Nou nou, al in de eerste minuut.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:29 schreef jesje1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
Philip verraden door Monique
janken janken janken
Daar deed ik het omquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, nu is mijn post niet meer relevant
Echt he, dat vreselijke mensquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef versabommie het volgende:
Joanna vieze lieghoer!! Altijd achteraf wilde ze ook!
Ik geef toe dat het inderdaad een dilemma is. Van de ene kant zit ik hier met een emmer naast me te kijken, van de andere kant zorgt hij wel voor leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij moeten blijven he, moeilijk, moeilijk
Nog een week, Lavenderr, nog een week...quote:
Doe Flip maar wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het inderdaad een dilemma is. Van de ene kant zit ik hier met een emmer naast me te kijken, van de andere kant zorgt hij wel voor leven in de brouwerij.
Omdat die lul al een half uur nodig heeft om zijn eigen naam te onthouden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Waarom loopt Guido dan zo te stressen?
Een kwartier is toch ruim de tijd?
Eens!quote:
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Zouden ze het eerlijk in beeld brengen?
Dat van Gerard straks?
Wat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Dat van Gerard straks?
Gerard IS TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAM!)quote:
Opdracht voor de 3 heren: een speech schrijven. Ze kregen ook van te voren elk een envelop met de beloning.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand me even uitleggen waarom Sharon geen contact mag hebben met haar thuisfront ?Ik begrijp het niet helemaal
Je weet dat er een kalfje vernoemd is naar hem he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerard IS TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAM!)
De enige normale mens in het huis!
Nee, lees meer op de SS site.. Philip is daar terecht boos .. En Joanna ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Dat van Gerard straks?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je weet dat er een kalfje vernoemd is naar hem he.
Zie je? Was er al bang voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, lees meer op de SS site.. Philip is daar terecht boos .. En Joanna ook!grafbakken van de productie /... regie .. ach fuck it
Alhoewel Sharon dr bericht is nu waarschijnlijk wel overgekomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten ook de boodschap nog voorlezen
Laat dat gewoon lekker prive...
Ik ook,quote:
luid en duidelijk denkquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alhoewel Sharon dr bericht is nu waarschijnlijk wel overgekomen
Dan was het kennelijk niet wat ze wildenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Zixon het volgende:
het "dit is precies wat ze willen" is eruit geknipt
Daar zat ie alquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef versabommie het volgende:
Gerard heeft zojuist de finale gehaald
Maar hij moest daarna toch weer naar de KvdW komen en zei 'dat hij weer ging babbelen' nadat hij eerst had gezegd te gaan staken? Ik dacht dat ze hem toen beloofd hadden hem alsnog op te sturenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, lees meer op de SS site.. Philip is daar terecht boos .. En Joanna ook!grafbakken van de productie /... regie .. ach fuck it
Agree!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef versabommie het volgende:
Gerard heeft zojuist de finale gehaald
ALLEMAAL SMSEN VOOR STERVIOquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Servio is verdrietig, ach gossie heb zo'n medelijden
Kinderachtig van ze, hij keek ook zo sneuquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond het zo flauw, dat Gerard zijn kaart niet opgestuurd wordt.
* Sarcasm-alert!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Servio is verdrietig, ach gossie heb zo'n medelijden
waar ging dat 'dat is precies wat ze willen 'overr ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Zixon het volgende:
het "dit is precies wat ze willen" is eruit geknipt
Yeps, maar alle twijfelaars zijn zojuist keihard over de streep getrokken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was het kennelijk niet wat ze wilden
Ja maar Laura doet nooit wat... als de Stem daar sancties voor zou geven zou dat karaktermoord zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Stickertje het volgende:
wat een slappe boel daar. de ene krijgt sancties als ze niet doen wat de stem krijgt, en andere niet ( laura )
Ja hé, je zag zijn uitdrukking zo PATS veranderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderachtig van ze, hij keek ook zo sneu
Ik denk dat Joanna met de hoofdprijs eruit wandeltquote:
Party pooperquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna met de hoofdprijs eruit wandelt
Ik denk dat Joanna er volgende week uit wandeltquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna met de hoofdprijs eruit wandelt
Eens!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
Wat een lieve boodschap voor Karim en zijn reactie![]()
Past wel bij haar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Anneloortje het volgende:
Aafke krijgt echt zo'n leeg bericht...
Hij deed zijn mondhoeken omhoog dus ik denk =>quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
Met een smiley, met een smiley....
Maar welke?![]()
of
Nee, ik denk de harde waarheid, alleen begrijpt Joanna het nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
Mam, jij bent mooi van binnen maar Joanne is mooi van buiten... snapte 'em gister ook al niet: is dit een compliment?
Dan trek ik een flesje wijn openquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna er volgende week uit wandelt
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip voelt zich terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef Anneloortje het volgende:
Sraks na de break de indoktrinatie van Flip en JoAnne richting EMOnique
Een steek van broertjelief, ah zo begrijp ik het. Broertje heeft een goed inzicht dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik denk de harde waarheid, alleen begrijpt Joanna het niet
Kut betraptquote:
Ik heb het al gezien dankzij Flasbox. indoctrinatie, dat is het.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip is terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!
als ze het wel laten zien levert hen dat wel veel smsen op denk ik....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip voelt zich terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!
En uren he...ze gingen maar doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip voelt zich terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!
Ik bedoel met wat ze in de show laten zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien dankzij Flasbox. indoctrinatie, dat is het.
Zoals Versabommie al aangaf, het is een moment ja.quote:
Ja als ze achter een beetje ballen hadden gehad hadden ze na een kwartier ingegrepen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En uren he...ze gingen maar door
user Bollukus kijkt vanuit frankrijk middels een vpn verbinding, misschien heeft hij nog tipsquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef spapaars het volgende:
Dacht ik een paar buitenlandse vrienden blij te maken, werkt het gewoon niet.
http://www.spixtv.nl/live.php
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef D. het volgende:
Maar waar doelde Greys net op, over wat er met Gerard is gebeurd?
kdenk dat Jo en flip een veilige status hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja als ze achter een beetje ballen hadden gehad hadden ze na een kwartier ingegrepen!
Begrijp me goed, ik vind Mo een jankerd, maar dit was echt niet normaal, ze probeerden haar helemaal te breken. En haar vriendje Maik was ook in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja als ze achter een beetje ballen hadden gehad hadden ze na een kwartier ingegrepen!
dat zeg ik!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik vind Mo een jankerd, maar dit was echt niet normaal, ze probeerden haar helemaal te breken. En haar vriendje Maik was ook in geen velden of wegen te bekennen.
Vond het echt veel te ver gaan.
Die werd weggestuurd o.a. door Mo zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik vind Mo een jankerd, maar dit was echt niet normaal, ze probeerden haar helemaal te breken. En haar vriendje Maik was ook in geen velden of wegen te bekennen.
Dus dat en Maik werd gewoon weggestuurd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, dat zijn er weer net iets minder, gok ik.quote:
ik hoop het wel dat ze het laten zien,wat zijn die twee verschrikkelijk samen zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, heb maar een klein stukje gezien maar las hier dat het al een hele tijd bezig was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die werd weggestuurd o.a. door Mo zelf.
Ook nu hun infiltrant koud een week weg is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Aliens kijken natuurlijk ook mee...
en de hele spirituele wereld van Jo natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Aliens kijken natuurlijk ook mee...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
kdenk dat Jo en flip een veilige status hebben
Nou soms los je zelf dingen op, dat was hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, heb maar een klein stukje gezien maar las hier dat het al een hele tijd bezig was.
Waarom stuurde ze hem dan weg?
Mo stuurde karim ook weg.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou soms los je zelf dingen op, dat was het
Dat is dan wel weer dapper van haar, maar tegen dat gelul van Joanna is ze niet opgewassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou soms los je zelf dingen op, dat was het
Ik bedoelde dat Gerard eerst te horen kreeg dat zijn kaart niet verstuurd zou worden (omdat Sharon mee schreef), toen zei tegen Sharon dat hij zijn mond ging houden de volgende dag, dat hij zou gaan staken. Toen werd hij later naar de KvdW geroepen en kwam hij glimlachend naar buiten met de mededeling naar de rest 'dat hij toch weer ging babbelen morgen'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vroeg ik er ook om
Afspraken maken niet, praten welquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Mogen ze praten over wie ze nomineren en afspraken maken? Zo van: ik nomineer jou niet?
echt he..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Bij de volgende nominatie moeten ze eerst langs Joanna om toestemming te vragen voor hun keuze
Ah, ok, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Gerard eerst te horen kreeg dat zijn kaart niet verstuurd zou worden (omdat Sharon mee schreef), toen zei tegen Sharon dat hij zijn mond ging houden de volgende dag, dat hij zou gaan staken. Toen werd hij later naar de KvdW geroepen en kwam hij glimlachend naar buiten met de mededeling naar de rest 'dat hij toch weer ging babbelen morgen'.
Dus ik dacht dat ze hem toen gezegd zouden hebben dat de kaart alsnog verzonden werd.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Bij de volgende nominatie moeten ze eerst langs Joanna om toestemming te vragen voor hun keuze
Op de rug stapelen?quote:
Ik kreeg iets mee over 'warm zitten'quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat natuurramp voldoende is, je zal wel Tsunami moeten zeggen.
officieel niet nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Hier hebben we de uitslag ook nog niet officieel van gehoord toch?
Het is toch een stuk directer..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik zo een onzin, dat vragenuurtje, je kunt toch liegen tot je scheel ziet.;
Absoluut volledig in the game, kunnen sommige anderen (een L**r* bijvoorbeeld) een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard is zo fijn stabiel, vind het de beste speler daar.
Ja, ze ziet er leuk uit he? Haar haren ook zo mooi, en een leuk kettinkje van Guess om.quote:
dit is wel de enige ruimte in huis waar geen andere bewoners in mogen komen dus je kunt ongestoord praten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik zo een onzin, dat vragenuurtje, je kunt toch liegen tot je scheel ziet.;
Ze had al paardenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Lachen, Sharon heeft pas sinds vandaag een pony.
staat haar goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Guido zijn haar al gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, nu nog niet, nou, komt dat straks welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
karim gaat toch morgenochtend vroeg zo snel mogelijk drukken?
De kamer gaat pas om 18.00 openquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
karim gaat toch morgenochtend vroeg zo snel mogelijk drukken?
Dat maakt niet uit. De timeline klopt niet. Ze zou toch gisteren antwoord gegeven hebben op dit gedoe?quote:
oooh....tja, was ik ff niet zo mee bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. De timeline klopt niet. Ze zou toch gisteren antwoord gegeven hebben op dit gedoe?
quote:
[..]er is vanmiddag een afspraak gemaakt met gerard om flip blut te krijgen maar hoe precies kon ik niet volgen zo gauwquote:
Ja, gayer dan gay.quote:
De director's cut.quote:
Nopequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef markvanrinsum het volgende:
is er vandaag al een tussenstand in beeld geweest ?
Nog niks gemist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef markvanrinsum het volgende:
is er vandaag al een tussenstand in beeld geweest ?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
"Je laat je teveel beinvloeden door anderen" want dat doen zij niet
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Zoals ik het nu hoor geef ik Flip wel een beetje gelijk
Tuurlijk niet, doe niet zo mal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef snetje het volgende:
ik hoop dat ze de peptalk van Gerard en Karim ook laten zien
12077 volgers op twitterquote:
Tja zo wel ja, maar het geeft niet weer hoe het er aan toe ging..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
quote:
haha.... gaaf.... dus het kan nog? Flip naar huis? zou mooi zijn.quote:
Er komt toch altijd alleen maar onzin uit de mooie opgespoten lipjes van Joanna...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef dasaliz het volgende:
en zo zonde dat alle onzin die joanna heeft uitgekotst niet wordt uitgezonden
Als dat zou kunnenquote:
Dat vind ik nog niet eens erg... ik snap niet waarom het opeens anders moetquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
een kwartier.. ze willen philip erin houden
ja als het bij deze zin gebleven was welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Brulleeuw1 het volgende:
Flip heeft gelijk !!!!! . Afspraak is afspraak Mo
Laten de onderste twee maar weg tiefen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan de lijnen tussendoor sluiten om 1 veilig te stellen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Oke ik neem m'n woorden terug, ze doen het wel.![]()
![]()
Oh, dat noemen ze een Ralf Mackenbach-truukje...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef akveor het volgende:
Pffff hoe kan Servio zoveel ingelopen zijn...?
Echt he, om kotsmisselijk van te worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Gatverdegatver, wat wordt Flip verkeerd neergezet. De Bekstekker.
Gisteren had hij toch 12% of zo? Ik vind het nogal verdacht, maar misschien ben ik gewoon wat paranoïde van aard.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef akveor het volgende:
Pffff hoe kan Servio zoveel ingelopen zijn...?
Je hebt het hele gesprek gemist. Het was walchelijk. Hij zei dat hij er voor zou zorgen dat Mo op de stoel zou komen. Arrogante lul.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Ik wil het hele gesprek terugzien...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het hele gesprek gemist. Het was walchelijk. Hij zei dat hij er voor zou zorgen dat Mo op de stoel zou komen. Arrogante lul.
Je kan een complete tabaksplantage oproken tijdens zo'n blok.quote:
Yup. Om 1 persoon veilig te stellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Ze sluiten de lijnen al voor de live-show begint
gaan zo weer openquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Zouden ze daarna alles weer resetten naar 0?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Om 1 persoon veilig te stellen
Check het filmhoekje. Flash neemt het meeste op.quote:
En daarna gaan de tellers op nul, openen ze weer de lijnen en kun je de laatste 2 stemmen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Oh, goeie tip voor als ik me dood wil ergerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check het filmhoekje. Flash neemt het meeste op.
Is dat wel het hele gesprek? Want dan kijk ik het later ff terug...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check het filmhoekje. Flash neemt het meeste op.
Zeker de laatste dagen niet veel streams gekeken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef 2live het volgende:
Guido mag wel weg, die maakt de minste tv en ligt alleen maar op zijn nest.
Zijn haar is al geknipt, nu de pek en veren nog.
Dat zou echt lomp zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
En daarna gaan de tellers op nul, openen ze weer de lijnen en kun je de laatste 2 stemmen...
Klein tikkeltje wel hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef happyme28 het volgende:
Het was wel een erge pro-philip uitzending.
Eerder de uitslag, eerder de exit, zodat ze daarna in de live nog die opdracht van die boeien kunnen geven? Ik gok maar watquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens erg... ik snap niet waarom het opeens anders moet
Wat een %&%^^$$# zijn het toch ook daar. Gaandeweg steeds de regels aanpassenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Om 1 persoon veilig te stellen
Guido goes moffenhoer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef 2live het volgende:
Guido mag wel weg, die maakt de minste tv en ligt alleen maar op zijn nest.
Zijn haar is al geknipt, nu de pek en veren nog.
Ja, zo krik je de kijkcijfers wel op, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een %&%^^$$# zijn het toch ook daar. Gaandeweg steeds de regels aanpassen
Zo deed BB dat vroeger ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zou echt lomp zijn.![]()
En dan komt natuurlijk die #letthegaystay meuk weer vol in de aandacht in de live-show.
Zo zou het werken voor een dubbele exit ja... maar daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
En daarna gaan de tellers op nul, openen ze weer de lijnen en kun je de laatste 2 stemmen...
...we wachten rustig af...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo zou het werken voor een dubbele exit ja... maar daar geloof ik niks van.
ja denk je dat ze willen dat guido gaat???ik hoop het van welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef willem67 het volgende:
Productie bepaald wie er uit moet dat blijkt wel weer.
Eerst moet Phillip veilig,dan Servio en daarna Guido eruit.
wat een nep programma is het toch.
Net5 het nieuwe Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |