Ja, jongedame! Dat krijg je ervanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
En er dan nu nog steeds ziek van zijn..
ik denk dat ik winquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik je ook even prikken met mijn baard?
limburg is ook wel gezelligquote:
Als ik niet naar jou had geluisterd had ik 1 dag minder gefeest en was ik misschien niet ziek geweestquote:
Bahh zo'n kokosnotenbaard?quote:
nog niet geprobeerd vanuit mij.quote:
Wat denk je zelluf!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
limburg is ook wel gezellig
ook aardige mensen, en dat accent bij die vrouwen![]()
Ik val niet op vrouwen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:
Jij wil seks met Ll of wat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in brabant al ee nzachte G, maar die limbo Gquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik niet naar jou had geluisterd had ik 1 dag minder gefeest en was ik misschien niet ziek geweest![]()
Geil hequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in brabant al ee nzachte G, maar die limbo G![]()
![]()
zo zacht en zwoel
Hihi neeeheejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
tuurlijk, wie nietquote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
En daarbij, had je die avond willen missen dan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi neeeheejAlleen MPG, want wij begrijpen elkaar als het op eten aankomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoor daarquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:56 schreef Fha het volgende:
Hihi neeeheejAlleen MPG, want wij begrijpen elkaar als het op eten aankomt
![]()
Lotgenotenquote:
Nou danquote:
Jij ook alquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet zo ff met de grasmaaier aan de gang ja
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gister al gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eh, jaquote:
quote:
Hebben jullie ook een lotgenotengroep die maandelijks samenkomt om jullie problemen te bespreken? Locatie: de Mac.quote:
als ik me een week niet scheer heb ik een behoorlijke baard jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben alle KSC-mannen een kokosnotenbaard?
Ik ben ook een kliko (sjipskliko dan) en dunquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh, jaNou je het er over hebt.
Zo grappig is het allemaal niet eigenlijk
k scheer om de paar dagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Maar zo van prik prikquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
k scheer om de paar dagendus nee
Voor zaterdag hier... Anders moet ik op werk ook nog een haarnetje onder mijn kin bindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, echt nodig
anders schuur ik zo
Nee, ik heb me vanochtend nog geschorenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Soms. Na een dagje niet scheren wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
nee man, mac vult nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een lotgenotengroep die maandelijks samenkomt om jullie problemen te bespreken? Locatie: de Mac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |