dacht even aan een lang woord en dat was het eerste wat in me opkwam...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat OOK lachen is?
Een klap voor je bek
Met wokkiequote:
Of jullie hadden rustiger moeten posten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je maar niet naar widm moet gaan kijken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of jullie hadden rustiger moeten posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of jullie hadden rustiger moeten posten.
Zapquote:
Zeg heb jij je masker op...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh ! Lang woord: hippopotomonstrosesquipedaliofobiedus je bent bang voor je eigen post nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
zei je dat al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik vanavond al zei: jij bent om te likken ja![]()
.
Wel als ik het probeer uit te sprekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus je bent bang voor je eigen post nu?
Vet slimquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Nog steeds voetbal hier![]()
[..]
Wel als ik het probeer uit te spreken
Ze zoeken die namen altijd wel goed uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Nog steeds voetbal hier![]()
[..]
Wel als ik het probeer uit te spreken
yeah right, benzine voor je toetsenbord zoeken zeker!quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Esté? Die moet je ook niet drinken...
quote:
Dat is mijn jaarlijkse uitje. Voor mijn monobrow.quote:
kun jij niet beter naar de gemeente dienst gaan voor een heggeschaar en een grasmaaier ?quote:
Jaarlijksquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is mijn jaarlijkse uitje. Voor mijn monobrow.
Oeh, oeh, oeh, mag ik een keer mee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Fha het volgende:
Oh taartje!!! Dat moest ik nog even aan jou (en marijke.. maar die is er niet) vertellen
Ik heb nu een docent.. en die lijkt echt ontzettend erg op Howard van The big bang theoryZelfde kledingstijl en alles
dus nu kan ik me niet concentreren![]()
Van mij welquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, mag ik een keer mee?
Daar zou ik levensgevaarlijk mee zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun jij niet beter naar de gemeente dienst gaan voor een heggeschaar en een grasmaaier ?
nee voor je haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik levensgevaarlijk mee zijn
Of je neemt Thijs meequote:
Hey hey hey, ik heb heel mooi haar jaquote:
Daarom ben ik om aan te likken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat omdat Fha haar thee koud was
als je van de kapper afkomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey hey hey, ik heb heel mooi haar ja
Dat hoort erbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
Nu ik die bol op heb voel ik me schuldigMandarijn eten dan maar!
Dat zei hij ja.quote:
Volgens DM welquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom ben ik om aan te likken?
hij kent mijn auto alquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je neemt Thijs mee![]()
Eén van zijn lievelingswoorden is (en dan liefst hard geschreeuwd): FOCUS!
Nou, ik ga elke 6 weken dus echt groot verschil is niet eens zichtbaarquote:
je moet er ook niet op gaan zittenquote:
Nee, schuldig, boos ben ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort erbij
Klagen en dan omdat je boos bent neem je er nog een![]()
Wahahhaaha hoe komt hij daaar nou weer bij?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je neemt Thijs mee![]()
Eén van zijn lievelingswoorden is (en dan liefst hard geschreeuwd): FOCUS!
hehe, ik heb ook ongeveer dat schemaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga elke 6 weken dus echt groot verschil is niet eens zichtbaar
o vandaar dat mn haar al tot aan de voordeur komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je moet er ook niet op gaan zitten
Nee, dat ben je sowieso... want jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom ben ik om aan te likken?
Nou, er zit toch veel melk in zo'n bolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schuldig, boos ben ik niet
Maar dan heb je weer het idee dat je iets gezonds moet doen.
ookquote:
Mijn schuldquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahhaaha hoe komt hij daaar nou weer bij?heerlijk
Volgens mij is jouw laptop gewoon stuk door kwijlquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je sowieso... want jij.
Ik heb er geen vast ritme in zitten, ben dit jaar volgens mij al 1 keer geweest, weet het al niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga elke 6 weken dus echt groot verschil is niet eens zichtbaar
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat OOK lachen is?
Een klap voor je bek
probeer je nou weer mijn voorlees babe weg te kapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je sowieso... want jij.
Doet me denken aan toen we in de auto zaten naar jullie huisquote:
Er moet een zeem over zijn windows?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw laptop gewoon stuk door kwijl
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
En de kippenbouten er uit leggen, voor de tajine morgen!
Ik zou het liefst elke 2 weken of elke 3 weken gaan maar dat is te duur want een knipbeurt kost hier £46quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er geen vast ritme in zitten, ben dit jaar volgens mij al 1 keer geweest, weet het al niet meer
Meerdere denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet een zeem over zijn windows?
Whahahaa, jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen we in de auto zaten naar jullie huisSTEUNTREKKER!!
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het liefst elke 2 weken of elke 3 weken gaan maar dat is te duur want een knipbeurt kost hier £46
Wait, whut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het liefst elke 2 weken of elke 3 weken gaan maar dat is te duur want een knipbeurt kost hier £46
ik 8 of 9 denk ik. Hangt een beetje van de koers af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer van
Ze zijn hier ook wel goedkoper hoor maar dat zijn mensen die het met een blinddoek om doen en dan alleen met een tondeuse. Die mensen mogen niet aan mijn gouden lokken komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer van
Wil ik te vaak of is het te duurquote:
Beidequote:
Een middag opzetten en alles is zo malsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*bzzzzzzzzzzzp, daar ging mijn laptop
Guinness zuipen dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zometeen s ff st patricks verjaardag ( of sterfdag of heiligmakingsdag of whatever) vieren in de pub
Ja, echt, zoooooooooooooooo lekker..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een middag opzetten en alles is zo malsEcht een van mijn favoriete manieren van koken. Die lucht die op je afkomt als je die deksel optilt
Nou, ik zou dat wel willen ja. Ik zou het liefst hebben dat de kapster bij me zou wonen en ELKE dag me haar doetquote:
Zoek er eentje uit danquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat wel willen ja. Ik zou het liefst hebben dat de kapster bij me zou wonen en ELKE dag me haar doet![]()
Beide iddquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt, zoooooooooooooooo lekker..
En dat je het dan nog mag opeten ook![]()
![]()
Ja, dat zou wel ideaal zijn jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoek er eentje uit dandan scheelt het je wel een hoop geld aan knipbeurten
Konbanwaquote:
Maar daar krijg je ook een schoudermassage voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide idd![]()
Maar hoewel het me echt de bliksem kan schelen al ga je elke dag, ZES EN GODDAMN VEERTING MOTHERFUCKING POND BADASS STERLING is toch wel een beetje overdreven
De wie?quote:
Kilkennyquote:
Liebchenquote:
Waardeloos is zo'n gevoel maar vrij herkenbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Kilkenny...
OMG... Dat ging erin als water... totdat ik van die barkruk af moest...
Of:quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Een uur om haar te knippen?! Mijn hemel, dan heb jij of heel apart haar of ze hebben maar 1 hand of ze moeten meer FOCUS hebben
Haiquote:
He Stuquote:
Ook halloquote:
Ik was ook bijna een uur kwjit alles bij elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar krijg je ook een schoudermassage voor
En ze zijn ruim een uur bezig met mijn haar knippen hoor
Ik heb een Focus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Een uur om haar te knippen?! Mijn hemel, dan heb jij of heel apart haar of ze hebben maar 1 hand of ze moeten meer FOCUS hebben
En nu crasht ie door het kwijl en kun je weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Laptop is weer helemaal geïnstalleerd.
Waarschijnlijk dat jaquote:
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisiequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Werd ook wel eens tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Laptop is weer helemaal geïnstalleerd.
Klinkt als voetbal.quote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu crasht ie door het kwijl en kun je weer opnieuw beginnen
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisie![]()
Het is moeilijk haar, alles moet op 1 lengte en ik ben gewoon een zeur. Ik wil het perfect hebben
Duitsers zijn niet precies, ze zijn degelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisie![]()
Het is moeilijk haar, alles moet op 1 lengte en ik ben gewoon een zeur. Ik wil het perfect hebben
Jameson? Tullamore Dew? Bushmills? Connemara?quote:
Oh dearquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
He StuBij Mari moet ik denken aan
[ afbeelding ]
Een vreselijke ventDus noem me maar alles behalve dat
Niet als een een krom vaag hoofd hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippen
Hai Wokjequote:
FHAAAAAAA!!!quote:
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet positiefquote:
Liebchenquote:
Die doet denk ik wel twee uur over het knippen van je haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Ik ken die vent niet maar zal je niet meer zo noemen![]()
Hmmmz, misschien spoor ik wel niet dan ofzo want alle kappers hebben er blijkbaar moeite mee bij mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippen
Nou, een Miele monteur komt nooit te laat hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duitsers zijn niet precies, ze zijn degelijk.
Ik was zooooooo blijquote:
Een Miele monteur hoort niet te komen, anders is het een importmachine!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, een Miele monteur komt nooit te laat hoor
Ik heb liever geen kerel die aan mijn haar zitquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Die doet denk ik wel twee uur over het knippen van je haar
Hier eigenlijk best wel okquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje
[..]
FHAAAAAAA!!!Bijna motorchickie
![]()
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet positiefHoi Flessie
[..]
LiebchenMOE
Maar even wasjes doen
Hoe is het met jou dan?
Ze wil je gewoon versieren maar jij hebt het niet doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien spoor ik wel niet dan ofzo want alle kappers hebben er blijkbaar moeite mee bij mij
Je moet ook stilzitten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien spoor ik wel niet dan ofzo want alle kappers hebben er blijkbaar moeite mee bij mij
Goed punt inderdaad. Is hier toch een keer nodig geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Miele monteur hoort niet te komen, anders is het een importmachine!
Bijslaapdame betekent datquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liefjequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide idd![]()
Maar hoewel het me echt de bliksem kan schelen al ga je elke dag, ZES EN GODDAMN VEERTING MOTHERFUCKING POND BADASS STERLING is toch wel een beetje overdreven
ik denk dat ik dit weekend ook uit de tajine eetquote:
Hij is vreselijke overdreven homoquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Ik ken die vent niet maar zal je niet meer zo noemen![]()
Haiquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje
[..]
FHAAAAAAA!!!Bijna motorchickie
![]()
[..]
[..]
LiebchenMOE
Maar even wasjes doen
Hoe is het met jou dan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh ! Lang woord: hippopotomonstrosesquipedaliofobieik ben naar een show geweest die zo heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Welterusten craaaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen, ik ga slapen![]()
allemaal een fijne nachtrust
Trusten Mquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Trustequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Jah Koen komt binnen, daar ging de gezelligheid. vandaar slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten craaaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Dank uquote:
Nou, het vervelende is dat dit al kapster nummer 3 is in 2 jaar tijd. Ik haat het als ze opeens ergens anders gaan werkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon versieren maar jij hebt het niet door
Waarom meteen zo veel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was zooooooo blijWoensdag eerste les
Meteen vier uur achter elkaar
Ze wil me dood hebben ofzo
Te langquote:
u ook alvastquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Truste![]()
* PriemGirl is hier nog wat aan het lurken
Motorrijles? dat is zo leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was zooooooo blijWoensdag eerste les
Meteen vier uur achter elkaar
Ze wil me dood hebben ofzo
Dan kon ik samen met een ander meisje wat dan ook begint.. Maar ik ga morgen even langs om verdere afspraaks te maken en dan ook wel zeggen dat ik niet zoveel wil elke keerquote:
Ik heb 2 jaar geleden op de autorai een proefles toen gehad en dat was zeker leuk, dus volgend jaar maar eens kijken of ik ook kan beginnenquote:
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijslaapdame betekent dat![]()
Chinese keizers hadden er tientallen van
Heb jij dat ook gedaan dan?quote:
Hmmmz, dat hoeft van mij ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is vreselijke overdreven homoEn helemaal gebotoxt en met tuitlipjes enzo
Hij is dan ook visagist
![]()
Maar dankje
Goede laatste werkdag gehad?
Trustenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Haiquote:
Nee, ze is er al jaaaaaaaaren, jij let gewoon niet opquote:
quote:
Wie zegt hier regelmatig dat alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhEen veredelde hoer dus
En bedankt weer fles
Ik hoop het, anders word het helemaal zo zwaarquote:
Wees welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Truste![]()
* PriemGirl is hier nog wat aan het lurken
Dat telt niet, dan is hij dronkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie zegt hier regelmatig dat alle vrouwen hoeren zijn?
Allemaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chips is opquote:
Thank you !quote:
* MPG probeert een handstand te doen en flikkert om...quote:
Balenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat hoeft van mij ook niet![]()
Ehm, nee eigenlijk niet
Ja, zo is dat. Alleen jammer dat we in hetzelfde huis wonen thoughquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BalenMaar nu weekend
DUs niet meer aan denken
Ik weet niet over wie je het hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoi Haasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het hebt![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG probeert een handstand te doen en flikkert om...
quote:
hmmmmmmmmmquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ze is er al jaaaaaaaaren, jij let gewoon niet op
Hai lieverdquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden op de autorai een proefles toen gehad en dat was zeker leuk, dus volgend jaar maar eens kijken of ik ook kan beginnen
ik zou gaan afrijden voor mijn motor rijbewijs toen ik mijn been brakquote:
Thanks Trevquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
zoiets?
[..]
Ik heb het over een zij
Mijn naam is aapquote:
Neuh, zeker helemaal geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Negerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo is dat. Alleen jammer dat we in hetzelfde huis wonen though
Haaiquote:
Echt niet een goeie timingquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik zou gaan afrijden voor mijn motor rijbewijs toen ik mijn been brak
Dus daarna ook niet meer opgepakt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ga ook maar de deur uit veel dit weekend denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NegerenOf de deur uitgaan
Of je opsluiten op je kamer (of wat je ook hebt aan eigen ruimte)
![]()
[dramaqueenmodus] Ik val ook niet meer op hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdIk zag allemaal quotes en was daardoor de jouwe kwijt
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[dramaqueenmodus] Ik val ook niet meer op hier
nee, dat kon pas anderhalf jaar later weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus daarna ook niet meer opgepakt?
Misschien moet ik toch je nagels roze lakkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja maar jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Peheheh.. Moet ik door een selectieprocedure?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, hoe oud ben je, waar kom je vandaan en heb je een vriend?
[..]
oh...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Nee, hij wil weten of zijn laptop weer gaan overstromenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh.. Moet ik door een selectieprocedure?
ballotagecomissiequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Right, wat dan ging ik voor de deur stan en dan deed hij openquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Heey Whisky, als je nou een jongetje was geweest kon je naar London komen om George M. te meeten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou, dan konden we toch naar een van de clubs gaan waar hij komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right, wat dan ging ik voor de deur stan en dan deed hij open
GMTAquote:
In de spiegel van de kapper?quote:
ik ben nog aan het werk, je wacht maar evenquote:
Ja, dat jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de spiegel van de kapper?
Misschien moet je wat lessen nemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met die prijs word je arm!quote:
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan konden we toch naar een van de clubs gaan waar hij komt![]()
jij bent het wachten meer dan waardquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben nog aan het werk, je wacht maar even
Helpt het als ik dan aangeef dat ik IT-er ben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij wil weten of zijn laptop weer gaan overstromen
Nee, je hebt het geluk in een SC vol begerenswaardige vrijgezelle mannen beland te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die hebben we hier nog nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helpt het als ik dan aangeef dat ik IT-er ben?
Een Peter MET haar, dan heb je datquote:
Je kunt hier best veel bekende mensen tegenkomen in clubs hoor. Zelfs prince Harryquote:
Je bent aangenomen hoor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan gaan alle makkelijke vrijgezelle mannen je nu hacken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ookquote:
Meer dat je een vrouw bentquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo'n klein gifjequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef TheFamousMan het volgende:
GIF's aub achter spoiler, met dit kutinternet zijn dat echt pagina-load-killers
welke bedoel je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Fha, ik moest lachen om jouw post, maar ik ben 'm kwijt
Goed om te weten als je huiswerk moet makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef TheFamousMan het volgende:
GIF's aub achter spoiler, met dit kutinternet zijn dat echt pagina-load-killers
Vet veel haar ook nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Peter MET haar, dan heb je dat
met die opvallen met roze nagellakjesquote:
Tja, blijkbaarquote:
Als ze nou eens 35> waren...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je hebt het geluk in een SC vol begerenswaardige vrijgezelle mannen beland te zijn![]()
Dus, wie ben je, wat doe je, etc.
Nee, ik zoek nog een date voor het weekendquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Explorer 9 heeft daar geen last vanquote:
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met die opvallen met roze nagellakjes
noteert: tondeuse meenemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Peter MET haar, dan heb je dat
Jeujquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
OhJah nou
Ghehehe aanbod blijft staan hoor
![]()
Dan zit ik beneden, en heb ik wel goed internet, maar zodra ik de zoldertrap oploop...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed om te weten als je huiswerk moet maken
Mountenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
gewoon op de laptop van damart zetten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef Fha het volgende:
Bolle heeft kwijl over en dumpt dat op mijfijn.
Kennelijk wil hij delenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef Fha het volgende:
Bolle heeft kwijl over en dumpt dat op mijfijn.
Nee, is allemaal mijn schuldquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
vandaag de hele dag weer zo snel gegaan hier?
quote:
Niet geschikt voor ronde 2 dus?quote:
Ik zal mijn mouw straks wel even uitwringen jaquote:
Had jij het net niet over een vriendje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet geschikt voor ronde 2 dus?
Zucht...
Maar dames nog niet, probeer het onder die groep eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zucht...
Doe ik ook altijd met iets.quote:
quote:
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Solique het volgende:
Avond
Ben er weer, koffie weer binnen dus kan nu relaxen.
Hey Solquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Solique het volgende:
Avond
Hoi Solquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Solique het volgende:
Avond
Fout van de leraar, we hadden een opblaas-renbaan in de gymzaal, zet die oetlul de opblazer maar gedeeltelijk aan, ik deed vol enthousiasme een flik-flak [rennen, radslag, handstand, salto] en knalde keihard op de grond, heb nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker minder prettig, hoe is het gebeurt?
Aha !quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dames nog niet, probeer het onder die groep eens
He, nieuw volkquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zucht...
Hoi ik ben Stuart, 12 jaar en doe road runner na?quote:
Hai Solquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi ik ben Stuart, 12 jaar en doe road runner na?
Waarom weet je dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Hij leek helemaal opgeblazen, maar zo zacht als een kitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |