ik 8 of 9 denk ik. Hangt een beetje van de koers af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer van
Ze zijn hier ook wel goedkoper hoor maar dat zijn mensen die het met een blinddoek om doen en dan alleen met een tondeuse. Die mensen mogen niet aan mijn gouden lokken komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik daar minimaal 3 keer van
Wil ik te vaak of is het te duurquote:
Beidequote:
Een middag opzetten en alles is zo malsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*bzzzzzzzzzzzp, daar ging mijn laptop
Guinness zuipen dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zometeen s ff st patricks verjaardag ( of sterfdag of heiligmakingsdag of whatever) vieren in de pub
Ja, echt, zoooooooooooooooo lekker..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een middag opzetten en alles is zo malsEcht een van mijn favoriete manieren van koken. Die lucht die op je afkomt als je die deksel optilt
Nou, ik zou dat wel willen ja. Ik zou het liefst hebben dat de kapster bij me zou wonen en ELKE dag me haar doetquote:
Zoek er eentje uit danquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat wel willen ja. Ik zou het liefst hebben dat de kapster bij me zou wonen en ELKE dag me haar doet![]()
Beide iddquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt, zoooooooooooooooo lekker..
En dat je het dan nog mag opeten ook![]()
![]()
Ja, dat zou wel ideaal zijn jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoek er eentje uit dandan scheelt het je wel een hoop geld aan knipbeurten
Konbanwaquote:
Maar daar krijg je ook een schoudermassage voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide idd![]()
Maar hoewel het me echt de bliksem kan schelen al ga je elke dag, ZES EN GODDAMN VEERTING MOTHERFUCKING POND BADASS STERLING is toch wel een beetje overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |