Ze zoeken die namen altijd wel goed uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Nog steeds voetbal hier![]()
[..]
Wel als ik het probeer uit te spreken
yeah right, benzine voor je toetsenbord zoeken zeker!quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Esté? Die moet je ook niet drinken...
quote:
Dat is mijn jaarlijkse uitje. Voor mijn monobrow.quote:
kun jij niet beter naar de gemeente dienst gaan voor een heggeschaar en een grasmaaier ?quote:
Jaarlijksquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is mijn jaarlijkse uitje. Voor mijn monobrow.
Oeh, oeh, oeh, mag ik een keer mee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Fha het volgende:
Oh taartje!!! Dat moest ik nog even aan jou (en marijke.. maar die is er niet) vertellen
Ik heb nu een docent.. en die lijkt echt ontzettend erg op Howard van The big bang theoryZelfde kledingstijl en alles
dus nu kan ik me niet concentreren![]()
Van mij welquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, mag ik een keer mee?
Daar zou ik levensgevaarlijk mee zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun jij niet beter naar de gemeente dienst gaan voor een heggeschaar en een grasmaaier ?
nee voor je haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik levensgevaarlijk mee zijn
Of je neemt Thijs meequote:
Hey hey hey, ik heb heel mooi haar jaquote:
Daarom ben ik om aan te likken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat omdat Fha haar thee koud was
als je van de kapper afkomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey hey hey, ik heb heel mooi haar ja
Dat hoort erbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
Nu ik die bol op heb voel ik me schuldigMandarijn eten dan maar!
Dat zei hij ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |