CV is leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik haat dat soort spellen
FV CV runescape etc
toen bestond de commodore 64 niet eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
RUNESCAPE
dat deed ik op de basisschool
ben je al zo oudquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen bestond de commodore 64 niet eens
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben je al zo oud
was er wel kleuren tv?![]()
Ik heb thuis nog een c64 staan die net iets ouder is dan ik zelf benquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen bestond de commodore 64 niet eens
symp is gister 50 gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben je al zo oud
Die kregen we toen ik in de vierde klas zat geloof ik (nu groep 6)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben je al zo oud
patserquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kregen we toen ik in de vierde klas zat geloof ik (nu groep 6)
Suikerbeeeeeeeeeeeeeebquote:
we hebben het gister nog in TAL gevierdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik ben elfendertig jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we hebben het gister nog in TAL gevierd
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Fha het volgende:
Suikerhubbie
Doet me denken aan de teletubbiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik nog in de kleuterklas, snap de opdrachtendaar niet dus mag niet verderquote:
tragischquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog in de kleuterklas, snap de opdrachtendaar niet dus mag niet verder
Ik snap het verschil tussen groep en klas niet, maar mag toch elk jaar verderquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog in de kleuterklas, snap de opdrachtendaar niet dus mag niet verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |