Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ALS ze dat al hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms. Na een dagje niet scheren wel.
de KSC-MANNEN dan he. De jongetjes hebben gewoon van dat kuikentjesdons
quote:
nopequote:
Mijne nooitquote:
Dan heb je nog steeds een uur later weer hongerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
Ook niet als je het complete menu per persoon bestelt?
quote:
Whehehehequote:
Dan gaan jullie door naar de KFCquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds een uur later weer honger
Dat vult maximaal een uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet als je het complete menu per persoon bestelt?
mjah, smorgens vroeg om 5:30 ruik ik hem al (als ik er langs rij op de snelwegquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds een uur later weer honger
Neh... Doe dan liever gewoon fatsoelijk uit eten. Zo'n schotel met heel veel vlees bij de Griek ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gaan jullie door naar de KFC.
Zoveel vette zooi kan ik denk ik niet eten achter elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gaan jullie door naar de KFC.
maar jij bent dan ook echt een bodemloze putquote:
Gedraag jequote:
Of die Mixed Grill in Utrecht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh... Doe dan liever gewoon fatsoelijk uit eten. Zo'n schotel met heel veel vlees bij de Griek ofzo.
das een geldige redenquote:
Die was ook goooooeeeeeeedquote:
had je maar niet naar de randstad moeten gaanquote:
Al 12 dagen nu.. mn recordquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das een geldige reden
ik was ook 3 dagen mn stem kwijt
* Fha gooit sjippiequote:
Na een week ja. Maar ja, ze vinden dan heel gauw dat "Er Geschoren Moet Worden"quote:
haha, die van mij was weer helemaal terug, ga ik werken maandag, heel de dag hoesten en was mn stem schor van de slijmquote:
Maar toch, jongens van veertien met een halve sikquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na een week ja. Maar ja, ze vinden dan heel gauw dat "Er Geschoren Moet Worden"![]()
Dus ja, dan wordt het nooit wat idd
Wou je keurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef Joysa het volgende:
Stoppelbaardjes bij sommige mannen zijn geil
* Whiskers2009 vangt, thanksquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar toch, jongens van veertien met een halve sik plukje dons
Jaaa datquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef Joysa het volgende:
HEEEEEL weinig maar hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef Joysa het volgende:
Dons is niet zwart en stekeligquote:
quote:
dat schuurt haskequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef Joysa het volgende:
Vast wel te prefereren boven meisjes van 14 met een kindquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar toch, jongens van veertien met een halve sik
Nogalquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaa datAl zal dat vreemd klinken als ik het zeg
ik haal het altijd helemaal wegquote:
Ja dat zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel te prefereren boven meisjes van 14 met een kind
Die ken ik geenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel te prefereren boven meisjes van 14 met een kind
Jij zoent nooit of zo?quote:
Veel mannen moeten het ook gewoon weghalen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik haal het altijd helemaal weg
vind het ook onverzorgt uitzien
Kan je niks beters krijgen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, genoeg chicks gezoend met een stoppelbaard.
Zeker om te compenseren voor wat er bovenop niet meer isquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Veel mannen moeten het ook gewoon weghalen..
maar bij sommige hoofden kan het zoooo geil zijn
ik zoen nooit chicks met een stoppelbaardquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie er nog wel eens eentje met snor in de trein... iets voor jou?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zoen nooit chicks met een stoppelbaard
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker om te compenseren voor wat er bovenop niet meer is
Zooo mooi en zoo treurig.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zooo mooi en zoo treurig.![]()
Maar ik ben treurig
Jij moet ook wat chippies met 'r delenquote:
aaahquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zooo mooi en zoo treurig.![]()
Maar ik ben treurig
Nul is ook genoegquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zoen nooit chicks met een stoppelbaard
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie er nog wel eens eentje met snor in de trein... iets voor jou?
en dan een gedichtje voor haar schrijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie er nog wel eens eentje met snor in de trein... iets voor jou?
brabantse warmtequote:
En jij bent ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij moet ook wat chippies met 'r delen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
en dan een gedichtje voor haar schrijven
Onze liefde is ontsproten
en zaligmakend het gevoel
van jouw snor tegen mijn kloten
Okee jij doet het Boekenweekgeschenk volgend jaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Lul, mijn bier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Dan zit je hier verkeerdquote:
Zondag gratis treinenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee jij doet het Boekenweekgeschenk volgend jaarGeregeld
quote:
Je vindt slowchat 'quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nah want ik mag niet praten in mn lush topic dus kom ik maar naar een andere SLOWCHAT dus
dan ga ik alvast maar beginnen aan mijn boekquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee jij doet het Boekenweekgeschenk volgend jaarGeregeld
maar wij zijn niet slowquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je vindt slowchat '', maar je post er wel in? Okee
nee niet slowchatquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je vindt slowchat '', maar je post er wel in? Okee
Okequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee niet slowchatmaar het feit dat het een slowchat is, naja laat maar ik vind jullie wel liev heur
ja die is ookquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
als een sneltreinquote:
welk bier ?quote:
neequote:
Ja. Hoe drink jij jouw koffiequote:
fiets moet zn bek houwequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan vinden ze dat ik trol
Nou ik heb een leuk verhaaltjequote:
OUD? R&P?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah, hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als een sneltrein
[..]
welk bier ?
Mag je DAAR al niet eens meer praten? Wat wil je allemaal zeggen dan?quote:
Hertog Jan, uiteraardquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als een sneltrein
[..]
welk bier ?
Ze hebben daar 1 sc.. en dat vinden ze genoeg blijkbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je DAAR al niet eens meer praten? Wat wil je allemaal zeggen dan?
zucht ....quote:
Jouw budget weet je nog??quote:
Hoeveel heb je er nodig dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze hebben daar 1 sc.. en dat vinden ze genoeg blijkbaar
Kan toch ook genoeg zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze hebben daar 1 sc.. en dat vinden ze genoeg blijkbaar
Als je ziet hoe de 'vaste' topics vol gedouwd worden met sc, zou het handig zijn om een LIF slowchat te hebben.quote:
Dat haar Senseo niet meer doet wat ze wil..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je DAAR al niet eens meer praten? Wat wil je allemaal zeggen dan?
LIF Heeft er toch één, of word ik nou gekquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
terwijl ELK ander subforum een SLOWCHAT heeft zoals CUL en PUB maarja lif niet
Mijn budget? Ik moet voor MINIMAAL 12,50 boeken kopen. Ik heb net dat steinkaulendoitsj boek van Mart gekocht maar dat was maar een tientjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw budget weet je nog??![]()
Maar detective dan
ja nagellakquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
LIF Heeft er toch één, of word ik nou gek?
Nagel sc..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
LIF Heeft er toch één, of word ik nou gek?
ZE? Oh zie het nu pasquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat haar Senseo niet meer doet wat ze wil..
Mart, Symp, ga eens met Fiets praten en dat regelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je ziet hoe de 'vaste' topics vol gedouwd worden met sc, zou het handig zijn om een LIF slowchat te hebben.
deze staat anders in de AT: [SHJN SC] Waar we ons best ervoor doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
terwijl ELK ander subforum een SLOWCHAT heeft zoals CUL en PUB maarja lif niet
Zou ik maar doen jaquote:
Fiets is van PUB..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mart, Symp, ga eens met Fiets praten en dat regelen
ik kom hier niet om een mod te zoeken hoor, ik kom hier omdat ik hier mag praten maar blijkbaar dus ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze staat anders in de AT: [SHJN SC] Waar we ons best ervoor doen
en die post in het Lush topic
Als je hier komt om een mod te zoeken om te jeweetwel heb je de verkeerde afslag genomen.
Natuurlijk welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik kom hier niet om een mod te zoeken hoor, ik kom hier omdat ik hier mag praten maar blijkbaar dus ook niet.
Nee verdrietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
, zo weer van judo, boodschappen doen en douchen
Hebben jullie haast of zo?
Trevquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
kernwapens?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
ff nieuws aan het volgen....
get ready for war ????
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
nee, Libie ....quote:
Weet ik veel wie er over LIF gaat danquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er over LIF gaat danmaar DIE dus
je mag best praten hoor maar wel normaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik kom hier niet om een mod te zoeken hoor, ik kom hier omdat ik hier mag praten maar blijkbaar dus ook niet.
Ik snap het allemaal niet meer hoor daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, Libie ....
de vs is er achter gekomen dat nofly te laat is
nu willen ze samen met nog een aantal landen militaire doelen gaan bombarderen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mag best praten hoor maar wel normaal
normaal ???quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mag best praten hoor maar wel normaal
van jou zijn we het gewendquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal ???
dan ben ik wel weer stil
Gelukkig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
normaal ???
dan ben ik wel weer stil
quote:
duss mag ik blijve ?quote:
nee dusquote:
O ja, nog even een boek kopen zaterdag... en dan eens kijken of ik een leuke treinbestemming kan bedenken voor zondagquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn budget? Ik moet voor MINIMAAL 12,50 boeken kopen. Ik heb net dat steinkaulendoitsj boek van Mart gekocht maar dat was maar een tientje![]()
Detective okee
Niks hoor lieverd, gewoon jeweetzquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Whis![]()
Hoezo?
[..]
Hey Joysa![]()
[..]
Hey RN![]()
Ik heb het over het in het algemeen
Ik heb M&M's, is dat ook goed?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb je chips? Anders kijk ik thuis!
Als iedereen gaat treinen kan alsnog niemand bij elkaar op de koffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, nog even een boek kopen zaterdag... en dan eens kijken of ik een leuke treinbestemming kan bedenken voor zondag.
haha, das ook weer zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij laten zo ook los dus waarom niet
Doe eens gekquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, nog even een boek kopen zaterdag... en dan eens kijken of ik een leuke treinbestemming kan bedenken voor zondag.
Aha, gewoon een beetje sikig dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks hoor lieverd, gewoon jeweetz
Nja, dan heb ik ook niks aan jequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En ik ben irri nu, maar over 10 min weg hoor
Dan spreken we onderweg af bij de Kioskquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Als iedereen gaat treinen kan alsnog niemand bij elkaar op de koffie
Waar woon jij dan??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Weer een koffie meet in de randstad zeker
Ik blijf thuis(of ga na een maat toe) dus niks met de treinquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Als iedereen gaat treinen kan alsnog niemand bij elkaar op de koffie
Veel te dichtbij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe eens gek
[..]
Aha, gewoon een beetje sikig dus
* Trevland geeft Whis een knuff
Nee, ze gaan allemaal met de trein naar Lintelooooooquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Organiseer zelf dan wat, jankebalquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Allebei, maar niet tegelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
OE
ik heb nog die nescafé latté shit
hazelnoot of caramel that's the question
Ohja die ga ik ook maken, hazelnootquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
OE
ik heb nog die nescafé latté shit
hazelnoot of caramel that's the question
Wel balen dat het station hier al veel te lang er niet meer is, nu is lopen toch nog wel een eindje naar het dichtstbijzijnde stationquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze gaan allemaal met de trein naar Linteloooooo
Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo heeft vast meer o's dan er in het boekenweekgeschenk staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze gaan allemaal met de trein naar Linteloooooo
Op mijn ipad moet ik wel hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Zou er serieus iemand zijn die dat Schermtoetsenbord gebruikt?
Ga ze tellen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo heeft vast meer o's dan er in het boekenweekgeschenk staan.
Ik bedoel gewoon op een desktop pcquote:
Als je het goed wil uitspreken in het plat dan is het Lintelquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo heeft vast meer o's dan er in het boekenweekgeschenk staan.
Mart heeft een hele grote schaal. Formaat voetbalstadionquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
passen die wel in het schaaltje?
Ik heb geen groot huis en in mijn tuin ligt splitquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Organiseer zelf dan wat, jankebal
M&M's op doel schietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart heeft een hele grote schaal. Formaat voetbalstadion
nee, ik vroeg vrij weinig.quote:
ja die is gaafquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mjah vaak welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben jij ook zoiemand die altijd pas aan de thee denkt als ie steenkoud is ?
Esté? Die moet je ook niet drinkenquote:
Ik ben niet in de stemming.. NIET dusquote:
Alleen de Bugles zaten in de verkeerde tribunequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de Bugles zaten in de verkeerde tribune
Nee, daar moet je aan likkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Esté? Die moet je ook niet drinken...
Uhm, wakarimasen / do not understand?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet in de stemming.. NIET dus
Spill!!
het is ook nog een beetje te vroeg daarvoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn aardbeien willen niet groeien
Geef je genoeg water? Zon? Liefde?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn aardbeien willen niet groeien
jamaar op farmerama kan allesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook nog een beetje te vroeg daarvoor
Missie geslaagd dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moest veel te ver om ze te pakken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jamaar op farmerama kan alles
Nee, ik heb trek in chips maar Thnx anywayquote:
BARBECUEquote:
Waar je woont,, (land, provincie)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, wakarimasen / do not understand?
Wie ruimt het weer op?quote:
* Fhagooit zak doritosquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee, ik heb trek in chips maar Thnx anyway
is toch leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er te lang mee doorgegaan, kut spel
(Nederland, Gelderland, ook wel Duitsland genoemd door collega's).quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar je woont,, (land, provincie)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
ik haat dat soort spellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jamaar op farmerama kan alles
RUNESCAPEquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik haat dat soort spellen
FV CV runescape etc
Hier noemen het er een paar al polenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
(Nederland, Gelderland, ook wel Duitsland genoemd door collega's).
Dankquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
(Nederland, Gelderland, ook wel Duitsland genoemd door collega's).
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RUNESCAPE
dat deed ik op de basisschool
CV is leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik haat dat soort spellen
FV CV runescape etc
toen bestond de commodore 64 niet eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RUNESCAPE
dat deed ik op de basisschool
ben je al zo oudquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen bestond de commodore 64 niet eens
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben je al zo oud
was er wel kleuren tv?![]()
Ik heb thuis nog een c64 staan die net iets ouder is dan ik zelf benquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen bestond de commodore 64 niet eens
symp is gister 50 gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben je al zo oud
Die kregen we toen ik in de vierde klas zat geloof ik (nu groep 6)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben je al zo oud
patserquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kregen we toen ik in de vierde klas zat geloof ik (nu groep 6)
Suikerbeeeeeeeeeeeeeebquote:
we hebben het gister nog in TAL gevierdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik ben elfendertig jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we hebben het gister nog in TAL gevierd
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Fha het volgende:
Suikerhubbie
Doet me denken aan de teletubbiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik nog in de kleuterklas, snap de opdrachtendaar niet dus mag niet verderquote:
tragischquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog in de kleuterklas, snap de opdrachtendaar niet dus mag niet verder
Ik snap het verschil tussen groep en klas niet, maar mag toch elk jaar verderquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Friem en GF en Koen zijn ook ouder dan ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nu is hier Kuukel de oudste poster
Haaai snuitje, hoest nou?quote:
Schattepatatje!quote:
nee, dat is waar, allemaal de schuld van je oudersquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
he liefste mama ter wereld![]()
ik kan er ook niets aan doen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Fha het volgende:
Suikerhubbie
FhalalalalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
mja iddquote:
Ik heb geen zin in leren dus moest maar bij de peuterspeelzaal blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stoeltjes op de glijbaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in leren dus moest maar bij de peuterspeelzaal blijven
gooien met poepquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in leren dus moest maar bij de peuterspeelzaal blijven
ik zwaai wel ff naar je als ik langsrijquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
nee, dat is waar, allemaal de schuld van je ouders![]()
hoi lieve meneer![]()
![]()
Dat kijk ik nietquote:
Nooit.quote:
Klopt, wat ben ik toch een jonkiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Friem en GF en Koen zijn ook ouder dan ik
Gaat, moe, ik wil weekend maar verder alles goed en daar?quote:
Welnee, we hebben GF nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nu is hier Kuukel de oudste poster
13?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kijk ik nietAls enige van mijn leeftijdsgenoten of zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs viel om van de moe en wilde toch nog op het potje poepen![]()
Met als resultaat drie druppels plas, eentje in het potje en twee op zijn bovenbeen
Whehehehehequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Met als resultaat drie druppels plas, eentje in het potje en twee op zijn bovenbeen
uitlachen mag toch welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook niet
Ik ga dat Tokkie gedoe niet aanmoedigen
Aaahwquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben verder weg hoor, langs mij kom je heul nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zwaai wel ff naar je als ik langsrij
Ben jij er zo'n eentjequote:
Maar die is toch nog geen 50?quote:
Wel goed van hem dat hij het probeerdequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Die Tokkie's hebben nog ergens een goed hart, die oh oh tirolers dus nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook niet
Ik ga dat Tokkie gedoe niet aanmoedigen
uur of half zes hoop ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben verder weg hoor, langs mij kom je heul niet![]()
hoe laat zijn jullie er?
Thijsquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |