Van hormonenbommetjes die graag bij Hare Majesteit op Audiëntie willen komen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En weer thuis
S heeft 2 mails gehad
mja was erg druk op werkquote:
Volgende keer gewoon lekker zelf doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Eindelijk ons pap zover gekregen te gaan bellen voor een nieuwe modem
Ik had best een tijd geen internetquote:
Nou ja, installeren kost altijd wat tijd... zeker als Microft voor elke update die je installeert weer 10 nieuwe updates uitbrengtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een ellende![]()
Ik had 'm wel het raam uitgeflikkerd. Of Mycon voor de rechter gesleept (ja, ik weet het: duurder dan dit)
o anders was het spam-nijn ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had best een tijd geen internetMaar nu valt ie maar af en toe uit
Nahh ik word steeds minder spammerigquote:
O ja, wat was haar e-mailadres ook alweer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En weer thuis
S heeft 2 mails gehad
zozoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh ik word steeds minder spammerig
ONS pap? Heb je nog broertjes en zusjes ook dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
cuuuuuuuuuuuuuute!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, soms overheerst Brabants gewoon evenquote:
Brabantsquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ONS pap? Heb je nog broertjes en zusjes ook dan?
Nee, maar Brabantsquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
brabant ligt tegen belgie aan, dat merk jequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, soms overheerst Brabants gewoon even
nog steeds last van typ-tyfus??quote:
Ik merk er niks vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brabant ligt tegen belgie aan, dat merk je
Nope, vriendelijke mailtjes van dames.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van hormonenbommetjes die graag bij Hare Majesteit op Audiëntie willen komen?
Nee, Vlaams lijkt voor geen meter op Brabantsquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brabant ligt tegen belgie aan, dat merk je
brabants hequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |