Misschien was ik het dan stiekem toch zonder dat ik het door hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meneer taart was toen meneer taart niet
Leeeuuuukquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marshallplantachtigen? Parteretrap? Menstruatiestoornis? Pottenbakkerscursus? Zeehondenopvang? Langeafstandsplaatslocatieapparaat?
Wat is er nou leuk aan menstruatiestoornis?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marshallplantachtigen? Parteretrap? Menstruatiestoornis? Pottenbakkerscursus? Zeehondenopvang? Langeafstandsplaatslocatieapparaat?
Dan moet je vreemde broeken aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best heel erg pijnlijk eigenlijk![]()
Nee het was Mama Taart die heeft geholpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien was ik het dan stiekem toch zonder dat ik het door hadDat kan namelijk
![]()
Nee, dat is de school waar je woont en naar school gaat en dan kom je vaak alleen nog maar in de schoolvakanties thuisquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Boarding school?Daar leren ze hoe ze op het vliegtuig naar de ECHTE wereld moeten stappen?
Het was dan ook al anderhalf jaar geleden, die ene reepquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien was ik het dan stiekem toch zonder dat ik het door hadDat kan namelijk
![]()
echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het was Mama Taart die heeft geholpen
oh toen zat ik in een niet-eten-periode dus ik was het nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was dan ook al anderhalf jaar geleden, die ene reep
Ook een behoorlijke bevrijding dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is de school waar je woont en naar school gaat en dan kom je vaak alleen nog maar in de schoolvakanties thuis
Da's lache johquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan menstruatiestoornis?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Fha het volgende:
Taartje?
Poedelewoepsieliefdesdier![]()
dat is het beste woord.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt?
dat geloof ik wel![]()
die eet heul veul chocola
Weet je wat OOK lachen is?quote:
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat niemand aan het testen is terwijl ik dat op de site mik
Nou, vaak heb je dan op zaterdagochtend ook les en dan 's middags sport. Je wordt nogal geleefd en je slaapt vaak in een kamer met 5 of 7 anderen. Nagenoeg geen privacy dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een behoorlijke bevrijding dus
ik geloof jequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
tenminste dat zei je toen van wel
BAM dikke bitchslapquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat OOK lachen is?
Een klap voor je bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |