Als dat zou kunnenquote:
Dat vind ik nog niet eens erg... ik snap niet waarom het opeens anders moetquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
een kwartier.. ze willen philip erin houden
ja als het bij deze zin gebleven was welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Brulleeuw1 het volgende:
Flip heeft gelijk !!!!! . Afspraak is afspraak Mo
Laten de onderste twee maar weg tiefen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan de lijnen tussendoor sluiten om 1 veilig te stellen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Oke ik neem m'n woorden terug, ze doen het wel.![]()
![]()
Oh, dat noemen ze een Ralf Mackenbach-truukje...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef akveor het volgende:
Pffff hoe kan Servio zoveel ingelopen zijn...?
Echt he, om kotsmisselijk van te worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Gatverdegatver, wat wordt Flip verkeerd neergezet. De Bekstekker.
Gisteren had hij toch 12% of zo? Ik vind het nogal verdacht, maar misschien ben ik gewoon wat paranoïde van aard.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef akveor het volgende:
Pffff hoe kan Servio zoveel ingelopen zijn...?
Je hebt het hele gesprek gemist. Het was walchelijk. Hij zei dat hij er voor zou zorgen dat Mo op de stoel zou komen. Arrogante lul.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Zoals ik het nu hoor geef ik Flip wel een beetje gelijk
Ik wil het hele gesprek terugzien...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het hele gesprek gemist. Het was walchelijk. Hij zei dat hij er voor zou zorgen dat Mo op de stoel zou komen. Arrogante lul.
Je kan een complete tabaksplantage oproken tijdens zo'n blok.quote:
Yup. Om 1 persoon veilig te stellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Ze sluiten de lijnen al voor de live-show begint
gaan zo weer openquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Zouden ze daarna alles weer resetten naar 0?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Om 1 persoon veilig te stellen
Check het filmhoekje. Flash neemt het meeste op.quote:
En daarna gaan de tellers op nul, openen ze weer de lijnen en kun je de laatste 2 stemmen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef D. het volgende:
Oh, goeie tip voor als ik me dood wil ergerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check het filmhoekje. Flash neemt het meeste op.
Is dat wel het hele gesprek? Want dan kijk ik het later ff terug...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check het filmhoekje. Flash neemt het meeste op.
Zeker de laatste dagen niet veel streams gekeken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef 2live het volgende:
Guido mag wel weg, die maakt de minste tv en ligt alleen maar op zijn nest.
Zijn haar is al geknipt, nu de pek en veren nog.
Dat zou echt lomp zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
En daarna gaan de tellers op nul, openen ze weer de lijnen en kun je de laatste 2 stemmen...
Klein tikkeltje wel hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef happyme28 het volgende:
Het was wel een erge pro-philip uitzending.
Eerder de uitslag, eerder de exit, zodat ze daarna in de live nog die opdracht van die boeien kunnen geven? Ik gok maar watquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens erg... ik snap niet waarom het opeens anders moet
Wat een %&%^^$$# zijn het toch ook daar. Gaandeweg steeds de regels aanpassenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Om 1 persoon veilig te stellen
Guido goes moffenhoer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef 2live het volgende:
Guido mag wel weg, die maakt de minste tv en ligt alleen maar op zijn nest.
Zijn haar is al geknipt, nu de pek en veren nog.
Ja, zo krik je de kijkcijfers wel op, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een %&%^^$$# zijn het toch ook daar. Gaandeweg steeds de regels aanpassen
Zo deed BB dat vroeger ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zou echt lomp zijn.![]()
En dan komt natuurlijk die #letthegaystay meuk weer vol in de aandacht in de live-show.
Zo zou het werken voor een dubbele exit ja... maar daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:13 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
En daarna gaan de tellers op nul, openen ze weer de lijnen en kun je de laatste 2 stemmen...
...we wachten rustig af...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo zou het werken voor een dubbele exit ja... maar daar geloof ik niks van.
ja denk je dat ze willen dat guido gaat???ik hoop het van welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef willem67 het volgende:
Productie bepaald wie er uit moet dat blijkt wel weer.
Eerst moet Phillip veilig,dan Servio en daarna Guido eruit.
wat een nep programma is het toch.
Net5 het nieuwe Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |