Nou nou, al in de eerste minuut.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:29 schreef jesje1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
Philip verraden door Monique
janken janken janken
Daar deed ik het omquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, nu is mijn post niet meer relevant
Echt he, dat vreselijke mensquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef versabommie het volgende:
Joanna vieze lieghoer!! Altijd achteraf wilde ze ook!
Ik geef toe dat het inderdaad een dilemma is. Van de ene kant zit ik hier met een emmer naast me te kijken, van de andere kant zorgt hij wel voor leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij moeten blijven he, moeilijk, moeilijk
Nog een week, Lavenderr, nog een week...quote:
Doe Flip maar wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het inderdaad een dilemma is. Van de ene kant zit ik hier met een emmer naast me te kijken, van de andere kant zorgt hij wel voor leven in de brouwerij.
Omdat die lul al een half uur nodig heeft om zijn eigen naam te onthouden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Waarom loopt Guido dan zo te stressen?
Een kwartier is toch ruim de tijd?
Eens!quote:
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Zouden ze het eerlijk in beeld brengen?
Dat van Gerard straks?
Wat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Dat van Gerard straks?
Gerard IS TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAM!)quote:
Opdracht voor de 3 heren: een speech schrijven. Ze kregen ook van te voren elk een envelop met de beloning.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand me even uitleggen waarom Sharon geen contact mag hebben met haar thuisfront ?Ik begrijp het niet helemaal
Je weet dat er een kalfje vernoemd is naar hem he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerard IS TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAM!)
De enige normale mens in het huis!
Nee, lees meer op de SS site.. Philip is daar terecht boos .. En Joanna ook!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Dat van Gerard straks?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je weet dat er een kalfje vernoemd is naar hem he.
Zie je? Was er al bang voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, lees meer op de SS site.. Philip is daar terecht boos .. En Joanna ook!grafbakken van de productie /... regie .. ach fuck it
Alhoewel Sharon dr bericht is nu waarschijnlijk wel overgekomenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten ook de boodschap nog voorlezen
Laat dat gewoon lekker prive...
Ik ook,quote:
luid en duidelijk denkquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alhoewel Sharon dr bericht is nu waarschijnlijk wel overgekomen
Dan was het kennelijk niet wat ze wildenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Zixon het volgende:
het "dit is precies wat ze willen" is eruit geknipt
Daar zat ie alquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef versabommie het volgende:
Gerard heeft zojuist de finale gehaald
Maar hij moest daarna toch weer naar de KvdW komen en zei 'dat hij weer ging babbelen' nadat hij eerst had gezegd te gaan staken? Ik dacht dat ze hem toen beloofd hadden hem alsnog op te sturenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, lees meer op de SS site.. Philip is daar terecht boos .. En Joanna ook!grafbakken van de productie /... regie .. ach fuck it
Agree!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef versabommie het volgende:
Gerard heeft zojuist de finale gehaald
ALLEMAAL SMSEN VOOR STERVIOquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Servio is verdrietig, ach gossie heb zo'n medelijden
Kinderachtig van ze, hij keek ook zo sneuquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vond het zo flauw, dat Gerard zijn kaart niet opgestuurd wordt.
* Sarcasm-alert!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Servio is verdrietig, ach gossie heb zo'n medelijden
waar ging dat 'dat is precies wat ze willen 'overr ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Zixon het volgende:
het "dit is precies wat ze willen" is eruit geknipt
Yeps, maar alle twijfelaars zijn zojuist keihard over de streep getrokken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was het kennelijk niet wat ze wilden
Ja maar Laura doet nooit wat... als de Stem daar sancties voor zou geven zou dat karaktermoord zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef Stickertje het volgende:
wat een slappe boel daar. de ene krijgt sancties als ze niet doen wat de stem krijgt, en andere niet ( laura )
Ja hé, je zag zijn uitdrukking zo PATS veranderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderachtig van ze, hij keek ook zo sneu
Ik denk dat Joanna met de hoofdprijs eruit wandeltquote:
Party pooperquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna met de hoofdprijs eruit wandelt
Ik denk dat Joanna er volgende week uit wandeltquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna met de hoofdprijs eruit wandelt
Eens!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
Wat een lieve boodschap voor Karim en zijn reactie![]()
Past wel bij haar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Anneloortje het volgende:
Aafke krijgt echt zo'n leeg bericht...
Hij deed zijn mondhoeken omhoog dus ik denk =>quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
Met een smiley, met een smiley....
Maar welke?![]()
of
Nee, ik denk de harde waarheid, alleen begrijpt Joanna het nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
Mam, jij bent mooi van binnen maar Joanne is mooi van buiten... snapte 'em gister ook al niet: is dit een compliment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |