quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als een sneltrein
[..]
welk bier ?
Mag je DAAR al niet eens meer praten? Wat wil je allemaal zeggen dan?quote:
Hertog Jan, uiteraardquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als een sneltrein
[..]
welk bier ?
Ze hebben daar 1 sc.. en dat vinden ze genoeg blijkbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je DAAR al niet eens meer praten? Wat wil je allemaal zeggen dan?
zucht ....quote:
Jouw budget weet je nog??quote:
Hoeveel heb je er nodig dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze hebben daar 1 sc.. en dat vinden ze genoeg blijkbaar
Kan toch ook genoeg zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze hebben daar 1 sc.. en dat vinden ze genoeg blijkbaar
Als je ziet hoe de 'vaste' topics vol gedouwd worden met sc, zou het handig zijn om een LIF slowchat te hebben.quote:
Dat haar Senseo niet meer doet wat ze wil..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je DAAR al niet eens meer praten? Wat wil je allemaal zeggen dan?
LIF Heeft er toch één, of word ik nou gekquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
terwijl ELK ander subforum een SLOWCHAT heeft zoals CUL en PUB maarja lif niet
Mijn budget? Ik moet voor MINIMAAL 12,50 boeken kopen. Ik heb net dat steinkaulendoitsj boek van Mart gekocht maar dat was maar een tientjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw budget weet je nog??![]()
Maar detective dan
ja nagellakquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
LIF Heeft er toch één, of word ik nou gek?
Nagel sc..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
LIF Heeft er toch één, of word ik nou gek?
ZE? Oh zie het nu pasquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat haar Senseo niet meer doet wat ze wil..
Mart, Symp, ga eens met Fiets praten en dat regelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je ziet hoe de 'vaste' topics vol gedouwd worden met sc, zou het handig zijn om een LIF slowchat te hebben.
deze staat anders in de AT: [SHJN SC] Waar we ons best ervoor doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
terwijl ELK ander subforum een SLOWCHAT heeft zoals CUL en PUB maarja lif niet
Zou ik maar doen jaquote:
Fiets is van PUB..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mart, Symp, ga eens met Fiets praten en dat regelen
ik kom hier niet om een mod te zoeken hoor, ik kom hier omdat ik hier mag praten maar blijkbaar dus ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze staat anders in de AT: [SHJN SC] Waar we ons best ervoor doen
en die post in het Lush topic
Als je hier komt om een mod te zoeken om te jeweetwel heb je de verkeerde afslag genomen.
Natuurlijk welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik kom hier niet om een mod te zoeken hoor, ik kom hier omdat ik hier mag praten maar blijkbaar dus ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |