Ja, gayer dan gay.quote:
De director's cut.quote:
Nopequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef markvanrinsum het volgende:
is er vandaag al een tussenstand in beeld geweest ?
Nog niks gemist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef markvanrinsum het volgende:
is er vandaag al een tussenstand in beeld geweest ?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
"Je laat je teveel beinvloeden door anderen" want dat doen zij niet
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Zoals ik het nu hoor geef ik Flip wel een beetje gelijk
Tuurlijk niet, doe niet zo mal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef snetje het volgende:
ik hoop dat ze de peptalk van Gerard en Karim ook laten zien
12077 volgers op twitterquote:
Tja zo wel ja, maar het geeft niet weer hoe het er aan toe ging..quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Zoals ik het nu hoor geef ik Flip wel een beetje gelijk
quote:
haha.... gaaf.... dus het kan nog? Flip naar huis? zou mooi zijn.quote:
Er komt toch altijd alleen maar onzin uit de mooie opgespoten lipjes van Joanna...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:09 schreef dasaliz het volgende:
en zo zonde dat alle onzin die joanna heeft uitgekotst niet wordt uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |