ja dat heb ik dus ook er zijn woorden die ik gewoon niet kan typen zonder de letters echt een voor een te raken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb last van typ ADHD
de juiste letters maar in de verkeerde volgorde
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
zie je wel, net reserve belgen, alleen limbo-ers zijn erger, maar dat is er ook naast
Ut de buurt van de Veestraot daar komtie vandaonquote:
we kunnen tenminste binnen een kwartier, 10 cent per liter goedkoper tankenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
zie je wel, net reserve belgen, alleen limbo-ers zijn erger, maar dat is er ook naast
nah, de is 15 min fietsenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ut de buurt van de Veestraot daar komtie vandaon
Dat ook jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we kunnen tenminste binnen een kwartier, 10 cent per liter goedkoper tanken
Fixed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, deze week gaat echt niet snel
![]()
Kwartier zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ook jaEn we kunnen binnen een halfuur in Duitsland of België zijn
ik was laatst een keer fietsen, binnen nog geen half uur in belgiequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jou bedoelde ik niet eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb last van typ ADHD
de juiste letters maar in de verkeerde volgorde
dat red ik ook welquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen vliegtuigquote:
Kwartiertje dat weet ik niet, maar halfuur zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was laatst een keer fietsen, binnen nog geen half uur in belgie
met de auto 15 min
mja we staan zo in poppel hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwartiertje dat weet ik niet, maar halfuur zeker
belgiequote:
da ken ik niet, postel zijn we ook zo vanaf hierquote:
Hertog dan he voor Belgie??quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hiero vlakbij.
Baarle-Nassau FTW.
ben ik nog op een crew meet geweest, wat een tering eind rijden is datquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hiero vlakbij.
Baarle-Nassau FTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |