Volgens DM welquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom ben ik om aan te likken?
hij kent mijn auto alquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je neemt Thijs mee![]()
Eén van zijn lievelingswoorden is (en dan liefst hard geschreeuwd): FOCUS!
Nou, ik ga elke 6 weken dus echt groot verschil is niet eens zichtbaarquote:
je moet er ook niet op gaan zittenquote:
Nee, schuldig, boos ben ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort erbij
Klagen en dan omdat je boos bent neem je er nog een![]()
Wahahhaaha hoe komt hij daaar nou weer bij?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je neemt Thijs mee![]()
Eén van zijn lievelingswoorden is (en dan liefst hard geschreeuwd): FOCUS!
hehe, ik heb ook ongeveer dat schemaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga elke 6 weken dus echt groot verschil is niet eens zichtbaar
o vandaar dat mn haar al tot aan de voordeur komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je moet er ook niet op gaan zitten
Nee, dat ben je sowieso... want jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom ben ik om aan te likken?
Nou, er zit toch veel melk in zo'n bolquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, schuldig, boos ben ik niet
Maar dan heb je weer het idee dat je iets gezonds moet doen.
ookquote:
Mijn schuldquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahhaaha hoe komt hij daaar nou weer bij?heerlijk
Volgens mij is jouw laptop gewoon stuk door kwijlquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je sowieso... want jij.
Ik heb er geen vast ritme in zitten, ben dit jaar volgens mij al 1 keer geweest, weet het al niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga elke 6 weken dus echt groot verschil is niet eens zichtbaar
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat OOK lachen is?
Een klap voor je bek
probeer je nou weer mijn voorlees babe weg te kapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat ben je sowieso... want jij.
Doet me denken aan toen we in de auto zaten naar jullie huisquote:
Er moet een zeem over zijn windows?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw laptop gewoon stuk door kwijl
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
En de kippenbouten er uit leggen, voor de tajine morgen!
Ik zou het liefst elke 2 weken of elke 3 weken gaan maar dat is te duur want een knipbeurt kost hier £46quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er geen vast ritme in zitten, ben dit jaar volgens mij al 1 keer geweest, weet het al niet meer
Meerdere denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet een zeem over zijn windows?
Whahahaa, jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen we in de auto zaten naar jullie huisSTEUNTREKKER!!
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het liefst elke 2 weken of elke 3 weken gaan maar dat is te duur want een knipbeurt kost hier £46
Wait, whut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het liefst elke 2 weken of elke 3 weken gaan maar dat is te duur want een knipbeurt kost hier £46
ik 8 of 9 denk ik. Hangt een beetje van de koers af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer van
Ze zijn hier ook wel goedkoper hoor maar dat zijn mensen die het met een blinddoek om doen en dan alleen met een tondeuse. Die mensen mogen niet aan mijn gouden lokken komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer van
Wil ik te vaak of is het te duurquote:
Beidequote:
Een middag opzetten en alles is zo malsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*bzzzzzzzzzzzp, daar ging mijn laptop
Guinness zuipen dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zometeen s ff st patricks verjaardag ( of sterfdag of heiligmakingsdag of whatever) vieren in de pub
Ja, echt, zoooooooooooooooo lekker..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een middag opzetten en alles is zo malsEcht een van mijn favoriete manieren van koken. Die lucht die op je afkomt als je die deksel optilt
Nou, ik zou dat wel willen ja. Ik zou het liefst hebben dat de kapster bij me zou wonen en ELKE dag me haar doetquote:
Zoek er eentje uit danquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat wel willen ja. Ik zou het liefst hebben dat de kapster bij me zou wonen en ELKE dag me haar doet![]()
Beide iddquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt, zoooooooooooooooo lekker..
En dat je het dan nog mag opeten ook![]()
![]()
Ja, dat zou wel ideaal zijn jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoek er eentje uit dandan scheelt het je wel een hoop geld aan knipbeurten
Konbanwaquote:
Maar daar krijg je ook een schoudermassage voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide idd![]()
Maar hoewel het me echt de bliksem kan schelen al ga je elke dag, ZES EN GODDAMN VEERTING MOTHERFUCKING POND BADASS STERLING is toch wel een beetje overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |