De wie?quote:
Kilkennyquote:
Liebchenquote:
Waardeloos is zo'n gevoel maar vrij herkenbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Kilkenny...
OMG... Dat ging erin als water... totdat ik van die barkruk af moest...
Of:quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Een uur om haar te knippen?! Mijn hemel, dan heb jij of heel apart haar of ze hebben maar 1 hand of ze moeten meer FOCUS hebben
Haiquote:
He Stuquote:
Ook halloquote:
Ik was ook bijna een uur kwjit alles bij elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar krijg je ook een schoudermassage voor
En ze zijn ruim een uur bezig met mijn haar knippen hoor
Ik heb een Focus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Een uur om haar te knippen?! Mijn hemel, dan heb jij of heel apart haar of ze hebben maar 1 hand of ze moeten meer FOCUS hebben
En nu crasht ie door het kwijl en kun je weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Laptop is weer helemaal geïnstalleerd.
Waarschijnlijk dat jaquote:
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisiequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Fha het volgende:
Werd ook wel eens tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
Laptop is weer helemaal geïnstalleerd.
Klinkt als voetbal.quote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu crasht ie door het kwijl en kun je weer opnieuw beginnen
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisie![]()
Het is moeilijk haar, alles moet op 1 lengte en ik ben gewoon een zeur. Ik wil het perfect hebben
Duitsers zijn niet precies, ze zijn degelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn kapster is Duits en het gebeurd met Duitse precisie![]()
Het is moeilijk haar, alles moet op 1 lengte en ik ben gewoon een zeur. Ik wil het perfect hebben
Jameson? Tullamore Dew? Bushmills? Connemara?quote:
Oh dearquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
He StuBij Mari moet ik denken aan
[ afbeelding ]
Een vreselijke ventDus noem me maar alles behalve dat
Niet als een een krom vaag hoofd hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles op 1 lengte is juist een van de makkelijkste dingen om te knippen
Hai Wokjequote:
FHAAAAAAA!!!quote:
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet positiefquote:
Liebchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |