De wie?quote:
Kilkennyquote:
Liebchenquote:
Waardeloos is zo'n gevoel maar vrij herkenbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Kilkenny...
OMG... Dat ging erin als water... totdat ik van die barkruk af moest...
Of:quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Een uur om haar te knippen?! Mijn hemel, dan heb jij of heel apart haar of ze hebben maar 1 hand of ze moeten meer FOCUS hebben
Haiquote:
He Stuquote:
Ook halloquote:
Ik was ook bijna een uur kwjit alles bij elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar krijg je ook een schoudermassage voor
En ze zijn ruim een uur bezig met mijn haar knippen hoor
Ik heb een Focus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Een uur om haar te knippen?! Mijn hemel, dan heb jij of heel apart haar of ze hebben maar 1 hand of ze moeten meer FOCUS hebben
En nu crasht ie door het kwijl en kun je weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Laptop is weer helemaal geïnstalleerd.
Waarschijnlijk dat jaquote:
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisiequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Werd ook wel eens tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Laptop is weer helemaal geïnstalleerd.
Klinkt als voetbal.quote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu crasht ie door het kwijl en kun je weer opnieuw beginnen
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisie![]()
Het is moeilijk haar, alles moet op 1 lengte en ik ben gewoon een zeur. Ik wil het perfect hebben
Duitsers zijn niet precies, ze zijn degelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisie![]()
Het is moeilijk haar, alles moet op 1 lengte en ik ben gewoon een zeur. Ik wil het perfect hebben
Jameson? Tullamore Dew? Bushmills? Connemara?quote:
Oh dearquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
He StuBij Mari moet ik denken aan
[ afbeelding ]
Een vreselijke ventDus noem me maar alles behalve dat
Niet als een een krom vaag hoofd hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippen
Hai Wokjequote:
FHAAAAAAA!!!quote:
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet positiefquote:
Liebchenquote:
Die doet denk ik wel twee uur over het knippen van je haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Ik ken die vent niet maar zal je niet meer zo noemen![]()
Hmmmz, misschien spoor ik wel niet dan ofzo want alle kappers hebben er blijkbaar moeite mee bij mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippen
Nou, een Miele monteur komt nooit te laat hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duitsers zijn niet precies, ze zijn degelijk.
Ik was zooooooo blijquote:
Een Miele monteur hoort niet te komen, anders is het een importmachine!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, een Miele monteur komt nooit te laat hoor
Ik heb liever geen kerel die aan mijn haar zitquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Die doet denk ik wel twee uur over het knippen van je haar
Hier eigenlijk best wel okquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje
[..]
FHAAAAAAA!!!Bijna motorchickie
![]()
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet positiefHoi Flessie
[..]
LiebchenMOE
Maar even wasjes doen
Hoe is het met jou dan?
Ze wil je gewoon versieren maar jij hebt het niet doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien spoor ik wel niet dan ofzo want alle kappers hebben er blijkbaar moeite mee bij mij
Je moet ook stilzitten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien spoor ik wel niet dan ofzo want alle kappers hebben er blijkbaar moeite mee bij mij
Goed punt inderdaad. Is hier toch een keer nodig geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Miele monteur hoort niet te komen, anders is het een importmachine!
Bijslaapdame betekent datquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liefjequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide idd![]()
Maar hoewel het me echt de bliksem kan schelen al ga je elke dag, ZES EN GODDAMN VEERTING MOTHERFUCKING POND BADASS STERLING is toch wel een beetje overdreven
ik denk dat ik dit weekend ook uit de tajine eetquote:
Hij is vreselijke overdreven homoquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Ik ken die vent niet maar zal je niet meer zo noemen![]()
Haiquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje
[..]
FHAAAAAAA!!!Bijna motorchickie
![]()
[..]
[..]
LiebchenMOE
Maar even wasjes doen
Hoe is het met jou dan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh ! Lang woord: hippopotomonstrosesquipedaliofobieik ben naar een show geweest die zo heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Welterusten craaaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen, ik ga slapen![]()
allemaal een fijne nachtrust
Trusten Mquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Trustequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
Jah Koen komt binnen, daar ging de gezelligheid. vandaar slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten craaaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |