Ik heb M&M's, is dat ook goed?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb je chips? Anders kijk ik thuis!
Als iedereen gaat treinen kan alsnog niemand bij elkaar op de koffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, nog even een boek kopen zaterdag... en dan eens kijken of ik een leuke treinbestemming kan bedenken voor zondag.
haha, das ook weer zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij laten zo ook los dus waarom niet
Doe eens gekquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, nog even een boek kopen zaterdag... en dan eens kijken of ik een leuke treinbestemming kan bedenken voor zondag.
Aha, gewoon een beetje sikig dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks hoor lieverd, gewoon jeweetz
Nja, dan heb ik ook niks aan jequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En ik ben irri nu, maar over 10 min weg hoor
Dan spreken we onderweg af bij de Kioskquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Als iedereen gaat treinen kan alsnog niemand bij elkaar op de koffie
Waar woon jij dan??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Weer een koffie meet in de randstad zeker
Ik blijf thuis(of ga na een maat toe) dus niks met de treinquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Als iedereen gaat treinen kan alsnog niemand bij elkaar op de koffie
Veel te dichtbij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe eens gek
[..]
Aha, gewoon een beetje sikig dus
* Trevland geeft Whis een knuff
Nee, ze gaan allemaal met de trein naar Lintelooooooquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Organiseer zelf dan wat, jankebalquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Allebei, maar niet tegelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
OE
ik heb nog die nescafé latté shit
hazelnoot of caramel that's the question
Ohja die ga ik ook maken, hazelnootquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
OE
ik heb nog die nescafé latté shit
hazelnoot of caramel that's the question
Wel balen dat het station hier al veel te lang er niet meer is, nu is lopen toch nog wel een eindje naar het dichtstbijzijnde stationquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze gaan allemaal met de trein naar Linteloooooo
Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo heeft vast meer o's dan er in het boekenweekgeschenk staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ze gaan allemaal met de trein naar Linteloooooo
Op mijn ipad moet ik wel hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Zou er serieus iemand zijn die dat Schermtoetsenbord gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |