abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94253379
Flip eist respect, en niemand mag voor hem op Sharon drukken. _O- :r
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:04:10 #202
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_94253399
Raakt Servio vanavond, net als Sofia vorige week nog al zijn geld kwijt door een leuke kluiswissel... *O*
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 20:04:58 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_94253454
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef 2live het volgende:

Guido zijn haar al gezien? _O-
Ja, gayer dan gay. ;)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_94253505
here we go.... laat je kennen Philip!
net niet te oud
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:06:05 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_94253509
Toch nominatieafspraken dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94253517
Ah, de Philip vs. Monique-clash?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94253539
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Ferdo het volgende:
Ah, de Philip vs. Monique-clash?
Maar dan de SST versie ;(
pi_94253546
Hoe durft Mo Flip te naaien en op hem te drukken zonder zijn toestemming, dat kan toch echt niet ?! :')

O-) O-) O-)
pi_94253560
ja natuurlijk spreken ze de nominaties door allemaal schijnheilig en doorgestoken kaart.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:07:02 #210
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94253564
Ik kom ook maar even kijken....ik vind 2 uur wel genoeg :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_94253568
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:06 schreef Zixon het volgende:

[..]

Maar dan de SST versie ;(
De director's cut.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 20:07:10 #212
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_94253572
is er vandaag al een tussenstand in beeld geweest ?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:07:20 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_94253581
Philip mag van mij naar huis, en volgende week Klojanne :W
pi_94253589
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef markvanrinsum het volgende:
is er vandaag al een tussenstand in beeld geweest ?
Nope
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:07:27 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_94253593
Kunnen die mensen niet voor zichzelf denken en zelf bedenken wie ze nomineren of niet?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94253624
Dat muziekje eronder ook echt. _O-
pi_94253631
oh please zend uit waar philip zegt dat hij het monique vergeeft dat ze een fout heeft gemaakt door hem te nomineren....
net niet te oud
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:09 #218
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_94253637
Flip spreekt de waarheid...

Mo laat zich veel te veel door anderen (Joanne) beinvloeden...
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:11 #219
18653 crew  D.
pi_94253642
Je laat je teveel beïnvloeden zegt Philip terwijl ie Mo probeert te beïnvloeden :')
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:12 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_94253643
"Je laat je teveel beinvloeden door anderen" want dat doen zij niet _O-
pi_94253644
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef markvanrinsum het volgende:
is er vandaag al een tussenstand in beeld geweest ?
Nog niks gemist. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94253648
Zoals ik het nu hoor geef ik Flip wel een beetje gelijk :@
pi_94253664
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
"Je laat je teveel beinvloeden door anderen" want dat doen zij niet _O-
_O- _O-
Ik ben nog niet zo origineel...
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:40 #224
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94253675
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Zoals ik het nu hoor geef ik Flip wel een beetje gelijk :@
ik ook ;)
pi_94253678
ohhhhhhhhh allemaal de schuld van mo
:( zoals verwacht
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:46 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_94253684
Flip: Ik wil alleen overblijven met mensen die ik het gun...
Wat een arrogante lul.. dat ie nog niet eens snapt dat de kijker dat bepaald.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_94253685
Hij denkt dat Mo echt eerlijk is. _O- _O- _O-
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:50 #228
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_94253688
ik hoop dat ze de peptalk van Gerard en Karim ook laten zien
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:53 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_94253689
Nou ja zeg, 'dat het een foutje was' die is gek
pi_94253697
Ze doen het anders? :o
pi_94253701
en zo zonde dat alle onzin die joanna heeft uitgekotst niet wordt uitgezonden :N
net niet te oud
pi_94253705
Ik hoop voor haar dat ik mag blijven _O- wat anders?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_94253709
Het wordt nog spannend! :o
pi_94253710
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef snetje het volgende:
ik hoop dat ze de peptalk van Gerard en Karim ook laten zien
Tuurlijk niet, doe niet zo mal. :{w O-)
pi_94253712
Guido: 36%
Philip: 35%
Servio: 29%
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:23 #236
18653 crew  D.
pi_94253721
Die tussenstand is lachwekkend _O-
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:26 #237
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_94253723
Moeten er vandaag twee weg?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_94253725
zo die tussenstand zit dicht bij elkaar nu
Ik ben nog niet zo origineel...
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:28 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_94253726
Gatverdegatver, wat wordt Flip verkeerd neergezet. De Bekstekker. :r
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_94253740
Hé, jammer, Servio is in opkomst.

Maar volgens mij wordt er gesjoemeld bij het leven. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:44 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_94253742
Er is ook nooit iemand in een tussenstand met 10% he?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:44 #242
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94253743
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Zixon het volgende:
Guido: 36%
Philip: 35%
Servio: 29%
12077 volgers op twitter :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:46 #243
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_94253746
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Zoals ik het nu hoor geef ik Flip wel een beetje gelijk :@
Tja zo wel ja, maar het geeft niet weer hoe het er aan toe ging..
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_94253748
Waarom worden de lijnen zo gesloten? -O-
pi_94253753
Flip heeft gelijk !!!!! . Afspraak is afspraak Mo
pi_94253757
Ze gaan de lijnen tussendoor sluiten om 1 veilig te stellen? :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:53 #247
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_94253761
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ze doen het anders? :o
:o

een kwartier.. ze willen philip erin houden }:|
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:55 #248
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_94253764
Pffff hoe kan Servio zoveel ingelopen zijn...?
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_94253772
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef Zixon het volgende:
Guido: 36%
Philip: 35%
Servio: 29%
haha.... gaaf.... dus het kan nog? Flip naar huis? zou mooi zijn.
Jammer dat ik niet meer stem na het Maik debacle...
net niet te oud
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:10:11 #250
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_94253781
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef dasaliz het volgende:
en zo zonde dat alle onzin die joanna heeft uitgekotst niet wordt uitgezonden :N
Er komt toch altijd alleen maar onzin uit de mooie opgespoten lipjes van Joanna... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')